Εμανουέλ Μακρόν: Αυτό είναι το νέο αυτοκίνητο του Γάλλου προέδρου
Ο Εμανουέλ Μακρόν έκανε την έκπληξη και εμφανίστηκε για πρώτη φορά με το νέο προεδρικό αυτοκίνητο στην παρέλαση της 14ης Ιουλίου στο Παρίσι.
- Ακόμη περισσότερες «καταστροφές» στην Ουκρανία μετά την επίθεση στο Καζάν υπόσχεται ο Πούτιν
- Ανήλικοι μαχαίρωσαν 23χρονο στον πνεύμονα για… μία παρατήρηση - Τι λέει ο πατέρας του θύματος
- Ισχυροί άνεμοι στη Βρετανία - Μεγάλα προβλήματα στις πτήσεις ενόψει των Χριστουγέννων
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
Τις εντυπώσεις έκλεψε το νέο πολυτελές προεδρικό αυτοκίνητο του Γάλλου προέδρου, Εμανουέλ Μακρόν, με το οποίο εμφανίστηκε στην παρέλαση της 14ης Ιουλίου για την Ημέρα της Βαστίλης.
Πρόκειται για το νέο DS 7, την ανανεωμένη εκδοχή του DS 7 Crossback στην ειδική έκδοση Elysee, η οποία χρησιμοποιείται από τον Γάλλο πρόεδρο πριν καν ξεκινήσουν οι πωλήσεις στη χώρα.
- Διαβάστε επίσης: Μακρόν: Κλείστε τα φώτα, ετοιμαστείτε για ρεύμα «με σύνεση»
Το μοντέλο έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες της προεδρίας, οπότε είναι θωρακισμένο και φέρει μακρύτερο μεταξόνιο για περισσότερη άνεση και έχει κάποιες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που τονίζουν τον ξεχωριστό του ρόλο.
Χαρακτηριστικά
Συγκεκριμένα, το μεταξόνιο του προεδρικού οχήματος έχει επιμηκυνθεί κατά 20 εκατοστά, φτάνοντας στα 4.79 μέτρα από τα 4.57 που είναι η απλή έκδοση. Στο αμάξωμα του αυτοκινήτου υπάρχουν ειδικά λογότυπα για το ρόλο του μοντέλου και λογότυπα στα χρώματα της γαλλικής σημαίας.
Το εσωτερικό είναι ντυμένο με μαύρο δέρμα και η οροφή φέρει επένδυση από αλκαντάρα.
Αξίζει να αναφερθεί πως το προεδρικό όχημα διαθέτει 20αρες ζάντες αλουμινίου με σχεδίαση «διαμαντιών» και κεντρικό μπουλόνι με τα χρώματα της γαλλικής σημαίας. Ειδικοί φάροι και βάσεις για σημαιάκια, ολοκληρώνουν τις ειδικές επεμβάσεις του αυτοκινήτου.
Σε ό,τι αφορά τέλος στο σύστημα κίνησής του, το προεδρικό DS 7 Elysee εξοπλίζεται με το ισχυρότερο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησής του, που συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης με δύο ηλεκτροκινητήρες, όμως η Προεδρία επέλεξε να χρησιμοποιήσει την έκδοση των 300 ίππων που έφερε το προ-ανανέωσης μοντέλο και όχι αυτή των 360 ίππων που φέρει η αναβαθμισμένη εκδοχή. Η κίνηση στέλνεται και στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις