Audi Q6 e-tron Sportback: Το εισαγωγικό κεφάλαιο μιας νέας ηλεκτρικής εποχής
To νέο μέλος της ηλεκτρικής γκάμας της γερμανικής φίρμας δίνει το στίγμα του στο φωτογραφικό φακό από τα πεδία δοκιμών εξέλιξης και προοιωνίζεται σημαντικές αλλαγές για την ηλεκτροκίνηση δια χειρός Audi
- Αναβλήθηκε η δίκη του αστυνομικού που φέρεται να επιτέθηκε σε εθελοντή Αϊ-Βασίλη στο Χαλάνδρι
- «Φτάνει πια η κοροϊδία» - Τέσσερα χρόνια σε κοντέινερ 60 σεισμόπληκτες οικογένειες στη Λάρισα
- Απολύθηκε live Τούρκος αναλυτής του BBC – Τι τόλμησε να πει σε ζωντανή εκπομπή
- Μηχανική βλάβη σε πλοίο με 182 επιβάτες που είχε φύγει από Αίγινα με προορισμό τον Πειραιά
Φωτογραφίες: Automedia
H γερμανική φίρμα εξελίσσει με ταχείς ρυθμούς την νέα και εξαιρετικά σημαντική προσθήκη της ηλεκτρικής γκάμας της η οποία και εντοπίστηκε στα πεδία δοκιμών στην coupe-SUV λογικής, Sportback έκδοση αμαξώματος.
Ο λόγος φυσικά για το Q6 e-tron το οποίο εκτός από την παραπάνω έκδοση αμαξώματος θα είναι εξίσου διαθέσιμο και σε πιο παραδοσιακή και πιο τετραγωνισμένη SUV εκδοχή, ενώ αμφότερες αναμένεται να παρουσιαστούν ταυτόχρονα πριν την εκπνοή του 2022. Όπως υποδηλώνει και το όνομα του, το Q6 e-tron θα πάρει θέση στην γκάμα ανάμεσα στα Q4 e-tron και το e-tron το οποίο στην ανανεωμένη εκδοχή του θα υιοθετήσει τα διακριτικά Q8 e-tron.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, αν και το παρόν δοκιμαστικό πρωτότυπο καλύπτεται από άφθονο καμουφλάζ, προηγούμενες αντίστοιχες λήψεις έχουν αποκαλύψει ότι το Q6 e-tron θα υιοθετήσει μια κλειστή γρίλια με ένα ανάγλυφο πολυγωνικό μοτίβο καθώς και διχρωμίες οι οποίες, συνδυαστικά και με τις άφθονες λεπτομέρειες από χρώμιο, συμπεριλαμβανομένης της γρίλιας, θα εξασφαλίζουν στους δυνητικούς ιδιοκτήτες του, ένα ευρύτερο φάσμα επιλογών εξατομίκευσης.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της σχεδίασης, ξεχωρίζουν τα εξαιρετικά λεπτά κεντρικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED μπροστά καθώς και η παρουσία της λωρίδας LED που λειτουργεί ως συνδετικό στοιχείο ανάμεσα στα πίσω φωτιστικά σώματα, παρόλο που προς το παρόν καλύπτεται από καμουφλάζ. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι, από πλευράς μεγέθους, αν και το Q6 e-tron αποτελεί ουσιαστικά το ηλεκτρικό «ισοδύναμο» του Q5, αναμένεται να υιοθετήσει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις οι οποίες συνδυαστικά και με τα συνήθη πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνηση, θα «απογειώσουν» το δίπτυχο ευρυχωρίας και χρηστικότητας.
Όπως και να έχει με τις λεπτομέρειες της σχεδίασης, η σημαντικότερη πτυχή του Q6 e-tron βρίσκεται στην αθέατη πλευρά του καθώς αφετηρία θα αποτελέσει μια καινούρια αρχιτεκτονική. Ο λόγος για την μετεξελιγμένη εκδοχή της Premium Platform Electric η οποία εκτός από το γερμανικό SUV θα αποτελέσει επίσης εφαλτήριο για την νέα Porsche Macan EV η οποία αναμένεται επίσης το 2023.
H νέα αρχιτεκτονική θα συνδυάζεται από κύκλωμα 800 Volt που θα επιτρέπει την αναπλήρωση της ηλεκτρικής ενέργειας μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος με τάση 350 kW, κάτι που με τη σειρά του συνεπάγεται ότι η επαναφόρτιση των μπαταριών έως το 80% θα απαιτεί περίπου 25 λεπτά.
Αν και η Audi δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία που αφορούν την χωρητικότητα ή την απόδοση των μπαταριών, σε παλαιότερες ανακοινώσεις της έχει επισημάνει ότι η Premium Platform Electric θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες που θα επιτρέπουν αυτονομία έως και 700 χλμ. Έτσι, ακόμα και αν το Q6 e-tron ανήκει στην κατηγορία των λιγότερο ευνοημένων από αεροδυναμικής άποψης αμαξωμάτων, θα πρέπει να αναμένουμε αυτονομία που να ξεπερνά τα 600 χλμ.
Σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα, το Q6 e-tron θα μιμηθεί πιθανότατα την γκάμα του επιβλητικού το e-tron GT περιλαμβάνοντας στις επιλογές του διάταξη δίδυμων ηλεκτρικών μοτέρ με ισχύ 475 ίππων (530 ίππων με τη λειτουργία overboost) όπως ισχύει και στην περίπτωση του τετράθυρου coupe της Audi.
Αναμενόμενα θα υπάρξουν και πιο προσιτές εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ η Audi έχει ήδη εκφράσει την πρόθεση της να δημιουργεί και RS εκδόσεις των ηλεκτρικών μοντέλων της όπως ισχύει και στην περίπτωση του RS e-tron GT με απόδοση 645 ίππων.
Eκ των έσω, θα πρέπει να περιμένουμε μαι διαμόρφωση αντίστοιχη του Q4 e-tron, αν και με δεδομένη την παρουσία μιας νέας αρχιτεκτονικής αλλά και του μεγαλύτερου μεγέθους του Q6 e-tron, κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί η αξιοποίηση μεγαλύτερων οθονών οι οποίες θα προσφέρουν και περισσότερες ψηφιακές δυνατότητες και επιλογές.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις