VW ID. Aero: Παγκόσμιας κλάσης
Η γερμανική φίρμα κάνει τα αποκαλυπτήρια του ID. Aero το οποίο θα αποτελέσει το έκτο "παγκόσμιο" μέλος της γκάμας των ηλεκτρικών ID.
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- «Είσαι ενδοτικός», «Μην είσαι κατά συρροή δειλός»: Συνεχίζεται ο πόλεμος Νετανιάχου και Γκαντζ
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
- Πόσο θα κοστίσει στην τσέπη των Ελλήνων αν ενεργοποιηθεί η «βόμβα» Τραμπ για 5% του ΑΕΠ σε αμυντικές δαπάνες
H VW έχει ανακοινώσει εμμέσως πλην σαφώς από την έκθεση της Γενεύης το 2018 όπου παρουσίασε το ID. Vizzion την πρόθεσή της να προσθέσει στην γκάμα της ένα ηλεκτρικό τετράθυρο coupe.
Mετά από αναβολές λόγω κορωνοϊού αλλά και των αναταράξεων που παρατηρήθηκαν στην εφοδιαστική αλυσίδα, το μοντέλο βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία αν και η VW αποφάσισε να αλλάξει την ονομασία του, δίνοντας έμφαση στην αεροδυναμική του.
Το Aero ID. όπως ονομάζεται πλέον αναμένεται να περάσει στην παραγωγή από το 2023, ξαναλλάζοντας όνομα και υιοθετώντας πιθανότατα τα διακριτικά ID.7. H εμπορική του πορεία θα ξεκινήσει δεδομένα από την κινεζική αγορά, συνεχίζοντας με μικρή χρονική διαφορά στην αμερικανική όσο και την ευρωπαϊκή.
Αναμενόμενα σε επίπεδο design to ID.Aero δεν κρύβει του σχεδιαστικούς δεσμούς με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας των ID. διαθέτοντας μια αντίστοιχη αισθητική.
Το χαρακτηριστικότερο στοιχείο της σιλουέτας του ID.Aero είναι η χάραξη της οροφής που χάρη στην παρουσία χρωμίου στο περίγραμμα, υπογραμμίζει το δυναμικό σχήμα του μοντέλου, εξασφαλίζοντας του παράλληλα αεροδυναμικό συντελεστή 0.23.
Όπως και να έχει με τη σχεδίαση, το σημαντικότερο ίσως στοιχείο που συνοδεύει το μοντέλο είναι ότι η VW έχει ανακοινώσει αυτονομία 600 χλμ. Αφετηρία για το ID. Aero θα αποτελέσει μια βελτιωμένη εκδοχή της πλατφόρμας των MEB καθώς η VW ανακοίνωσε προσφάτως μια σειρά υπό εξέλιξη τροποποιήσεων η οποία με δεδομένη και την παραπάνω υπόσχεση δεν αποκλείεται να φιλοξενεί μιας μεγαλύτερης ενεργειακής απόδοσης μπαταρία από αυτή των 82 kWh που εφοδιάζει τις εκδόσεις μεγαλύτερης αυτονομίας των ηλεκτρικών VW.
Aυτό που επίσης θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι η μπαταρία, ανεξαρτήτως μεγέθους θα συνοδεύεται από ένα νέο κύκλωμα φόρτισης το οποίο θα εξασφαλίζει ταχύτερους χρόνους επαναφόρτισης.
Επιπλέον με βάση την πρεμιέρα του ID. Space Vizzion στην έκθεση του Los Angeles το 2019, θα ακολουθήσει και μια πρακτικότερη έκδοση του μοντέλου με shooting brake λογική. Επίσης προσφάτως η VW ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να εξελίξει εκδόσεις επιδόσεων GTX για όλα τα μοντέλα που απαρτίζουν την ηλεκτρική της γκάμα και δεν υπάρχει κανένας λόγος κανένα από τα παραπάνω δύο υπό εξέλιξη μοντέλα να αποτελέσουν εξαίρεση.
- Παναθηναϊκός – Άρης 126-74: Ισοπεδωτικοί οι «πράσινοι» κόντρα σε 8 παίκτες
- Τέσσερις κόκκινες κάρτες, ο Ζίνι, οι «δανεικοί» και 4+1 νίκες στο γκολ: Η επανάληψη στα ματς του Παναθηναϊκού, έγινε… συνήθεια (vids)
- Σερβία: Διαδήλωση των φοιτητών στο Βελιγράδι κατά της διαφθοράς και της αδιαφάνειας στον κρατικό μηχανισμό
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις