Διακοπή ρεύματος: Χωρίς ρεύμα μια σειρά περιοχές της Αττικής σήμερα 22 Ιουλίου
Ο ΔΕΔΔΗΕ ενημέρωσε ότι θα υπάρξει διακοπή ρεύματος σε μια σειρά περιοχές για σήμερα Παρασκευή.
- Εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο του Σικάγο έπαιξαν ξύλο με... τις πινακίδες «προσοχή βρεγμένο δάπεδο»
- Μητέρα παιδιού ΑμεΑ διανύει καθημερινά 70 χιλιόμετρα - Το κοντινότερο σχολείο δεν έχει υποδομές
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
- Τα ζώδια σήμερα: Το μάτι μου με κοίταγε
Διακοπή ρεύματος θα υπάρξει σε μια σειρά περιοχές σήμερα, με τον ΔΕΔΔΗΕ να ενημερώνει για τις ώρες και τα ακριβή σημεία. Να θυμίσουμε ότι σήμερα είναι η πρώτη μέρα του καύσωνα με αποτέλεσμα οι συνθήκες σε αυτές τις περιοχές για κάποιες ώρες να είναι ακόμα πιο δύσκολες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ, διακοπές ρεύματος θα γίνουν σε γειτονιές της Καλλιθέας, του Παπάγου, του Κερατσινίου και του Διονύσου.
- Διαβάστε επίσης: ΔΕΔΔΗΕ: Προχωρά η αποκατάσταση των ζημιών σε Πεντέλη και Μέγαρα
Επίσης, χωρίς ηλεκτροδότηση για κάποιες ώρες θα μείνουν η αγροτική περιοχή στα Καλύβια Σαρωνικού, αλλά και γειτονιές του Πειραιά.
Δείτε αναλυτικά εδώ
Πώς μπορείτε να δηλώσετε βλάβη στον ΔΕΔΔΗΕ
Οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.).
Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσον ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κλπ.). Τα δεδομένα αυτά διαχειρίζονται από τον ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR.
Η δήλωση προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για περαιτέρω ενέργειες.
Η χρήση της εφαρμογής αυτής δεν επιφέρει καμία οικονομική επιβάρυνση στο χρήστη, όπως συμβαίνει με την κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο 11500 του ΔΕΔΔΗΕ, όπου υπάρχει χρέωση αναλόγως με το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού παρόχου, δηλ. η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν.
Δηλώστε τη βλάβη που έχετε εντοπίσει εδώ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις