Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Αύριο η γιορτή σου ξημερώνει - ό,τι κι αν διαλέξεις λείπει ο Αλέξης

«Airmageddon»: Η πτήση με τις 1.000 βαλίτσες και τους μηδέν επιβάτες

«Airmageddon»: Η πτήση με τις 1.000 βαλίτσες και τους μηδέν επιβάτες

Η Delta Air Lines κατάφερε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο μία κακή κατάσταση, πραγματοποιώντας μία...κενή πτήση.

Ακυρώσεις πτήσεων, καθυστερήσεις, τεράστιες ουρές στον έλεγχο ασφαλείας αποτελούν πλέον μία τυπική ημέρα στα περισσότερα ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Το αποκαλούν «Airmageddon» καθώς τα αεροδρόμια αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στην εκτίναξη της ζήτησης για ταξίδια, εν μέσω σοβαρών ελλείψεων προσωπικού.

Τη Δευτέρα 11 Ιουλίου, η πτήση 17 της Delta Air Lines είχε προγραμματιστεί να πετάξει από το Λονδίνο στο Ντιτρόιτ πριν ακυρωθεί την τελευταία στιγμή. Η ακύρωση ήταν αποτέλεσμα του πλαφόν των 100.000 επιβατών ημερησίως που επέβαλε η διεύθυνση του αεροδρομίου του Χίθροου.

Ενώ οι επιβάτες της πτήσης 17 της Delta Air Lines έκαναν εκ νέου κράτηση σε άλλη πτήση, το Airbus A330-200 έπρεπε παρ’ όλα αυτά να πραγματοποιήσει την προγραμματισμένη πτήση στο Ντιτρόιτ για να μπορέσει να εκτελέσει την πτήση επιστροφής εκείνο το απόγευμα στο Λονδίνο.

Στο σημείο αυτό, η Delta Air Lines παίρνοντας ίσως μία από τις καλύτερες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, αποφάσισε να περισυλλέξει περίπου 1.000 ξεχασμένες αποσκευές επιβατών από τους χώρους αποθήκευσης του Χίθροου και να τις προωθήσει πίσω στους κατόχους τους στο Ντιτρόιτ.

«Οι ομάδα της Delta εργάστηκε πάνω  σε μια δημιουργική λύση για να μεταφέρει καθυστερημένες παραδοτέες αποσκευές από το Λονδίνο-Χίθροου στις 11 Ιουλίου, αφού μια τακτικά προγραμματισμένη πτήση έπρεπε να ακυρωθεί λόγω περιορισμών στον όγκο επιβατών του αεροδρομίου στο Χίθροου», δήλωσε εκπρόσωπος της Delta.

Σε μία ανάλογη κίνηση προέβη και η ισλανδική αεροπορική  Icelandair, η οποία μετέφερε ομάδες χειριστών αποσκευών στο αεροδρόμιο Schiphol (AMS) του Άμστερνταμ για να μειώσει την πίεση στο καταπονημένο προσωπικό του ολλανδικού κόμβου.

Must in

Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Shiro Oguni έχει δηλώσει πως θέλει να ευαισθητοποιήσει την κοινωνία γύρω από την άνοια και να αλλάξει τις αντιλήψεις γύρω από από αυτήν και τη γήρανση

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024