OT FORUM – Ελένη Ράπτη: H Smart… διαχείριση της ενέργειας είναι εδώ
Οι καταναλωτές βιώνουν μια δύσκολη συνθήκη, με αφορμή την ενεργειακή κρίση, τόνισε η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της «Φυσικό Αέριο – Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας», μιλώντας στο OT FORUM 2
- Γερμανία: Σε κρίση το επιχειρηματικό μοντέλο – Καταρρέει η οικονομία
- Άιντα Λουπίνο - Η ατρόμητη σταρ του Χόλιγουντ που ξεπέρασε τη femme fatale τυποποίηση
- Ύποπτοι ως μέλη ακροδεξιών οργανώσεων συνελήφθησαν στη Γερμανία και την Πολωνία – Τι σχεδίαζαν
- Οδηγός ταξί πήρε 160 ευρώ από τουρίστα για να τον πάει στον Πειραιά - «Ευχαριστώ που ήσουν κορόιδο»
Οι καταναλωτές βιώνουν μια δύσκολη συνθήκη, με αφορμή την ενεργειακή κρίση, τόνισε η Ελένη Ράπτη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της «Φυσικό Αέριο – Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας», μιλώντας στο OT FORUM
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, το ενεργειακό κόστος αντανακλάται στην καθημερινότητα, ωστόσο υπάρχει και η άλλη συνιστώσα η οποία είναι οι εταιρείες που βιώνουν αυτή τη δυσκολία πολύ πριν εμφανιστεί στους καταναλωτές. «Οφείλουμε να δείχνουμε ελαστικότητα στις ανάγκες των καταναλωτών και αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα δίπολο με τις εταιρείες ενέργειας να βρίσκονται στη μέση»
Προτεραιότητα η έννοια της οικονομίας και της εξοικονόμησης
Επιπλέον, σημείωσε πως ως καταναλωτές θα πρέπει να αλλάξουμε την κουλτούρα και τη συμπεριφορά μας και η έννοια της οικονομίας και της εξοικονόμησης να είναι προτεραιότητα.
Αναφερόμενη στο φυσικό αέριο, η κ. Ράπτη το χαρακτήρισε ως την πλέον αξιόπιστη πηγή ενέργειας για τον καταναλωτή και φιλική προς το περιβάλλον. «Εκπέμπει το 50% των ρύπων σε σχέση με τη καύση ορυκτών καυσίμων. Πρωταγωνίστησε ως καύσιμο για την ηλεκτροπαραγωγή».
Η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της «Φυσικό Αέριο – Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας» χαρακτήρισε ως υψιστής σημασίας τη Ρεβυθούσα και πρόσθεσε πως οι πλωτές μονάδες FSRU στην Αλεξανδρούπολη και οι υπόγειες αποθήκες στην Καβάλα αναδεικνύουν τη σημασία του φυσικού αερίου. «Η Ελλάδα είναι ενεργειακός κόμβος για την Ευρώπη, η οποία δεν γυρνάει την πλάτη στο φυσικό αέριο».
Διαβάστε ακόμα: Πατεράκης: Μέχρι τέλος του καλοκαιριού 15 χιλ. νοικοκυριά στο δίκτυο οπτικής ίνας της ΔΕΗ
Στήριξη καταναλωτών
Ερωτηθείσα για το πώς στηρίζονται από την εταιρεία οι καταναλωτές, η κ. Ράπτη ανέφερε πως υπάρχουν δύο δρόμοι. «Ο ένας είναι ο πρακτικός όπου στηρίζουμε με διευκολύνσεις, άτοκες δόσεις, συνεργασίες με στρατηγικούς εταίρους μέσω πόντων επιβράβευσης κ.λπ. και ο δεύτερος αφορά την εκπαίδευση των καταναλωτών. Μάλιστα, έγινε και διαφημιστική καμπάνια για το ζήτημα της εξοικονόμησης ενέργειας».
Η εταιρεία σχηματίστηκε ψηφιακά από την αρχή
Μιλώντας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, η ίδια επεσήμανε ότι η εταιρεία σχηματίστηκε ψηφιακά από την αρχή το 2017 και όλες οι υπηρεσίες δημιουργήθηκαν μέσω cloud υποδομών». Για παράδειγμα ανέφερε ότι πριν ξεκινήσει η πανδημία, υπήρχε εξ’αποστάσεως εργασία. «Είμασταν σε θέση να παράσχουμε απομακρυσμένα τις υπηρεσίες μας και να κάνουμε 100% ψηφιακά συμβόλαια με τους καταναλωτές. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η επόμενη μέρα για το φυσικό αέριο».
«Ως εταιρεία έχουμε κάνει το βήμα παραπέρα»
Σύμφωνα με την Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της «Φυσικό Αέριο – Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας», πολλοί ομιλητές μίλησαν για το μέλλον, «όμως ως εταιρεία έχουμε κάνει το βήμα παραπέρα». Τόνισε πως «πρέπει να επενδύσουμε στη βιώσιμη ανάπτυξη και το κάνουμε μέσω της ηλεκτροκίνησης, ήδη έχουμε αναπτύξει δίκτυο φορτιστών». Παράλληλα αναφέρθηκε και στην ενέργεια που παράγουν οι καταναλωτές.
Smarthink: Για όλους τους παρόχους ενέργειας
Σε ό,τι αφορά την υπηρεσία Smarthink, η κ. Ράπτη δήλωσε πως αποτελεί ένα καινοτόμο έργο αποτέλεσμα τριετούς έρευνας της επιστημονικής ομάδας της εταιρείας. «Φτιάξαμε πλατφόρμα όπου “κουμπώνουν” οι έξυπνες συσκευές», πρόσθεσε.
Όπως είπε χαρακτηριστικά, ακούσαμε τις ανάγκες των καταναλωτών. Συγκεντρώσαμε τις συνισταμένες τις εξοικονόμησης και της αυτονομίας και φτιάξαμε το πρώτο οικοσύστημα με τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ). Έχουμε έναν προσωπικό βοηθό, που όταν επιστρέψουμε σπίτι θα φροντίσει να ανοίξει φώτα και κλιματιστικό και να ζεστάνει το νερό στην θερμοκρασία που επιθυμούμε.
Επιπλέον, ανέφερε ότι η υπηρεσία Smarthink μας ενημερώνει αν έχουμε αφήσει ανοιχτή συσκευή, όταν φύγουμε από το σπίτι. Ερωτηθείσα σχετικά, η κ. Ράπτη επεσήμανε πως αυτή η πλατφόρμα δεν είναι μόνο για τους πελάτες της «Φυσικό Αέριο – Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας». «Μπορούμε να την παρέχουμε και σε καταναλωτές που έχουν άλλο πάροχο ενέργειας. Αυτή η υπηρεσία σε ενημερώνει για το στόχο κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όλες τις μορφές ενέργειας που χρησιμοποιεί ένας καταναλωτής».
Αναφορικά με το κόστος και τον εξοπλισμό που χρειάζεται, θα πρέπει να μπεις στην ιστοσελίδα Smarthink.gr και σε πέντε λεπτά μπορείς να προμηθευτείς τις τέσσερις συσκευές που χρειάζονται. Η εγκατάσταση γίνεται χωρίς καμία παρέμβαση και σε σύντομο χρονικό διάστημα γίνεται απόσβεση αυτή της επένδυσης. Το Smarthink ελέγχει από τον πίνακα το σύνολο των λειτουργειών στο σπίτι, υπογράμμισε.
19,8% εξοικονόμηση ενέργειας για μία 4μελή οικογένεια
Σχετικά με την άσκοπη σπατάλη ενέργειας, η κ. Ράπτη σημείωσε πως η εφαρμογή τις ελέγχει. Όπως είπε χαρακτηριστικά, εχει δοκιμαστεί και μία 4μελής οικογένεια μπορεί να εξοικονομήσει 19,8%, ενώ για νοικοκυριό με δύο άτομα η εξοικονόμηση φτάνει το 15,3%.
Σχολιάζοντας το μέλλον, η ίδια ανέφερε χαρακτηριστικά πως η εταιρεία κατάφερε να μετατρέψει το λεγόμενο «metaliving» σε «toraliving». «Βρισκόμαστε στην αρχή. Είμαστε ενθουσιώδεις, η ομάδα ζει και αναπνέει από την τεχνολογική επανάσταση».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις