Πρεμιέρα στην Ιαπωνία για το Toyota Yaris Cross GR Sport
Η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου μια νέα, σπορ προσανατολισμού έκδοση για το μικρό crossover της το οποίο επωφελείται από ένα πιο άκαμπτο πλαίσιο αλλά και αναβαθμισμένη ανάρτηση
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
Το δημοφιλές μικρό crossover της ιαπωνικής φίρμας αποκτά την σπορ αύρα της Gazoo Racing καθώς, με εφαλτήριο την Ιαπωνία προσθέτει στις επιλογές του μια νέα έκδοση με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, χάρη σε μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων.
Εκτός από τις «οπτικές» τροποποιήσεις όπως η κυψελοειδής γρίλια, οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και οι νέου σχεδιασμού ζάντες, οι μηχανικοί της Toyota έχουν ενισχύσει την στρεπτική ακαμψία τοποθετώντας ράβδους ενίσχυσης στο κέντρο, στο πίσω τμήμα και στο κάτω μέρος του πλαισίου.
Σύμφωνα με τις συστάσεις οι συγκεκριμένες δομικές αλλαγές υπόσχονται μειωμένες κλίσεις στις στροφές υπό πίεση αλλά και συνολική βελτίωση στην οδική συμπεριφορά που προδιαγράφεται δυναμικότερη. Παράλληλα περισσότερη αμεσότητα και καλύτερη πληροφόρηση υπόσχεται το σύστημα διεύθυνσης το οποίο επωφελείται από αναβαθμισμένο σύστημα υποβοήθησης.
Εκτός από το πλαίσιο, το Yaris Cross GR Sport επωφελείται και από μια ανασχεδιασμένη ανάρτηση η οποία διαθέτει νέα ελατήρια και διαφορετικής ρύθμισης αμορτισέρ, μειώνοντας την απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκ.
Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση επιλογής της υβριδικής έκδοσης συνδυαστικά με τα διακριτικά GR Sport από βελτιώσεις επωφελείται και το σύστημα ελέγχου του κινητήριου συνόλου, μια αναβάθμιση που υπόσχεται καλύτερη απόκριση από το δεξί πεντάλ.
Από τις βελτιώσεις δεν έχει εξαιρεθεί το εσωτερικό το οποίο φιλοξενεί σπορ καθίσματα τα οποία επενδύονται από συνθετικό δέρμα Air Nubuck, σπορ δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων ενώ το παζλ συμπληρώνουν, τα πεντάλ αλουμινίου, λεπτομέρειες από μέταλλο στην κεντρική κονσόλα και φυσικά τα λογότυπα της έκδοσης.
Η έκδοση GR Sport θα είναι διαθέσιμη στην Ιαπωνία με τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου με απόδοση 120 ίππους και σε υβριδική έκδοση 116 ίππων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις