VW Touareg: Σε τροχιά ανανέωσης
Το γερμανικό SUV εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να προβάρει μια σειρά βελτιώσεων που θα του εξασφαλίσουν την απαραίτητη ανανέωση σε μια κατηγορία που επενδύει σε ολοένα και περισσότερες επιλογές
Φωτογραφίες: Automedia
Με δεδομένο ότι η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του VW Touareg αφίχθηκε το 2018, το δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στα πεδία δοκιμών αφορά την ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου, δίνοντας μια γεύση από τις αλλαγές που θα υιοθετήσει το κορυφαίο SUV της γερμανικής φίρμας.
Όπως ακριβώς συνηθίζει η VW, οι τροποποιήσεις στη σχεδίαση δεν είναι ριζοσπαστικές και στην προκειμένη περίπτωση εντοπίζονται στην κατώτερη γρίλια η οποία πλαισιώνεται από μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα ενώ ψηλότερα ξεχωρίζει το νεότερο σήμα της VW.
Στην παρούσα φάση δεν παρατηρούνται αλλαγές στο πίσω τμήμα ούτε καν στον σχεδιασμό των τροχών, δεδομένα που… δεδομένα θα αλλάξουν στην πορεία καθώς, όπως συνηθίζεται κατά την διαδικασία της ανανέωσης, το παζλ θα συμπληρώσουν ανανεωμένα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω ενώ μέρος των επιλογών θα αποτελέσουν νέου σχεδιασμού τροχοί.
Από τη στιγμή που πρόκειται για την ανανεωμένη εκδοχή του, το Touareg θα εξακολουθεί να βασίζεται στην αρχιτεκτονική MLB Evo η οποία φιλοξενεί ένα διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό μοντέλων του γερμανικού ομίλου συμπεριλαμβανομένων των Audi Q7, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga αλλά και την Lamborghini Urus.
Με αυτό δεδομένο οι αλλαγές στους κινητήρες θα είναι στοχευμένες, με απώτερο σκοπό την ενίσχυση της αποδοτικότητάς του.
Αυτό σημαίνει ότι οι επιλογές θα ξεκινούν από δίλιτρους κινητήρες βενζίνης με ισχύ περίπου 250 ίππων τους οποίους θα διαδέχονται ίππους δίνοντας την σκυτάλη σε V6 ΤDI και TSI με απόδοση που θα ξεκινά από τους 230 και θα φτάνει έως και τους 340 ίππους. Με δεδομένο το μέγεθος του μοντέλου όλες οι εκδόσεις θα συνδυάζονται με τετρακίνηση ενώ δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο οι παραπάνω εκδόσεις να επωφεληθούν από τις τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας του ομίλου όπως η ήπια υβριδική τεχνολογία.
Εκεί που θα πρέπει πάντως να θεωρείται δεδομένος ο συνδυασμός ηλεκτρικής τεχνολογίας με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι στην κορυφή της γκάμας όπου θα βρεθεί μια plug-in υβριδική έκδοση με τα διακριτικά R. Η επίμαχη έκδοση αναμένεται να συνδυάζει την V6 κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία, ξεπερνώντας σε ισχύ τους 460 ίππους.
Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν τεκμήρια από το εσωτερικό του μοντέλου, θα εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τις μεγαλύτερες οθόνες που διαθέτει στο οπλοστάσιο της η VW και οι οποίες κωδικοποιούνται ως Innovision Cockpit. Aκόμα και αν το μέγεθος των οθονών (12,3 και 15,0 ίντσες) για τον πίνακα οργάνων και το infotainment δεν είναι πιθανό να αλλάξει, αυτές θα εμπλουτιστούν με νέες εφαρμογές και δυνατότητες οι οποίες θα εναρμονιστούν με τα νεότερα πρότυπα της κατηγορίας και των νεολογισμών δια χειρός VW.
Σύμφωνα με την πορεία της εξέλιξης θα πρέπει να περιμένουμε το ανανεωμένο Touareg από τις αρχές της επόμενης χρονιάς.
- Έρχεται η… Legoland του Minecraft
- Αμαλιάδα: Όταν η Ειρήνη Μουρτζούκου μιλούσε ως Πόπη – Ντοκουμέντο του «Τούνελ»
- Αμαλιάδα: «Μελάνιασε και τέζα…» – Τι έλεγε η Ειρήνη λίγο μετά τον θάνατο του μικρού Παναγιωτάκη
- Αμετάβλητη διατήρησε την αξιολόγηση της Ελλάδας η Fitch
- Ανησχυχία για παιδί που βρέθηκε θετικό στη γρίπη των πτηνών
- Παρί Σεν Ζερμέν – Τουλούζ 3-0: Πέμπτη σερί νίκη για τους πρωταθλητές (vid)