H Brabus επιμελείται τις Mercedes-Benz C 300 & C 300 d
Ο γερμανικός οίκος παρουσιάζει δύο βελτιωμένες εκδόσεις της C-Class με αφετηρία τις εκδόσεις 300 και 300 d οι οποίες αποκτούν επιπλέον ισχύ και μια σειρά ιδιαίτερων σχεδιαστικών χαρακτηριστικών
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Η ενασχόληση της Brabus με την C-Class ξεκίνησε το 1988 και η νέα γενιά του μοντέλου δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, αν και στην προκειμένη περίπτωση ο γερμανικός οίκος δεν ασχολείται με AMG εκδόσεις, όπως συνηθίζει αλλά με τις C 300 και C 300 d στις τετράθυρες και station wagon εκδόσεις τους.
Ως συνήθως, η επιμέλεια της Brabus ξεκινά από την εξωτερική τους εμφάνιση, όπου εκτός από τα χαρακτηριστικά σήματα του γερμανικού οίκου προστίθενται τα χαρακτηριστικά πτερύγια στο μπροστινό προφυλακτήρα, τα κατώτερα πλευρικά τμήματα έχουν αποκτήσει μια πιο ανάγλυφη χάραξη ενώ ένα νέο spoiler δεσπόζει στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ.
Σύμφωνα με τις συστάσεις του γερμανού κατασκευαστή, οι παραπάνω βελτιώσεις αποσκοπούν στην βελτίωση της αεροδυναμικής με στόχο, υψηλότερες επιδόσεις αν και η Brabus δεν βασίστηκε αποκλειστικά σε τέτοιου είδους αναβαθμίσεις.
Έτσι, η βενζινοκίνητη Β30 από επωφελείται από μια ισχυρότερη εκδοχή του τετρακύλινδρου δίλιτρου κινητήρα με την απόδοση να διαμορφώνεται πλέον σε 300 ίππους και 450 Nm ροπής. Ο βελτιωμένος κινητήρας εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα δηλαδή σε χρόνο βελτιωμένο κατά 2/10 του δευτερολέπτου σε σχέση με την «απλή» C 300.
Στην περίπτωση της πετρελαιοκίνητης D 30 η ισχύς του δίλιτρου diesel μοτέρ αυξάνεται σε 310 ίππους και 600 Nm ροπής. Τα οφέλη σε επίπεδο επιτάχυνσης για το sprint των «0-100» συνοψίζονται εξίσου σε 2/10 του δευτερόλεπτου με το κρίσιμο μέγεθος του χρόνου να διαμορφώνεται σε 5,6 δευτερόλεπτα.
Αναμενόμενα, η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή του αυτόματου κιβωτίου των εννέα σχέσεων. Οι αλλαγές ωστόσο δεν περιορίζονται στην εμφάνισή και στους κινητήρες καθώς η Brabus έχει υλοποιήσει βελτιώσεις και στην ανάρτηση η οποία υιοθετεί πιο σφιχτά ελατήρια και μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 3,0 εκατοστά, εξασφαλίζοντας μια πιο δυναμική οδική συμπεριφορά.
Την πιο επιθετική εικόνα συμπληρώνουν τα νέα φώτα ομίχλης LED, οι απολήξεις της εξάτμισης με φινίρισμα από μαύρο χρώμιο και οι νέοι τροχοί Signature Black ενώ οι βελτιώσεις συνεχίζουν και στο εσωτερικό με κυρίαρχες τις άφθονες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα, πεντάλ αλουμινίου και τα σήματα της Brabus εξίσου σε αφθονία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις