Citroen C4 & e-C4 X: Καταρρίπτοντας τα στερεότυπα
H γαλλική φίρμα προσθέτει στις επιλογές των C4 και e-C4, μια νέα fastback έκδοση αμαξώματος με την ονομασία X που ανεβάζει τον πήχη γοητείας αλλά και πρακτικότητας του μοντέλου
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
Αν κάποιος υποθετικά ήθελε να ενημερώσει εκείνους που δεν ακολουθούν τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση με μια φράση, θα έλεγε μάλλον «Οι παραδοσιακές κατηγορίες πέθαναν. Ζήτω οι νέες κατηγορίες!».
Σε αυτή ακριβώς τη λογική εντάσσεται και η νέα έκδοση των Citroen C4 και e-C4 η οποία προσθέτει στις παραπάνω ονομασίες το γράμμα Χ και, σύμφωνα με τις συστάσεις, συνδυάζει «την κομψότητα ενός fastback με την περιπετειώδη διάθεση ενός SUV και την διαχρονικότητα και ευρυχωρία ενός sedan».
Σε απόλυτα μεγέθη ο παραπάνω ισχυρισμός σημαίνει ότι οι νέες εκδόσεις προσθέτουν 24,0 εκατοστά κατά μήκος το οποίο πλέον διαμορφώνεται σε 4,6 μέτρα αλλάζοντας την γεωμετρία της ευρυχωρίας και της πρακτικότητας. Από σχεδιαστικής πλευράς, επί της ουσίας η νέα έκδοση διατηρεί την ίδια αισθητική με τα C4 και e-C4 μέχρι την δεύτερη κολώνα, αλλάζοντας ωστόσο την χάραξη της οροφής και την απόληξή της στο πίσω τμήμα που εκτός από την κομψότερη αίσθηση, εξασφαλίζει και περισσότερη πρακτικότητα.
Ειδικότερα, έναντι των 380 λίτρων των C4 και e-C4, οι Χ εκδόσεις ξεκινούν από τα 510 λίτρα. Να σημειωθεί ότι αν και οι εκδόσεις Χ μοιράζονται το ίδιο ακριβώς μήκος μεταξονίου με τα C4 και e-C4, τα επιπλέον εκατοστά του μήκους έχουν αφιερωθεί εξολοκλήρου στο πορτ μπαγκάζ το οποίο εκτός από τον παραπάνω όγκο έχει μήκος και πλάτος περίπου ένα μέτρο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις δυνατότητες τοποθέτησης αντικειμένων.
Φυσικά η Citroen με αφορμή τη νέα σχεδίαση του πίσω τμήματος, φρόντισε να εφοδιάσει τις νέες εκδόσεις με νέου σχεδιασμού LED που θυμίζουν βέλη ενώ από την εξίσωση δεν λείπει και το «απαραίτητο» ducktail spoiler. Την νέα εικόνα του πίσω τμήματος συμπληρώνει ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας.
Με δεδομένη τη διαφορετική χάραξη της οροφής ο διαθέσιμος χώρος καθ΄ύψος έχει αλλάξει επίσης ιδίως για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος. Μένοντας στο εσωτερικό αν και τόσο η αισθητική όσο και η ψηφιακή τεχνολογία παραπέμπουν στα C4 και e-C4, οι εκδόσεις Χ επωφελούνται από μια διαφορετική εκδοχή λογισμικού στα πρότυπα του C5 X.
Το νέο λειτουργικό του infotainment προσφέρει ευρύτερο φάσμα επιλογών εξατομίκευσης μέσω widgets καθώς και ψηφιακό βοηθό ο οποίος ενεργοποιείται μέσω φωνητικών εντολών. Επίσης πλέον είναι δυνατή η αποθήκευση έως και οκτώ προφίλ με εξατομικευμένες ρυθμίσεις.
Σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρα, η παραλλαγή Χ θα είναι διαθέσιμη σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία επωφελείται από ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων και μπαταρία 50 KWh. Η αυτονομία διαμορφώνεται σε 360 χλμ. ενώ οι αμιγείς επιδόσεις συνοψίζονται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 9,7 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ/ώρα. Η επαναφόρτιση της μπαταρίας απαιτεί μισή ώρα σε ταχυφορτιστή 100 kW και 7,5 ώρες σε wallbox 7,4 kW.
Τις συμβατικές εκδόσεις θα εφοδιάζουν οι κινητήρες PureTech 1.2 σε εκδοχές ισχύος 100 και 130 λίτρων και ο diesel του 1,5 λίτρου επίσης με ισχύ 130 ίππων, σε συνδυασμό με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις