ΚΙΑ XCeed: Δυναμική ανανέωση
To δημοφιλές crossover της κορεατικής φίρμας, ανανεώνεται επωφελούμενο από αισθητική όσο και τεχνολογική αναβάθμιση
Το XCeed αποτελεί το bestseller της γκάμας του Ceed, κατ’ επέκταση η κορεατική φίρμα φροντίζει με μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων να του προσφέρει μια ανανεωμένη, δυναμικότερη υπόσταση αλλά και περισσότερη τεχνολογία.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, το XCeed ακολουθεί τις επιταγές του ανανεωμένου Ceed το οποίο παρουσιάστηκε πέρυσι αν και σε μια πιο δυναμική προσέγγιση.
Ειδικότερα, το ανανεωμένο XCeed διαθέτει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τα οποία πλαισιώνουν την επίσης νέα, γρίλια. Η προσθήκη ενός νέου προστατευτικού από χρώμιο στον προφυλακτήρα συνδυαστικά με ένα περίτεχνο σετ air curtains οι οποίες αναλαμβάνουν να καθοδηγούν την ροή αέρα στα «πλευρά» του αυτοκινήτου, η παρουσία τροχών 18 ιντσών καθώς και η διαθεσιμότητα μιας έκδοσης GΤ-Line συντείνουν σε μια συνολικά πιο σπορ εικόνα.
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα και πιο λεπτά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε σχέση με το hatchback Ceed, εκτός από την πιο off-road αισθητική, το Xceed προσφέρει αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4,4 εκατοστά.
Σε ό,τι αφορά ειδικά την έκδοση GT-Line να σημειωθεί ότι επενδύει σε ένα ακόμα πιο σπορ παρουσιαστικό χάρη στην διαφορετική γρίλια, τις ανασχεδιασμένες και τοποθετημένες χαμηλότερα εισαγωγές αέρα, τα προστατευτικά στα πλευρά, τον βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος αεροδυναμικό διαχύτη καθώς και τα εξαγωνικά φωτιστικά σώματα με το χαρακτηριστικό μοτίβο.
Σημαντικές είναι οι αλλαγές και στον θάλαμο επιβατών όπου παίρνει θέση ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12,3 ιντσών που προσφέρει τη δυνατότητα παραμετροποίησης και προσαρμόζει την εμφάνισή του, αναλόγως με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.
Συνοδεύεται από οθόνη 8,0 ή 10.25 ιντσών για το infotainment, αναλόγως την έκδοση. Tο τελευταίο ενσωματώνει λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto καθώς και μια εφαρμογή Sports η οποία φροντίζει να εμφανίζει σε live χρόνο τα αποτελέσματα μεγάλων αθλητικών οργανώσεων. Στις live πληροφορίες συγκαταλέγονται επίσης δεδομένα για τις συνθήκες κυκλοφορίες καθώς και για την παρουσία θέσεων στάθμευσης στον προορισμό εφόσον βέβαια αυτό υποστηρίζεται από τον χώρο «υποδοχής».
Παραδοσιακά, χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα το XCeed διατηρεί έναν αριθμό φυσικών διακοπτών για το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό.
Να σημειωθεί επίσης ότι η ΚΙΑ υπόσχεται μια συνολική αναβάθμιση σε όρους υλικών, με κυρίαρχα τα πιο μαλακά πλαστικά αλλά και τις περισσότερες λεπτομέρειες από χρώμιο ενώ στις νέες δυνατότητες περιλαμβάνεται πλέον και η επιλογή επενδύσεων από τεχνόδερμα τύπου σουέντ, που συντείνει σε μια συνολικά αναβαθμισμένη εικόνα σύμφωνα με τις συστάσεις της KIA.
Στην περίπτωση της έκδοσης GT-Line, υπάρχουν διαφοροποιήσεις και στο εσωτερικό με κυρίαρχα τα σπορ τιμόνι, επιλογέα και καθίσματα καθώς και τις μαύρες glossy λεπτομέρειες στο φινίρισμα.
Αμετάβλητος παραμένει ο χώρο αποσκευών ο οποίος ξεκινά από τα 426 λίτρα και φτάνει τα 1.378 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ενώ διαθέτει, κινούμενο πάτωμα και η πρόσβαση επιτυγχάνεται μέσω ηλεκτρικής θύρας.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το ανανεωμένο XCeed θα είναι διαθέσιμο με turbo κινητήρες βενζίνης υποβοηθούμενους κατά περίπτωση από σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας καθώς και σε plug-in υβριδική έκδοση.
Αναλυτικότερα, εφαλτήριο για την γκάμα θα είναι ο τρικύλινδρος κινητήρας του 1,0 λίτρου με απόδοση 120 ίππων και 172 Nm ροπής ο οποίος θα δίνει την σκυτάλη στον τετρακύλινδρο 1,5 λίτρου, ισχύος 160 ίππων και 235 Nm ροπής. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο κινητήρας 1,6 λίτρων ισχύος 204 ίππων και 265 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, εξασφαλίζοντας δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα.
Την μοναδική πετρελαιοκίνητη επιλογή εφοδιάζει κινητήρας 1,6 λίτρων σε διαμόρφωση mild hybrid o οποίος αποδίδει 136 ίππους και 320 Nm ροπής και προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή επτά σχέσεων αυτόματο.
Σε ό,τι αφορά την plug-in υβριδική επιλογή εξακολουθεί να εφοδιάζεται με το συνδυασμό ενός κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ 44,5 KW προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 141 ίππων. Το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και μπαταρίας 8,9 KWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 60 χλμ.
- Μυτιλήνη: Πάτησε το panic button και πήρε απάντηση σε 31 λεπτά
- Ολυμπιακός – Μπασκόνια 92-69: Την ισοπέδωσε και έφτασε τις έξι σερί νίκες
- Ακρίβεια: Οι «μόνιμες μειώσεις τιμών» έγιναν… αυξήσεις – Τα περίεργα με τα «ταμπελάκια» στα ράφια
- Mac Miller: Η οικογένεια του ράπερ θα κυκλοφορήσει το «Balloonerism» έξι χρόνια μετά τον θάνατό του
- Αμερικανός αναλυτής: «Ουκρανική προπαγάνδα ο ρωσικός διηπειρωτικός βαλλιστικός πύραυλος!»
- Σαμποτάζ στη Βαλτική: Ενδείξεις για κινεζική εμπλοκή