BMW Z4: Σταθερή αξία
Το εμβληματικό βαυαρικό roadster προετοιμάζεται να υποδεχτεί μια σειρά περιορισμένων βελτιώσεων που θα του εξασφαλίσουν τον τίτλο του ανανεωμένου μοντέλου
- Κίνα: Αυτοκίνητο έπεσε επάνω σε πλήθος έξω από δημοτικό σχολείο – Τουλάχιστον 10 τραυματίες
- Θα «σπάσει» η Ελλάδα το καλούπι του δεξιού λαϊκισμού στην ΕΕ;
- Η υπερθέρμανση του πλανήτη κοστίζει ζωές - Για πρώτη φορά επιστήμονες υπολογίζουν τους θανάτους
- Το ΠΑΣΟΚ πολιορκεί το κέντρο που «χάνει» η ΝΔ και τη βαφτίζει «γαλάζιο ΣΥΡΙΖΑ»
Φωτογραφίες: Automedia
Η τρίτη κατά σειρά γενιά της Ζ4 πρωτοεμφανίστηκε το 2019, κατ΄επέκταση όπως επιβάλλει η συνήθης τακτική της BMW και όχι μόνο, βαίνει προς ανανέωση με τα πρώτα δείγματά της ανανεωμένης εκδοχής της να έχουν ήδη καταλάβει τα πεδία δοκιμών.
Κατά τα φαινόμενα, η BMW περιορίστηκε σε ό,τι αφορά τις σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις καθώς, μια προσεκτική παρατήρηση στα συνήθη σημεία όπου οι κατασκευαστές εστιάζουν στις διαδικασίες ανανέωσης, προδίδει ότι δεν υπάρχουν αλλαγές ούτε στη γρίλια ούτε στην αισθητική των φωτιστικών σωμάτων, ενώ μόνο ο μπροστινός προφυλακτήρας δείχνει αναθεωρημένος στο κατώτερο τμήμα του, υιοθετώντας ορισμένες αλλαγές που αποσκοπούν στη βελτιστοποίηση της ροής αέρα.
Σε προφίλ, διακρίνεται ο χαρακτηριστικός αεραγωγός που τοποθετείται στους μπροστινούς θόλους και οποίος εξίσου παραμένει αμετάβλητος όπως άλλωστε και η χαρακτηριστική σχεδίαση των τροχών της έκδοσης M40i.
Oι συγκεκριμένες λήψεις αφήνουν να διαφανεί επίσης ένα μέρος του εσωτερικού που επίσης δείχνει να μην υιοθετεί συνταρακτικές αλλαγές κάτι που σημαίνει ότι τουλάχιστον προς το παρόν η Ζ4 δεν θα επωφεληθεί από το Curved Display, εμμένοντας στο δίδυμο οθονών των 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment.
«Αμετακίνητο» σχεδιαστικά παραμένει και το πίσω τμήμα σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του μοντέλου αν και με δεδομένες τις πολλές ομοιότητες δεν αποκλείεται κάτι από όλα τα παραπάνω να αλλάξει στην πορεία της εξέλιξης του μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά την γκάμα εκδόσεων θα εξακολουθεί να απαρτίζεται από τις τετρακύλινδρες δίλιτρες εκδόσεις 20i, 30i, και την εξακύλινδρη με κινητήρα 3,0 λίτρων M40i, προσφέροντας ισχύ 197, 258 και 340 ίππων αντίστοιχα. Οι κινητήρες θα εξακολουθήσουν να συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων αν και δεν θα πρέπει να αποκλειστούν στοχευμένες βελτιώσεις που να αποσκοπούν στη βελτίωση της αποδοτικότητας των εκδόσεων του μοντέλου.
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι τροποποιήσεις στην ανάρτηση η οποία σε κάθε περίπτωση δεν θα διαφοροποιηθεί ως προς τη διάταξη των διπλών ψαλιδιών για το μπροστινό άξονα και των πολλαπλών συνδέσμων για τον πίσω.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα η ανανεωμένη Z4 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της το 2023.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις