To Audi e-tron… aka Q8 σε πρώτο πλάνο
Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει τον αντικαταστάτη του e-tron το οποίο θα υιοθετήσει τα διακριτικά Q8, χωρίς ωστόσο να πρόκειται για μια νέα γενιά, αλλά για την ανανεωμένη εκδοχή του
Φωτογραφίες: Automedia
Οι δοκιμές εξέλιξης για το SUV που θα αποτελέσει την κορωνίδα της ηλεκτρικής SUV γκάμας της Audi συνεχίζονται, δίνοντας μια πιο εμπεριστατωμένη εικόνα των επιμέρους χαρακτηριστικών του.
Επί της ουσίας, πρόκειται για το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το e-tron, εγκαταλείποντας ωστόσο τα συγκεκριμένα διακριτικά προς όφελος της ονομασίας Q8.
Παρ΄όλα αυτά, οι αλλαγές στη σχεδίαση δεν προδιαγράφονται ριζικές όπως αποδεικνύουν οι τελευταίες λήψεις του φωτογραφικού φακού.
Ειδικότερα, μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, η χάραξη των οποίων υπηρετεί προφανώς μια βελτιστοποιημένη αεροδυναμική ενώ αναθεωρημένα είναι και τα φωτιστικά σώματα αν και δεν η αλλαγή δεν προδιαγράφεται δραστική.
Αντιστοίχως θα ισχύσει και για όσα βρίσκονται στην αθέατη πλευρά του γερμανικού SUV, καθώς θα εξακολουθήσει να βασίζεται στην πλατφόρμα MLB Evo, και όχι στην PPE η οποία αποτελεί αφετηρία για το τετράθυρο e-tron GT, αλλά και για την Porsche Taycan.
Να σημειωθεί πάντως ότι το νέο Q6 e-tron το οποίο επίσης βρίσκεται τελεί υπό εξέλιξη, θα αξιοποιήσει την μετεξέλιξη της πλατφόρμας PPE η οποία θα αποτελέσει επίσης τη βάση για την Porsche Macan EV.
Κάπως έτσι, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, το Q8 παρά την αλλαγή ονομασίας θα αποτελέσει ουσιαστικά την ανανεωμένη εκδοχή του e-tron και όχι τη νέα γενιά του.
Παρ’ όλα αυτά όπως έχει αποκαλύψει, ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της γερμανικής φίρμας, Oliver Hoffman στο πρόσφατο παρελθόν «το e-tron έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς στην Αudi καθώς υπήρξε πρωτοπόρο στην ηλεκτροκίνηση. Κατ΄επέκταση έχει ιδιαίτερη σημασία να τα διατηρήσουμε νέο και για αυτό, προετοιμάζουμε σημαντικές αναβαθμίσεις σε ό,τι αφορά τη διαθέσιμη αυτονομία και τους χρόνους φόρτισης».
Ακόμα και έτσι όμως, είναι αμφίβολο το νέο Q8 να υιοθετήσει το κύκλωμα φόρτισης των 800 Volt που συνοδεύει την πλατφόρμα PPE. Σε κάθε περίπτωση, όπως επιβεβαιώνει και το στέλεχος της γερμανικής φίρμας θα υπάρξει κάποια βελτίωση σε σχέση με τα 150 kW του συστήματος φόρτισης.
- Κηφισός: Δεν θα άντεχε το νερό του Ντάνιελ, του Ιανού ή της Βαλένθια εξηγεί καθηγητής του ΕΜΠ
- Super League: Ντέρμπι κορυφής στο Καραϊσκάκη ανάμεσα σε Ολυμπιακό και ΑΕΚ
- ΣΥΡΙΖΑ: Να παραμείνει αρραγής και μετά τις κάλπες
- Αρκάς: Η καλημέρα της… εργαζόμενης Κυριακής
- Ενημερώσεις για τη διαβίβαση προσωπικών δεδομένων στο πλαίσιο μεταβίβασης απαιτήσεων
- O Γιάννης κάνει «όργια» και… ρεκόρ δεκαετίας (vid)