Porsche Macan EV: Πρόβα εξηλεκτρισμού
H γερμανική φίρμα ετοιμάζει την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση της Macan η οποία δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Φωτογραφίες: Automedia
To δημοφιλές μοντέλο της γερμανικής φίρμας ετοιμάζεται να υποδεχτεί στην γκάμα του από το 2023 μια νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στην πρώτη της εμφάνιση στο δημόσιο οδικό δίκτυο.
Καθώς το καμουφλάζ έχει υποχωρήσει από τις επιφάνειές της σε σχέση με προηγούμενα δοκιμαστικά πρωτότυπα, στοιχεία όπως τα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν στην Taycan σε ό,τι αφορά το σχεδιασμό τους, ο πιο λείος προφυλακτήρας και η απουσία της «κλειστής» γρίλιας αφήνονται σε κοινή θέα.
Την εικόνα συμπληρώνουν μια ανασχεδιασμένη μικρότερη γρίλια στο κάτω τμήμα της όψης της η οποία πλαισιώνεται από ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα που με τη σειρά τους ενσωματώνουν φώτα ομίχλης.
Σε προφίλ, η χάραξη της οροφής αποκτά μια ακόμα πιο coupe λογική σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή Macan, προφανώς προς όφελος της αεροδυναμικής ενώ, πίσω από τους τροχούς διακρίνονται οι εξαπίστονες δαγκάνες και τα μεγαλύτερου διαμετρήματος δισκόφρενα.
Στο πίσω τμήμα διακρίνονται ένα μεγαλύτερο spoiler και η οριζόντια λωρίδα από LED που διατρέχει όλο το πλάτος του αμαξώματος ενώ, προφανώς, οι ψεύτικές απολήξεις της εξάτμισης θα δώσουν τη θέση τους σε έναν ήπιο σχεδιαστικά αεροδυναμικό διαχύτη στα πρότυπα της Taycan.
Ανεξαρτήτως σχεδιαστικών προδιαγραφών, η σημαντικότερη παράμετρος της ηλεκτροκίνητης Macan βρίσκεται στην αθέατη πλευρά της καθώς αφετηρία θα αποτελέσει η νέα εκδοχή της πλατφόρμας Premium Platform Electric (PPE).
Σε ό,τι αφορά τις επίσημες συστάσεις η νέα πλατφόρμα, σύμφωνα με τον Dr. Michael Steiner, επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης στην Porsche θα συμβάλλει προκειμένου «η νέα ηλεκτροκίνητη Macan να αποτελέσει το πιο σπορ μοντέλο στην κατηγορία».
Όπως σημειώνει ό ίδιος «η Macan όπως και η Taycan θα υιοθετήσει κύκλωμα φόρτισης 800 Volt και θα προσφέρει επιδόσεις αντάξιες της Porsche και των διακριτικών E-Performance».
Αν και προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, η Macan EV αναμένεται να διατεθεί με διαφορετικής ενεργειακής απόδοσης μπαταρίες και αυτονομία που θα ξεκινά από τα 480 χλμ. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με την αξιοποίηση ενός επιπλέον μοτέρ για τον μπροστινό άξονα.
Να σημειωθεί ότι για την εξέλιξη της νέας ηλεκτροκίνητης Macan, η Porsche αξιοποίησε τρισδιάστατη ψηφιακή τεχνολογία και τεχνικές ψηφιακής προσομοίωσης προκειμένου να εντοπίσει τα «αδύναμα» σημεία στο αμάξωμα της Macan και να προβεί σε διορθώσεις πριν ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης με φυσικά πρωτότυπα.
Σε ό,τι αφορά τις βενζινοκίνητες εκδόσεις της Macan, όπως είχε δηλώσει στο παρελθόν ο Dr. Michael Steiner «για λίγα χρόνια, οι σημερινές βενζινοκίνητες εκδόσεις της Macan θα διατίθενται εκ παραλλήλου με τη νέα ηλεκτροκίνητη έκδοση. Θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες της εκάστοτε αγοράς για πόσο καιρό θα προσφέρουμε και τις δύο διαφορετικές τεχνολογίες».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις