Βουλγαρία: Αύξηση 82% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και 58% στα υβριδικά οχήματα σε ένα χρόνο
Ο αριθμός των υβριδικών οχημάτων είναι σημαντικά υψηλότερος στην Βουλγαρία με 25.467, εκ των οποίων η ηλεκτρική ενέργεια και η βενζίνη είναι ο πιο συνηθισμένος συνδυασμός, φτάνοντας σε 21.842
Ο αριθμός των υβριδικών οχημάτων που κινούνται με συνδυασμό ηλεκτρικής ενέργειας και συμβατικών καυσίμων είναι σημαντικά υψηλότερος στην Βουλγαρία με 25.467, εκ των οποίων η ηλεκτρική ενέργεια και η βενζίνη είναι ο πιο συνηθισμένος συνδυασμός, φτάνοντας σε 21.842. Υπήρχαν συνολικά 16.116 υβριδικά οχήματα τον Ιούλιο του 2021, πράγμα που σημαίνει ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκαν κατά 58% σε μόλις ένα χρόνο, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Ευρωπαϊκές τάσεις
Οι αυξήσεις αυτές ακολουθούν τις ευρωπαϊκές τάσεις. Τα οφέλη των ηλεκτρικών οχημάτων και των υβριδικών οχημάτων είναι καθαρότερος αέρας στα αστικό περιβάλλον, λιγότερος θόρυβος και μικρότερες επιβλαβείς εκπομπές αερίων, που όλα συμβάλλουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.
Διαβάστε επίσης Ηλεκτρικά αυτοκίνητα – Αρνητική πρωτιά της Ελλάδας στην ΕΕ σε σημεία φόρτισης
Η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων επιδοτείται σε πολλές χώρες. Δεν λαμβάνονται τέτοια μέτρα στη Βουλγαρία για ιδιώτες καταναλωτές αυτή τη στιγμή, αν και έχει χορηγηθεί βοήθεια στην κεντρική και τοπική διοίκηση για την αγορά τέτοιων οχημάτων στο πλαίσιο του National Trust EcoFund.
Το φετινό πρόγραμμα
Μέχρι πέρυσι, το Ταμείο παρείχε βοήθεια μόνο για την αγορά υβριδικών αυτοκινήτων, αλλά το φετινό πρόγραμμα απευθύνεται πλήρως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα ποσά που διατίθενται για την αγορά τέτοιων οχημάτων από τις διοικήσεις ποικίλλουν από 20.000 BGN έως 40.000 BGN, ανάλογα με το μοντέλο και το μέγεθος.
Εκτός από τη συμβολή σε ένα καθαρότερο περιβάλλον, οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων στη Βουλγαρία απολαμβάνουν μια σειρά από πλεονεκτήματα, όπως δωρεάν στάθμευση σε ζώνες στάθμευσης επί πληρωμή στις πόλεις, φοροαπαλλαγές και χαμηλό κόστος καυσίμων, ειδικά λόγω των αυξανόμενων τιμών.
Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων είπαν στο βουλγαρικό πρακτορείο ειδήσεων BTA ότι ένα από τα κύρια προβλήματα είναι η έλλειψη σταθμών φόρτισης, οι οποίοι μάλιστα λείπουν εντελώς σε ορισμένες πόλεις.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Πότε έρχεται στην Ελλάδα για τον Ολυμπιακό o Νέιθαν Μενσά
- Εποχικοί πυροσβέστες: «Όχι» στην τροπολογία από την κυβέρνηση – «Νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες», λέει το ΠΑΣΟΚ
- Η Μπίλι Άιλις λέει ότι έκανε «πολύ καλό σεξ» το 2024
- ΕΟΔΥ: Πάνω από 500 νέες εισαγωγές με Covid-19 και 14 θάνατοι – Αυξάνονται τα κρούσματα γρίπης
- Καλαμάτα: Δολοφονία σε ξενοδοχείο – Συνελήφθη ύποπτος
- Λαμέλα: «Ήμασταν ανώτεροι από τον ΠΑΟΚ – Θέλαμε να έχουμε μεγαλύτερο σκορ»