Η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ παρουσιάζει την 44η δημιουργία της, επάνω στο μονολογικό έργο «Κροκόδειλος» της Ελίζε Βιλκ στο Μπάγκειον. 

 

Ο Ντάβιντ / Ηλίας Βογιατζηδάκης στο πέρασμα από την παιδική στην εφηβική ηλικία προσπαθεί να μιλήσει για αυτόν και τα θέλω του.

Προσπαθεί να ακουστεί. Και να μοιραστεί αυτό το παράξενο δάγκωμα στο στομάχι όταν είναι λυπημένος.

Ο έρωτας που τον κάνει να αναρωτιέται διαρκώς για το ποιος είναι αλλά και για το πως τον βλέπουν οι άλλοι.

Μια μοναχική πορεία προς τη συνειδητοποίηση.

Απώλεια, ερωτική αφύπνιση, διαφορετικότητα, σχολικός εκφοβισμός, μοναξιά είναι τα κύρια θέματα του έργου.

 
 

Διαβάστε επίσης: Ιωάννα Παππά στο in: «Είναι σημαντικό να γνωρίζεις τα προσωπικά σου όρια, να μην φοβάσαι να ορθώσεις ανάστημα»

Συντελεστές

Μετάφραση: Βαγγέλης Δουκουτσέλης

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Φοινίτσης

Επιμέλεια κίνησης: Μυρτώ Δελημιχάλη

Παίζει ο Ηλίας Βογιατζηδάκης

Πληροφορίες παράστασης

Σε μια δροσερή αίθουσα του Ξενοδοχείου Μπάγκειον, στην πλατεία Ομονοίας

Παραστάσεις: 11, 12, 13 & 18, 19, 20  Ιουλίου και ώρα 21:30

Με ελεύθερη εισφορά εισόδου

Απαραίτητη τηλεφωνική κράτηση: 6997166210

Σχετικά με το έργο από την συγγραφέα

«Για το τελευταίο μέρος της εφηβικής τριλογίας (Η Πράσινη Γάτα και Αεροπλάνα από Χαρτί) ήθελα να γράψω για το πως  είναι να νιώθεις διαφορετικός και ευάλωτος και διάλεξα τη δομή ενός μονολόγου για να πω την ιστορία του Ντάβιντ, ένα αγόρι 11 χρονών με αβέβαιη σεξουαλικότητα.

Ο μονόλογος είναι δομημένος σε 16 μέρη αποκαλύπτοντας την πορεία του χαρακτήρα του Ντάβιντ και τα διαφορετικά στάδια και τραύματα από τα οποία περνάει (ο θάνατος του πατέρα του, η φιλία με τη Σίμο που τελειώνει ξαφνικά, οι επιθέσεις στις οποίες υποβάλλεται στο σχολείο και μπροστά στην πολυκατοικία, τα αμοίραστα συναισθήματα για τον Φέλιξ, η αποστασιοποίηση της μητέρας που ξαναφτιάχνει την ζωή της με κάποιον άλλον).

Επίσης ξετυλίγεται και η σχέση του Ντάβιντ με τους άλλους χαρακτήρες:  Μαμά, Γιαγιά, Σίμο, Μάριους, Τσίχλας, Φέλιξ, ο Κύριος με το μουστάκι.

Ο «Κροκόδειλος» αποτέλεσε μια σημαντική αλλαγή  στον τρόπο με τον οποίο γράφω.

Είναι το πρώτο μου κείμενο χωρίς κανένα σημείο στίξης , χωρίς κεφαλαία και σε μορφή ποιήματος.»

Βραβείο Bacau Fest Monodrame, 2017

Διεθνές βραβείο Carlo Annoni, Milano, 2021

Μεταφρασμένο εκτός από τα ελληνικά και στα ουγγρικά, ιταλικά, τσέχικα.

 

 https://omadaprotasi.wordpress.com