Με υβριδική τεχνολογία e-Power το νέο Nissan X-Trail
Η Nissan αποκάλυψε τη νέα γενιά του X-Trail στην Ιαπωνία, δίνοντας το στίγμα των αλλαγών που θα υιοθετήσει και η ευρωπαϊκή εκδοχή του η οποία βρίσκεται προ των πυλών
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
H νέα, τέταρτη κατά σειρά γενιά του X-Trail πραγματοποίησε την πρεμιέρα της στην Ιαπωνία αποκαλύπτοντας πολλά από τα στοιχεία που θα υιοθετήσει και η ευρωπαϊκή εκδοχή του μοντέλου η οποία αναμένεται στη γηραιά ήπειρο ως το τέλος της χρονιάς.
Το X-Trail θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική CMF-C όπως και το Qashqai, εντάσσοντας εξαρχής στις επιλογές του το υβριδικό σύνολο e-Power που εφοδιάζει και το δημοφιλές SUV, και το οποίο έγκειται στο συνδυασμό του τετρακύλινδρου κινητήρα 1,5 λίτρου, ηλεκτρικού μοτέρ και μιας μικρής μπαταρίας, εξασφαλίζοντας συνδυαστική ισχύ 190 ίππων και 330 Nm ροπής.
Αν και το συγκεκριμένο σύστημα χαρακτηρίζεται ως υβριδικό, επί της ουσίας διαφέρει στη λειτουργία από την πλειονότητα των οχημάτων αντίστοιχης τεχνολογίας μιας και στην προκειμένη περίπτωση ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια και όχι ως κινητήριο σύνολο, αναλαμβάνοντας την φόρτιση της μπαταρίας που με τη σειρά της τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ.
Τα πλεονεκτήματα της διάταξης είναι η βελτιστοποίηση της λειτουργίας του θερμικού κινητήρα ο οποίος λειτουργεί πάντα σε ιδανικές συνθήκες, με σαφή οφέλη στην εξοικονόμηση καυσίμου και την μείωση των εκπομπών ρύπων ενώ η εμπειρία οδήγησης παραπέμπει σε αυτή ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου, καθώς το e-Power εγγυάται αμεσότητα στην απόδοση ροπής.
Επίσης θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δικίνητη ή και τετρακίνητη έκδοση η οποία επωφελείται από το σύστημα e-4ORCE που προσθέτει έναν ακόμα ηλεκτροκινητήρα στην εξίσωση. Στη βάση της γκάμας παίρνει θέση μια συμβατική δικίνητη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου χωρίς ωστόσο την παρουσία υβριδικής τεχνολογίας.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο το νέο X-Trail αντλεί τις επιρροές του από το Qashqai υιοθετώντας την γνωστή γρίλια σε μοτίβο V η οποία πλαισιώνεται από ένα σετ μεγαλύτερων διαιρούμενων φωτιστικών σωμάτων ενώ η γενική εικόνα επενδύει σε περισσότερες ακμές προς όφελος περισσότερου δυναμισμού.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών ο οποίος συνδυάζεται με infotainment αντίστοιχου μεγέθους, ενώ στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται και head-up display με διαγώνιο 10,8 ιντσών. Να σημειωθεί ότι το X-Trail προσφέρει και τη δυνατότητα φόρτισης άλλων συσκευών με μέγιστη ισχύ 1.500 watts η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε περίπτωση ανάγκης.
Την εικόνα θα συμπληρώσει η νεότερη εκδοχή του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης ProPilot το οποίο περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης. Επίσης, με τη συνδρομή της νέας πλατφόρμας όπου βασίζεται το νέο X-Trail θα είναι διαθέσιμο και ως επταθέσιο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις