McDonald’s: Ανεβάζουν την τιμή του cheeseburger για πρώτη φορά εδώ και 14 χρόνια
Η εταιρεία κολοσσός δεν κατάφερε να απορροφήσει τις αυξήσεις στις διεθνείς τιμές των προϊόντων.
- Στη φυλακή ο 49χρονος για τον ξυλοδαρμό της Γαρυφαλλιάς
- «Ο Πούτιν δεν τρώει ανθρώπους», απαντά ο Πεσκόφ στον ισχυρισμό της Χάρις ότι θα είχε τον Τραμπ για μεσημεριανό
- «Να γίνει επιτέλους η δίκη» για το πολύνεκρο ναυάγιο της Πύλου στο Ναυτοδικείο Πειραιά ζητούν επιζώντες
- Mια ΕΕ με «ακέφαλη» Γερμανία και αμερικανικούς δασμούς ξημερώνει – Θα σώσουν οι πρόωρες εκλογές την κατάσταση;
Για πρώτη φορά στα 14 χρόνια λειτουργείας της, η αμερικανική αλυσίδα fast food McDonald’s ανακοίνωσε πως τα εστιατόριά της στο Ηνωμένο Βασίλειο θα αυξήσουν τις τιμές από 10 έως 20 σεντς σε ορισμένα είδη.
Συγκεκριμένα η τιμή του cheeseburger έχει αυξηθεί από 0.99 σε 1.19 λίρες. Άλλα είδη που η τιμή τους αυξάνεται είναι τα πρωινά γεύματα, οι μεγάλοι καφέδες, τα κουτιά McNugget και οι αναβαθμίσεις από μεσαία σε μεγάλα γεύματα, είπε η εταιρεία, σύμφωνα με το BBC.
- Διαβάστε επίσης: Ρωσία: Φτιάχνει τα δικά της McDonald’s – Πώς θα ονομάζονται
Οι εταιρείες αντιμετωπίζουν αυξημένο κόστος για πράγματα όπως καύσιμα, μισθοί και συστατικά, με τις τιμές να αυξάνονται με τον ταχύτερο ρυθμό που έχει παρατηρηθεί εδώ και 40 χρόνια.
Ο διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, Alistair Macrow μέσω email προς τους πελάτες δήλωσε πως η εταιρεία αναγκάζεται να κάνει «δύσκολες επιλογές» σχετικά με τις τιμές της.
«Κατανοούμε ότι τυχόν αυξήσεις τιμών δεν είναι καλά νέα, αλλά καθυστερήσαμε και ελαχιστοποιήσαμε αυτές τις αλλαγές για όσο διάστημα μπορούσαμε», είπε, προσθέτοντας ότι ορισμένες τιμές δεν επηρεάστηκαν.
Σημειώνεται πως ορισμένες τιμές θα διαφέρουν μεταξύ των εστιατορίων ανά τον κόσμο καθώς ορισμένα λειτουργούν από δικαιοδόχους, οι οποίοι μπορούν να ορίσουν τις τιμές με βάση τις συστάσεις της McDonald’s.
H εταιρεία παράλληλα ανακοίνωσε πως εξετάζει την πιθανότητα να προσθέσει περισσότερες επιλογές μενού με έκπτωση, επειδή το αυξημένο κόστος ζωής, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, οδήγησε ορισμένους πελάτες χαμηλότερου εισοδήματος να αγοράζουν φθηνότερα είδη και λιγότερα μεγάλα συνδυαστικά γεύματα.
Τα McDonald’s έχουν περισσότερα από 36.000 εστιατόρια σε περισσότερες από 100 χώρες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις