Peugeot 9X8: Αγωνιστική πρεμιέρα στην Monza
Το θεαματικό hypercar της γαλλικής φίρμας πραγματοποίησε την παρθενική του αγωνιστική εμφάνιση στην ιταλική πίστα όπου και τερμάτισε τέταρτο
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Το αγωνιστικό hypercar που η γαλλική φίρμα δημιούργησε με στόχο τη συμμετοχής της στην κατηγορία hypercar του παγκόσμιου πρωταθλήματος αντοχής, έκανε την πρώτη του εμφάνισή σε δράση στην Monza όπου και κατέλαβε την τέταρτη θέση πίσω από την νικήτρια Alpine και τα δύο αγωνιστικά Toyota.
H γαλλική φίρμα συμμετείχε με δύο αυτοκίνητα, ωστόσο με δεδομένες τις συνθήκες που επικρατούν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, το ένα χρειάστηκε να αποσυρθεί στα μισά του αγώνα. Το δεύτερο ωστόσο κατάφερε να ολοκληρώσει 169 γύρους στη διάσημη ιταλική πίστα, με το κάθισμα του οδηγού να καταλαμβάνεται διαδοχικά από τους Loic Duval, Gustavo Menezes και James Rossiter.
Το 9Χ8 θα δοκιμαστεί και στους εναπομείναντες αγώνες της φετινής σεζόν με στόχο τη συνεχή βελτίωση και εν όψει της πλήρους συμμετοχής του στη διοργάνωση του 2023 και την προσπάθεια επικράτησης στο απαιτητικό πρωτάθλημα αντοχής και κυρίως στο Le Mans όπου η Peugeot έχει μια νικηφόρα παράδοση με τα 905 και 908 στις αρχές της δεκαετίας του ’90 και στα τέλη αυτής του 2000, αντίστοιχα.
Ανεξαρτήτως της αγωνιστικής του πορείας του, σημειώνεται ότι η Peugeot, παρά τις απαιτήσεις του WEC, επιδίωξε να αναπαραγάγει την αισθητική των πολιτικών αυτοκινήτων της στην περίπτωση του 9Χ8 τόσο εντός όσο και εκτός, όπως προδίδουν τα χαρακτηριστικά κεντρικά φωτιστικά σώματα καθώς και η παρουσία μιας αγωνιστικής ερμηνείας του Peugeot i-cockpit στο εσωτερικό του.
Στην αθέατη πλευρά του παρεπιδημεί ένας τοποθετημένος κεντρικά twin-turbo V6 κινητήρας των 2,6 λίτρων με απόδοση 680 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα με ισχύ 200 kW. To σύνολο συμπληρώνουν ένα σειριακό κιβώτιο επτά σχέσεων και η παρουσία μπαταρίας υψηλής τάσης και πυκνότητας που έχει εξελιχθεί από την Peugeot Sport & S, θυγατρικής της Total Energies.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις