Balenciaga: Οι νέες κούκλες βιτρίνας είναι φουσκωτές μαριονέτες
Η έκθεση «Art in Stores» της Balenciaga στο Μανχάταν συνεχίζεται με μια σειρά έργων της Rosie McGuinn με φουσκωτές μαριονέτες
Οι φουσκωτές κούκλες συνήθως χρησιμοποιούνταν έξω από καταστήματα fast food, βενζινάδικα ή πλυντήρια για να προσελκύσουν κόσμο. Τώρα όμως, αυτό αλλάζει! Η Balenciaga κατάφερε μαζί με τη δημιουργό τους, Rosie McGinn, να ανάγουν τις φουσκωτές κούκλες από διαφημιστικό κόλπο σε υψηλή τέχνη στη μόδα.
Η γνωστή μάρκα επέλεξε τα φουσκωτά κινητικά γλυπτά των μοντέλων διαδρόμου του φθινοπώρου 2022 για τα παράθυρα της ναυαρχίδας της στο κέντρο του Μανχάταν.
«Για μένα, ο ενθουσιασμός έγκειται στο ότι δεν έχεις ιδέα του πώς θα προκύψουν» είπε η 28χρονη Βρετανή καλλιτέχνιδα. «Πάντα δείχνουν λίγο πιο περίεργα από ό,τι έχεις φανταστεί», πρόσθεσε.
Η McGinn είναι η τελευταία καλλιτέχνης για την πρωτοβουλία “Art in Stores” της μάρκας – οι προηγούμενοι συμμετέχοντες ήταν η Anna Uddenberg και ο Tejo Remy – με την Creative Director Demna της Balenciaga να επιλέγει τους συνεργάτες. Όσοι είναι γνωστές της τέχνης και της μόδας, γνωρίζουν πως η Demna έχει την ικανότητα να εξυψώνει την καθημερινότητα στο όραμά της για τη μόδα. Έτσι, δεν είναι περίεργο που η κοσμοθεωρία του McGinn έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση.
«Ειλικρινά, όταν έλαβα για πρώτη φορά το email, έπρεπε να το στείλω στον φίλο μου για να επιβεβαιώσω ότι ήταν αληθινό», λέει η McGinn, η οποία εργάζεται ως τεχνικός γκαλερί όταν δεν βρίσκεται στο δικό της στούντιο στο Λονδίνο στο Lewisham. «Ήταν μια νέα εμπειρία να δουλεύω στον χώρο της μόδας αντί στον κόσμο της τέχνης», είπε.
«Χρειάστηκε αρκετή ώρα μπρος-πίσω και επεξεργασία, αλλά ήταν αρκετά απλό».
Η ιδέα πίσω από τις φουσκωτές μαριονέτες
Οι πόζες των μαριονέτας κυμαίνονται από το να στέκονται προσεχτικά με τα χέρια θριαμβευτικά τεντωμένα έως τις πεσμένες, άμορφες μάζες στριμωγμένες στο πάτωμα (ένα χρονόμετρο τις ενεργοποιεί). Η μαγευτική μετάβαση από το παιχνιδιάρικο float στο limp γκροτέσκο και πάλι πίσω είναι ένας από τους λόγους που ο McGinn προσελκύθηκε από αυτό το περίεργο μέσο. «Είναι σαν δέκα δευτερόλεπτα χαράς και μετά δύο λεπτά ξεφουσκώματος», λέει. «Το έργο μιλάει για ανθρώπους που θέλουν πάντα να κυνηγήσουν τα ψηλά τους και μετά την πραγματικότητα του comedown».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Rosie McGinn (@rosiemcginnart)
Η καλλιτέχνης ανέπτυξε τη δική της διαδικασία για την κατασκευή των γλυπτών με μπαλόνια με το χέρι. «Τραβάω φωτογραφίες από το μπροστινό και το πίσω μέρος και όλες τις λεπτομέρειες των χεριών και τέτοια πράγματα», λέει. «Μετά τα επεξεργάζομαι και τα εκτυπώνω σε νάιλον ripstop, που είναι υλικό αλεξίπτωτου. Μετά έκοψα και έραψα τα πάντα. Αυτή είναι βασικά η αρχή, αλλά προφανώς υπάρχουν πολλά τεχνικά πράγματα». Προσθέστε σε αυτό τον ίδιο μηχανισμό φουσκώματος που οδηγεί σε φουσκωτά κάστρα, πολύ αέρα και τη συμμετοχή φίλων και οικογένειας.
- ΣΥΡΙΖΑ: Να παραμείνει αρραγής και μετά τις κάλπες
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής
- Ενημερώσεις για τη διαβίβαση προσωπικών δεδομένων στο πλαίσιο μεταβίβασης απαιτήσεων
- O Γιάννης κάνει «όργια» και… ρεκόρ δεκαετίας (vid)
- COP29: Με ανάμεικτα συναισθήματα υποδέχτηκε ο γγ του ΟΗΕ τη συμφωνία
- Ενδοοικογενειακή βία: Πάνω από 15.000 γυναίκες έχουν πέσει θύματα το πρώτο δεκάμηνο του 2024