Τα Leopard και η Ελευσίνα
Το συμβαίνει αλήθεια;
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
Θέλω να ελπίζω ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Αμυνας θα εμφανιστεί προσεκτική σε όσα επιδιώκει να κάνει, σε συνεργασία με τους Γερμανούς, για τον εκσυγχρονισμό των αρμάτων μάχης Leopard. Το σημειώνω διότι ακούω ότι έχουν αρχίσει να υπάρχουν εσχάτως επαφές με δικηγόρο που είχε δραστηριοποιηθεί στα εξοπλιστικά επί εποχής Τσοχατζόπουλου, ο οποίος είχε αφήσει χείριστες εντυπώσεις από εκείνη την αλήστου μνήμης εποχή για τους ελληνικούς εξοπλισμούς.
Οι πηγές μου μού αναφέρουν ότι κάποιοι συνεργάτες του Νίκου Παναγιωτόπουλου δεν τον ενημερώνουν σωστά και δεν τον προστατεύουν. Και αυτό δεν είναι το μόνο θέμα. Ακόμη και στο Σχέδιο Νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την «Εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας», ουδείς από το (στενό) επιτελείο του πρόσεξε τις, τουλάχιστον προβληματικές, ρυθμίσεις που αφορούν το Πολεμικό Ναυτικό, προς το οποίο η ιδιοκτησία της Ελευσίνας έχει υποχρεώσεις που ξεπερνούν τα 142 εκατ. ευρώ.
Στην προσπάθεια του υπουργείου να προωθηθεί η μεταβίβαση στην εταιρεία που διεκδικεί τα Ναυπηγεία, κάποιες ρυθμίσεις μοιάζουν να συνδέουν την αποπληρωμή των χρεών και αποζημιώσεων με την ανάληψη ικανού αριθμού εγχώριων συμβάσεων από την εταιρεία ONEX. Αναρωτιέται κανείς αν οι συγγραφείς του σχεδίου νόμου γνωρίζουν τα βασικά περί ανταγωνισμού και κρατικών ενισχύσεων.
Και αλήθεια, τι γίνεται με εκείνες τις υποσχέσεις της διεκδικούσας εταιρείας περί αμερικανικών επενδύσεων ύψους ως και 100 εκατ. ευρώ από την Development Finance Corporation; Για ποιον λόγο δεν υπάρχει καμία αναφορά στο νομοσχέδιο;
Πηγή: Βηματοδότης
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις