KIA XCeed: Δείγμα γραφής της ανανεωμένης έκδοσης
Η κορεατική φίρμα δίνει στη δημοσιότητα ένα σετ σκίτσων που αναλαμβάνουν να δώσουν μια πρώτη γεύση από την ανανεωμένη εκδοχή του XCeed
H ΚΙΑ, προετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του XCeed η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στις 18 Ιουλίου, διασκεδάζοντας την αναμονή με δύο σκίτσα που φιλοδοξούν να δώσουν μια ιδέα για τις επικείμενες αλλαγές.
Σύμφωνα με τις εικόνες το XCeed αναμένεται να τονίσει ακόμα περισσότερο σχεδιαστικά τη δυναμική πλευρά του, συνεπικουρούμενης της προσθήκης έκδοσης GT Line, για την οποία η ΚΙΑ δηλώνει ότι : «θα υπογραμμίσει την περιπετειώδη υπόσταση του crossover, δίνοντας του την σπορ αύρα ενός hatchback που είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη».
Πλην των νέων σχεδιαστικών χαρακτηριστικών που αφορούν την εξωτερική του εμφάνιση, σημαντική προδιαγράφεται η αναβάθμιση του εσωτερικού όπου το ανανεωμένο XCeed αναμένεται να υιοθετήσει μια διάταξη, αντίστοιχη του πρόσφατου Niro.
Έτσι, αν και προς το παρόν, η κορεατική φίρμα δεν δίνει στοιχεία για το εσωτερικό το XCeed αναμένεται να υιοθετήσει το δίδυμο οθονών 10,25 ή 12,3 ιντσών, αναλόγως την έκδοση, σε συνδυασμό με την επιφάνεια αφής για τον έλεγχο των συστημάτων κλιματισμού και του ηχοσυστήματος.
Στα χαρακτηριστικά της ανανεωμένης σχεδίασης του XCeed μπορεί να διακρίνει κανείς τα ακόμα πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα, τις υπερτονισμένες εισαγωγές αέρα με το περίγραμμα από χρώμιο ενώ στο πίσω τμήμα διακρίνονται ανάλογες προσθήκες στον πίσω προφυλακτήρα ο οποίος αυτή τη φορά βάφεται στο χρώμα του αμαξώματος. Το παζλ συμπληρώνουν ένα σετ λεπτών φωτιστικών σωμάτων LED και ένα spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ.
Σε επίπεδο κινητήρων, η KIA έχει επιβεβαιώσει απλώς ότι το XCeed θα είναι διαθέσιμο σε ήπιες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις βενζίνης χωρίς να δημοσιοποιεί στοιχεία αν και δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου σε συνδυασμό με ήπια υβριδική ή plug-in υβριδική τεχνολογία.
Σημειώνεται ότι στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της, η plug-in υβριδική έκδοση συνδυάζει τον παραπάνω κινητήρα βενζίνης με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 8,9 kWh, προσφέροντας ισχύ 141 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. Μένει να αποδειχθεί κατά πόσο η KIA θα επιδιώξει μεγαλύτερη ισχύ αν και δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ένα σαφώς βελτιωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
- Στον νέο ρόλο της Τουρκίας δεν μπορούμε να απαντάμε με κλισέ
- Επικίνδυνη κλιμάκωση μετά τη δολοφονία Κιρίλοφ – Πώς η SBU κατάφερε πλήγμα στην καρδιά της Μόσχας
- Απίθανη ατάκα Μεσίνα: «Ελπίζω να μην αντιμετωπίσουμε ξανά τον Ναν μετά από τιμωρία»
- Τραγωδία στην Εύβοια: Δύο αδέλφια σκότωσαν τον πατέρα τους
- Φλόρενς Πίου: Δεν θέλω να χωράω σε στερεότυπα που φτιάχνουν οι άλλοι κι ας με πουν προβληματική
- Κίνηση: «Σημειωτόν» οι οδηγοί σε Κηφισό και Κηφισίας – Καθυστερήσεις και στην Αττική Οδό