ΚΚΕ: Η Ανέζα Παπαδοπούλου ανέδειξε τις «μυστικές» φωτοσκιάσεις της θεατρικής και κινηματογραφικής πράξης
Το ΚΚΕ αποχαιρετά την σπουδαία ηθοποιό και εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους της.
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- Πόσο θα κοστίσει στην τσέπη των Ελλήνων αν ενεργοποιηθεί η «βόμβα» Τραμπ για 5% του ΑΕΠ σε αμυντικές δαπάνες
- ΕΛ.ΑΣ: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου εν όψει επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών
- Νέο αντιμονοπωλιακό πλήγμα για τη Google – Στο στόχαστρο των ιαπωνικών αρχών
Το ΚΚΕ αποχαιρετά με θλίψη την εξαίρετη ηθοποιό, Ανέζα Παπαδοπούλου, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Περισσού, στην οποία σημειώνεται ότι η σπουδαία ηθοποιός «ανέδειξε με τις ερμηνείες της τις ‘μυστικές’ φωτοσκιάσεις της θεατρικής και κινηματογραφικής πράξης».
Όπως αναφέρει, «έχοντας ξεκινήσει με μια εξαιρετική παρουσία, ως Πόλυ Πήτσαμ, στην ιστορική παράσταση της ‘Όπερας της Πεντάρας’ του Μπέρτολ Μπρέχτ, σε σκηνοθεσία Νίκου Κούνδουρου στο ΚΘΒΕ, η Ανέζα Παπαδοπούλου συνέχισε το μακρύ ταξίδι της στη θεατρική σκηνή με σπουδαίες συνεργασίες».
Διαβάστε επίσης: Το ΚΘΒΕ «αποχαιρετά» την Ανέζα Παπαδοπούλου
«Ναι, η ζωή υποθέτω, δεν υπάρχει άλλη λέξη»
«Εμβληματική ήταν η ενσάρκωση του ρόλου της ως μάνας της Μόσχας και της Όρσας στην βραβευμένη ταινία του Παντελή Βούλγαρη ‘Μικρά Αγγλία’ (2015), από το βιβλίο της Ιωάννας Καρυστιάνη», τονίζει ο Περισσός.
Και προσθέτει χαρακτηριστικά: «’Φαίδρα’ του Ευριπίδη, του Ρακίνα, του Γ. Ρίτσου, Εκάβη στις ‘Τρωάδες’, άλλοι σπουδαίοι ρόλοι, και διαχρονική η υπενθύμιση με τη φωνή της Ανέζας Παπαδοπούλου ως Γουίνι στις ‘Ευτυχισμένες μέρες’ του Σάμιουελ Μπέκετ, πριν πέσει η αυλαία: ‘Ναι, η ζωή υποθέτω, δεν υπάρχει άλλη λέξη’».
Το ΚΚΕ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους της.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις