Kate Moss: H νέα καλλιτεχνική διευθύντρια της Diet Coke
Η Diet Coke γιορτάζει τα 40 χρόνια ζωής και το γιορτάζει με τo γνωστό super model.
Η πανέμορφη Kate Moss ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Coca Cola και συγκεριμένα με το διαιτητικό προϊόν την Diet Coke, στο ρόλο της καλλιτεχικής διευθύντριας.
Το θρυλικό supermodel μετά από αρκετές δεκαετίες στο χώρο της μόδας και πολλά χιλιόμετρα στις πασαρέλες αναλαμβάνει την πρώτη καμπάνια που θα κάνει το αγαπημένο αναψυκτικό και
θα τιτλοφορείται «Love What You Love».
Βασικό μήνυμα «να αγκαλιάζεις οτιδήποτε σε παθιάζει.»
Διαβάστε επίσης: Τσέλσι Χάντλερ: Γυμνάσιο απομακρύνει την ηθοποιό, επειδή είχε κάνει 3 αμβλώσεις
Αν και για την ώρα δεν είναι ξεκάθαρο το τι θα κάνει ακριβώς, σύμφωνα με το brand, η Kate Moss θα χρησιμοποιήσει την Diet Coke ως καμβά για να εμπνεύσει τις γενιές, όπως έκανε και οι JW Anderson, Karl Lagerfeld και Jeremy Scott στο παρελθόν. Μόνο που εκείνη θα έχει πλήρως τον δημιουργικό και σχεδιαστικό έλεγχο.
«Είμαι ενθουσιασμένη που μπαίνω στην οικογένεια της Diet Coke. Λατρεύω τις συνεργασίες που έχουν κάνει, με τόσο σπουδαία ονόματα στη μόδα. Συνδέθηκα αμέσως με αυτή την καμπάνια γιατί πιστεύω βαθιά ότι με πάθος και αυτοπεποίθηση, μπορείς να πετύχεις τα πιο άγρια όνειρά σου. Ως καλλιτεχνική διευθύντρια, ανυπομονώ να εμπνεύσω τους fans και να γιορτάσω τα 40α γενέθλια του brand με στιλ», δήλωσε η Moss για το νέο project της.
Η σχέση του συγκεκριμένου αναψυκτικού με τη μόδα κρατά χρόνια.
Οι σχεδιαστές Karl Lagerfeld και Jean Paul Gaultier έχουν σχεδιάσει κουτάκια και μπουκάλια σε limited edition, ενώ ο Marc Jakcobs είχε πρωταγωνιστήσει topless σε διαφημίσεις για το προϊόν, κατά τη διάρκεια των 90s.
Ο Michael Willeke, διευθυντής στην Ευρώπη της εταιρεία Coca-Cola, δήλωσε ότι η εταιρεία «είχε την τιμή που διόρισε την Kate Moss ως τη νέα δημιουργική μας διευθύντρια, συνεχίζοντας την πλούσια ιστορία της Diet Coke να συνεργάζεται με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της μόδας και του πολιτισμού».
Είναι εντυπωσιακό ότι, σε μια εποχή σωματικής θετικότητας, ένα αναψυκτικό διαίτης έχει συνεργαστεί με μια γυναίκα γνωστή για τη λεπτή της σωματική διάπλαση και τη διάσημη δήλωση ότι «τίποτα δεν έχει τόσο καλή γεύση όσο η αδύνατη αίσθηση».
Το Diet Coke που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1982, ήταν το δεύτερο πιο δημοφιλές αναψυκτικό στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2021, δεύτερο μόνο μετά την πλήρη σε λιπαρά κόκα κόλα. Το μερίδιο αγοράς της αποτιμήθηκε σε 217,1 εκατ.λίρες.
Το αναψυκτικό έχει τιμηθεί πολλές φορές στην ιστορία από εκπροσώπους της μόδας.
Το πρώην μοντέλο Victoire Maçon Dauxerre στη βιογραφία της έγραψε για τον περιορισμό της πρόσληψης θερμίδων της σε τρία μήλα την ημέρα και τη Diet Coke, ενώ η πρώην συντάκτρια της Vogue Australia, Kirstie Clements, αποκάλεσε τα τσιγάρα και την Diet Coke «διαιτητικά προϊόντα» για τα μοντέλα.
- Χριστουγεννιάτικο δέντρο: Από την εορταστική μαγεία, στην νέα περιβαλλοντική «αμαρτία»;
- «Λουκέτο» σε βαριά παραβατικό ιδιωτικό σχολείο βάζει το ΥΠΑΙΘ, μετά από καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ και γονέων
- Οι Ελληνες αγοράζουν κρυπτονομίσματα
- Συρία: Νεκρός ηγέτης του ISIS – Σε επιδρομή των ΗΠΑ
- Βραζιλία: Απολάμβανε την κοτομπουκιά όταν… του έσκασε στο στόμα
- Άρης: Αμφίβολοι Μορόν και Μάγιο για το παιχνίδι στην Τρίπολη