Πριν λίγο καιρό η Maserati ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εξελίξει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση της νέας γενιάς της GranTurismo με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε hypercar.

Μετά την βόλτα στη Ρώμη στο πλαίσιο του E-Prix τον περασμένο Απρίλιο, το ιταλικό μοντέλο παρουσιάζει για μια ακόμα φορά τα διαπιστευτήρια του, αυτήν την φορά από το Nurburgring όπου συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, εν όψει της άφιξής του το 2023.

Βάσει των νέων εικόνων το νέο μοντέλο δεν εγκαταλείπει τις σχεδιαστικές συνήθειες της ιταλικής φίρμας και του προκατόχου του, διαθέτοντας ένα ανάλογο σχήμα με την μέχρι σήμερα γνωστή GranTurismo αν και σε μια πιο σύγχρονη προσέγγιση.

Η γρίλια υιοθετεί ανάλογο σχήμα με το αντίστοιχο στοιχείο της MC20 ενώ το περιεχόμενό της προέρχεται από την A6 της δεκαετίας του 1940. Την λογική της MC20 ακολουθούν και τα φωτιστικά σώματα

Όπως έχουν αφήσει να εννοηθεί, τα προηγούμενα teasers, το ηλεκτρικό μοντέλο θα διατηρήσει εξίσου την χαρακτηριστική τριπλέτα εισαγωγών αέρα στα φτερά της.

Όπως και να έχει με την σχεδίαση, στην αθέατη πλευρά της GranTurismo Folgore θα βρεθεί μια νέα αρχιτεκτονική δια χειρός Maserati η οποία θα φιλοξενεί μια τριπλέτα ηλεκτρικών μοτέρ που σύμφωνα με τις συστάσεις, θα ξεπερνούν συνδυαστικά τους 1.200 ίππους.

Το γενναιόδωρο μέγεθος αναμένεται να εξασφαλίζει στην GranTurismo Folgore τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 3,0 δευτερολέπτων αλλά και μέγιστη ταχύτητα που θα φτάνει τα 300 χλμ./ώρα.

Επίσης όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η ηλεκτροκίνητη έκδοση δεν θα είναι η μοναδική επιλογή της νέας GranTurismo καθώς η νέα γενιά της θα προσφέρεται και σε συμβατικές εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ανεξαρτήτως έκδοσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα GranTurismo θα αξιοποιήσει πλατφόρμες που έχουν σχεδιαστεί από την Maserati προκειμένου να διατηρήσει την ταυτότητά της.