H Maserati δίνει τις πρώτες συστάσεις για την μελλοντική εμπλοκή της στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα GT2, ξεκινώντας από το 2023, ένα «χρέος» που θα αναλάβει να εκπληρώσει μια ειδικά διαμορφωμένη εκδοχή της MC20 η οποία θα κληθεί να αντιμετωπίσει μοντέλα των Audi, Lamborghini, Porsche, Mercedes, Brabham και KTM.

Για την περίσταση η MC20 θα επωφεληθεί από ένα σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων με αγωνιστικό συμπλέκτη και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που αντικαθιστούν το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό της έκδοσης παραγωγής. Αντιθέτως, ανέπαφα παραμένουν ο twin-turbo V6 κινητήρας Nettuno των 630 ίππων, το monocoque πλαίσιο από ανθρακονήματα και η διατάξη της ανάρτησης που αποτελείται από διπλά ψαλίδια.

Φυσικά την αναβαθμισμένη εικόνα θα συμπληρώσουν νέοι τροχοί, πιο φιλικοί για χρήση σε πίστα με ελαστικά slick ενώ βελτιώσεις πραγματοποιούνται και στο σύστημα πέδησης το οποίο επωφελείται από ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα ψύξης.

Προς το παρόν δεν έχουν δοθεί εικόνες από το εσωτερικό του αγωνιστικού μοντέλου αν και δεδομένα θα ακολουθεί τις προδιαγραφές της FIA, διαθέτοντας πιστοποιημένο κλωβό ασφαλείας, ρυθμιζόμενα πεντάλ, ανθρακονημάτινο τιμόνι, σύστημα καταγραφής δεδομένων τηλεμετρίας και χρόνων, ρυθμιζόμενο ABS και traction control. Tις επιλογές αναμένεται να συμπληρώσουν κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών.

Παρά το γεγονός επίσης ότι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας GT2 δεν υπακούν τόσο σε κανόνες αεροδυναμικής όσο αυτά της GT3, η MC20 διαθέτει μια επιβλητική, ρυθμιζόμενη αεροδυναμική πτέρυγα στο πίσω τμήμα της η οποία μαζί με τον εξίσου περίτεχνο και ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό διαχύτη φροντίζει για την χαλιναγώγηση της ροής αέρα αναλόγως με τις εκάστοτε απαιτήσεις.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο πνευματικός απόγονος της MC20, η βασιζόμενη στην Ferrari Enzo, MC12 GT1 είχε καταγράψει σχεδόν 100 νίκες την περίοδο 2004-2010.