Chevrolet Corvette Ε-Ray: Οι υβριδικές περιπέτειες ενός muscle car
Το αμερικανικό muscle car ενδίδει στην υβριδική τεχνολογία για πρώτη φορά στην ιστορία του, δίνοντας μια γεύση των αλλαγών από το Nurburgring όπου πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης
- Ο Τραμπ κατηγορεί για υπερβολικά τέλη την κυβέρνηση του Παναμά και ζητεί πίσω τη Διώρυγα
- Ανατριχιαστική δολοφονία - Πατέρας αποκεφαλίζει τον ενός έτους γιό του
- Ισχυροί άνεμοι στη Βρετανία - Μεγάλα προβλήματα στις πτήσεις ενόψει των Χριστουγέννων
- Το Κατάρ προειδοποιεί την Ευρώπη με διακοπή των προμηθειών υγροποιημένου φυσικού αερίου
Φωτογραφίες: Automedia
Η Corvette αποτελεί από τα πιο εμβληματικά τετράτροχα που έχουν προκύψει από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και, όπως εύκολα υποθέτει κανείς με δεδομένο το είδος που εκπροσωπεί, ιστορία της είναι απολύτως συνυφασμένη με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και συγκεκριμένα με τον ατμοσφαιρικό V8.
Οι εποχές όμως αλλάζουν και έτσι η Corvette δοκιμάζει πλέον την υβριδική τεχνολογία δίνοντας το στίγμα της από ευρωπαϊκό έδαφος όπου εξακολουθεί τις δοκιμές εξέλιξης στην ταιριαστή Πράσινη Κόλαση εν όψει της πρεμιέρας της η οποία αναμένεται το 2023.
Να σημειωθεί ότι ήδη η όγδοη γενιά της Corvette με τα διακριτικά C8 είχε προκαλέσει πολλές αντιδράσεις λόγω της μετάβασής της σε μια νέα κεντρομήχανη πλατφόρμα η οποία θεωρήθηκε ως ιεροσυλία από τους λάτρεις του ιστορικού μοντέλο το οποίο, με εξαίρεση την τελευταία γενιά του αποτελούσε ανέκαθεν εμπροσθομήχανο.
Σε κάθε περίπτωση, ο κόσμος… προχωρά και η Corvette επίσης φιλοξενώντας κάτω από τις επιφάνειες της ένα υβριδικό σύνολο το οποίο θα σηματοδοτηθεί και από νέα διακριτικά, μιας και η επίμαχη έκδοση αναμένεται να υιοθετήσει την ονομασία E-Ray, συνδυάζοντας μέλλον αλλά και παρελθόν (Stingray).
Nα σημειωθεί ότι η σημερινή εκδοχή της Corvette διατίθεται με δύο κινητήρες, έναν ατμοσφαιρικό V8 με χωρητικότητα 6,2 λίτρων με απόδοση 500 ίππους και 637 Nm ροπής καθώς και τον επίσης οκτακύλινδρο 5,5 λίτρων ο οποίος εφοδιάζει την έκδοση Z06 αποδίδοντας 680 ίππους και 624 Nm ροπής.
Παρόλο που προς το παρόν η Chevrolet δεν έχει ανακοινώσει ποιο από τα δύο παραπάνω σύνολα θα πάρει το υβριδικό χρίσμα, οι πιθανότητες είναι υπερ του θηριώδους συνόλου των 6,2 λίτρων. Η υβριδική τεχνολογία αναμένεται να εξασφαλίσει στην αντίστοιχη έκδοση και τετρακίνηση καθώς το ηλεκτρικό μοτέρ θα αναλαμβάνει να κινεί τον μπροστινό άξονα καθιστώντας την E-Ray την πρώτη έκφραση της Corvette με σύστημα τετρακίνησης.
Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα σχεδιαστικά της υβριδικής Corvette, βάσει των λήψεων του φωτογραφικού φακού, το δοκιμαστικό πρωτότυπο υιοθετεί ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα ο οποίος θα αποτελεί αποκλειστικότητα για την έκδοση. Στο πίσω τμήμα δεν παρατηρούνται προς το παρόν διαφορές καθώς, εκεί εξακολουθούν να παρεπιδημούν οι κλασικές τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Την εικόνα συμπληρώνει ένα σετ νέου σχεδιασμού τροχών οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί με αεροδυναμικά κριτήρια καθώς δεν υπάρχουν αντίστοιχα δείγματα στην ιστορία του μοντέλου.
Σε επίπεδο χρονοδιαγράμματος, αν και προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί κάτι σε επίσημο επίπεδο, η πρόοδος της εξέλιξης συνεπάγεται ότι η πρεμιέρα της Corvette E-Ray θα πραγματοποιηθεί εντός της επόμενης χρονιάς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις