Hyundai Ioniq 6: Με αυτονομία 610 χλμ.
Η Hyundai, πιστή στην υπόσχεσή της, επανέρχεται με την αποκάλυψη των «κρίσιμων» μεγεθών του γοητευτικού και αμιγώς ηλεκτροκίνητου Ioniq 6
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Έχοντας ήδη δώσει τις πρώτες συστάσεις για την ιδιάζουσα όσο και αεροδυναμική σχεδίασή του, η κορεατική φίρμα συμπληρώνει το παζλ του Ioniq 6, αποκαλύπτοντας ορισμένα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Βάσει των νέων πληροφοριών, το Ioniq 6 το οποίο βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική (E-GMP) με το Ioniq 5, θα επωφεληθεί από μπαταρίες 53 kWh και 77,4 kWh με τη δεύτερη να εξασφαλίζει αυτονομία έως και 610 χλμ. χάρη και στην ιδιαιτέρως αεροδυναμική σχεδίαση του μοντέλου η οποία περιορίζει το μέγεθος του αντίστοιχου συντελεστή σε 0.21.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, η έκδοση με την μεγαλύτερη αυτονομία θα αξιοποιεί ένα μοτέρ τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ωστόσο όπως είναι αναμενόμενο και επιβεβαιώνει η Hyundai θα υπάρξει και η δυνατότητα επιλογής έκδοσης με την μπαταρία των 77,4 kWh και δύο μοτέρ η οποία θα προσφέρει τετρακίνηση και ισχύ 239 kW (325 ίπποι) καθώς και 605 Nm ροπής.
H κορυφαία αυτή έκδοση αναμένεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα αν και στο κοντινό μέλλον, θα υπάρξει και μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση του Ioniq 6 με την επιμέλεια του τμήματος Ν. Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για την έκδοση Ν, με δεδομένη την τεχνολογική συνάφεια του 6 με το KIA EV6, η απόδοση αναμένεται να αγγίξει τους 585 ίππους όπως ισχύει στην περίπτωση της GT έκδοσης του δεύτερου.
Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις που θα βρίσκονται στη βάση της γκάμας, θα επωφελούνται από μπαταρία 53 kWh, στοχεύοντας, σύμφωνα με τις συστάσεις, στην μέγιστη αποδοτικότητα καθώς συνεπικουρούμενων και των υπόλοιπων χαρακτηριστικών του μοντέλου η κατανάλωση ενέργειας διαμορφώνεται σε 14 KWh/100 χλμ., μέγεθος που κατατάσσει το μοντέλο της Hyundai στα αποδοτικότερα της αγοράς.
Κατ΄αντιστοιχία με τα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου που αξιοποιούν την αρχιτεκτονική E-GMP, το Ioniq 6 θα επωφεληθεί από κύκλωμα φόρτισης 800V το οποίο με τη συνδρομή ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος έως και 350 KW μπορεί να αναπληρώσει την ενέργεια των μπαταριών από το 10% στο 80% σε μόλις 18 λεπτά.
Εκτός από τις λεπτομέρειες που αφορούν την αθέατη πλευρά του, η κορεατική φίρμα εφιστά την προσοχή και σε μια σειρά χωροταξικών στοιχείων του Ioniq 6, σημειώνοντας ότι χάρη στα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης και σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 2,95 μέτρων, το εσωτερικό του μοντέλου εγγυάται, πρωτόγνωρα άνετη φιλοξενία στους επιβαίνοντες είτε αυτοί βρίσκονται μπροστά είτε στο πίσω κάθισμα.
Μένοντας στα ενδότερα, η διαμόρφωση ακολουθεί τις ψηφιακές προδιαγραφές του Ioniq 5 με κυρίαρχες τις δύο οθόνες 12,0 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment. Στην εξίσωση του ταμπλό προστίθενται δύο ακόμα οθόνες που παίρνουν την θέση των εξωτερικών καθρεφτών οι οποίοι αντικαθίστανται από κάμερες. Βέβαια, μένει να αποδειχθεί η διείσδυση της συγκεκριμένης τεχνολογίας στο φάσμα εκδόσεων του Ioniq 6 καθώς αναμενόμενα θα αποτελεί στοιχείο του βασικού εξοπλισμού των εκδόσεων που βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας.
Στα στοιχεία που πρέπει επίσης να συγκρατήσει κανείς από το θάλαμο επιβατών του Ioniq 6, συγκαταλέγεται η ανορθόδοξη επιλογή τοποθέτησης των διακοπτών παραθύρων στην κεντρική κονσόλα προκειμένου να αναδεικνύεται καλύτερα ο ατμοσφαιρικός φωτισμός που έχει τοποθετηθεί στις πόρτες. Να σημειωθεί ότι ο φωτισμός προσφέρει τη δυνατότητα 64 αποχρώσεων και συνδυασμών ενώ χάρη στο σύστημα στο Speed Sync Lighting, μπορεί να ρυθμίζεται αυτομάτως με βάση την επιλογή του προγράμματος οδήγησης και της ταχύτητας με την οποία κινείται το αυτοκίνητο.
Στις έξυπνες επιλογές του Ioniq 6 περιλαμβάνεται επίσης το σύστημα EV Performance Tune-up το οποίο επιτρέπει την παραμετροποίηση της απόκρισης κινητήρα, συστήματος διεύθυνσης και του δεξιού πεντάλ βάσει των προτιμήσεων του οδηγού, αλλά και το σύστημα παραγωγής ήχου e-ASD, το οποίο αναλόγως με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης και των παραμέτρων ταχύτητας και το στυλ οδήγησης, διαφοροποιεί τον ήχο και τον τρόπο που ακούγεται στον θάλαμο επιβατών.
Να σημειωθεί ότι, αναμενόμενα, τα παραπάνω συστήματα θα επιδέχονται αυτόματες over-the-air αναβαθμίσεις οι οποίες, όπως έχουν αποκαλύψει στελέχη της κορεατικής φίρμας κατά το πρόσφατο παρελθόν θα μπορούν να παρέμβουν και σε πιο «κρίσιμα» συστήματα του Ioniq 6 όπως για παράδειγμα στο σύστημα ελέγχου της μπαταρίας, εξασφαλίζοντας στο μέλλον ακόμα και περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις