«Airmageddon»: Η πτήση με τις 1.000 βαλίτσες και τους μηδέν επιβάτες
Η Delta Air Lines κατάφερε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο μία κακή κατάσταση, πραγματοποιώντας μία...κενή πτήση.
- Νέα επείγουσα έκκληση του ΟΗΕ για βοήθεια σε νοσοκομεία στη βόρεια Γάζα - Επιδεινώθηκε η κατάσταση
- «Εξωφρενικό επεισόδιο» στο Χριστουγεννιάτικο Χαλάνδρι με πρωταγωνιστή αστυνομικό καταγγέλλει ο δήμαρχος
- To No1 «εξαγώγιμο προϊόν» της Κολομβίας είναι οι μισθοφόροι
- Άκρως Ζωδιακό: Τα do’s και don’ts στα ζώδια σήμερα
Ακυρώσεις πτήσεων, καθυστερήσεις, τεράστιες ουρές στον έλεγχο ασφαλείας αποτελούν πλέον μία τυπική ημέρα στα περισσότερα ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Το αποκαλούν «Airmageddon» καθώς τα αεροδρόμια αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στην εκτίναξη της ζήτησης για ταξίδια, εν μέσω σοβαρών ελλείψεων προσωπικού.
Τη Δευτέρα 11 Ιουλίου, η πτήση 17 της Delta Air Lines είχε προγραμματιστεί να πετάξει από το Λονδίνο στο Ντιτρόιτ πριν ακυρωθεί την τελευταία στιγμή. Η ακύρωση ήταν αποτέλεσμα του πλαφόν των 100.000 επιβατών ημερησίως που επέβαλε η διεύθυνση του αεροδρομίου του Χίθροου.
- Διαβάστε επίσης: Lufthansa: Σοβαρή έλλειψη προσωπικού της αεροπορικής εταιρείας προκαλεί αναστάτωση στα αεροδρόμια της Γερμανίας
Ενώ οι επιβάτες της πτήσης 17 της Delta Air Lines έκαναν εκ νέου κράτηση σε άλλη πτήση, το Airbus A330-200 έπρεπε παρ’ όλα αυτά να πραγματοποιήσει την προγραμματισμένη πτήση στο Ντιτρόιτ για να μπορέσει να εκτελέσει την πτήση επιστροφής εκείνο το απόγευμα στο Λονδίνο.
Στο σημείο αυτό, η Delta Air Lines παίρνοντας ίσως μία από τις καλύτερες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, αποφάσισε να περισυλλέξει περίπου 1.000 ξεχασμένες αποσκευές επιβατών από τους χώρους αποθήκευσης του Χίθροου και να τις προωθήσει πίσω στους κατόχους τους στο Ντιτρόιτ.
«Οι ομάδα της Delta εργάστηκε πάνω σε μια δημιουργική λύση για να μεταφέρει καθυστερημένες παραδοτέες αποσκευές από το Λονδίνο-Χίθροου στις 11 Ιουλίου, αφού μια τακτικά προγραμματισμένη πτήση έπρεπε να ακυρωθεί λόγω περιορισμών στον όγκο επιβατών του αεροδρομίου στο Χίθροου», δήλωσε εκπρόσωπος της Delta.
Σε μία ανάλογη κίνηση προέβη και η ισλανδική αεροπορική Icelandair, η οποία μετέφερε ομάδες χειριστών αποσκευών στο αεροδρόμιο Schiphol (AMS) του Άμστερνταμ για να μειώσει την πίεση στο καταπονημένο προσωπικό του ολλανδικού κόμβου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις