Σπάτα: Η Daily Mail αναφέρει πως ο Τζακ ξέχασε το κινητό του στο ελικόπτερο και επέστρεψε να το πάρει
Μία νέα εκδοχή δίνει η Daily Mail σχετικά με την τραγωδία στα Σπάτα που στοίχισε τη ζωή στον 22χρονο Βρετανό Τζακ Φέντον.
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Σύμφωνα με νέο δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας, Daily Mail οι ελληνικές Αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο ο 22χρονος Τζακ να μην επιχείρησε να βγάλει selfie αλλά να ξέχασε μέσα στο ελικόπτερο το κίνητό του και να επέστρεψε να το πάρει.
Συγκεκριμένα, η εφημερίδα επικαλείται τις δηλώσεις εκπροσώπου της ελληνικής αστυνομίας, ο οποίος μίλησε στη MailOnline.
- Διαβάστε επίσης: Σπάτα: Ο θάνατος του 22χρονου «θα μπορούσε να οδηγήσει σε αναθεώρηση των κανόνων ασφαλείας»
«Η έρευνά μας συνεχίζεται, αλλά ένας από τους σημαντικότερους τομείς που διερευνούμε είναι ότι ο Τζακ ξέχασε το κινητό του τηλέφωνο στο ελικόπτερο και γι’ αυτό επέστρεψε ξαφνικά σε αυτό. Είμαστε ακόμη στη διαδικασία ολοκλήρωσης των συνεντεύξεων μας, αλλά αρκετοί αυτόπτες μάρτυρες τον είδαν με ένα κινητό τηλέφωνο στο χέρι, λίγες στιγμές πριν σκοτωθεί. Μόλις ολοκληρωθεί η έρευνά μας, θα στείλουμε τον φάκελο στον εισαγγελέα, ο οποίος θα αποφασίσει εάν θα υπάρξουν κατηγορίες» αναφέρει ο εκπρόσωπος.
Η εφημερίδα συνεχίζει το άρθρο της με τις δηλώσεις του προέδρου της Ελληνικής Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, Ιωάννη Κονδύλη σε τοπικό μέσο.
«Από τις μαρτυρίες που έχουμε συγκεντρώσει, δεν φαίνεται από πουθενά ότι ο νεαρός ήθελε να βγάλει selfie. Αυτό που αναφέρεται είναι ότι ο 22χρονος κρατούσε ένα κινητό τηλέφωνο και το είχε στο αυτί, αλλά δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη αν μιλούσε ή απλώς επέστρεφε για να πάει με τους φίλους του».
Υπενθυμίζεται πως χθες η αδερφή του αδικοχαμένου 22χρονου απέρριψε κατηγορηματικά τις θεωρίες που ήθελαν τον αδερφό της να βγάζει selfie.
Αναθεώρηση των μέτρων ασφαλείας
Καθώς οι έρευνες για το περιστατικό συνεχίζονται, ο επικεφαλής ερευνητής αεροπορικών ατυχημάτων της Ελλάδας είπε στον Guardian ότι το κύριο μέλημά του ήταν γιατί οι κινητήρες του αεροσκάφους ήταν ακόμα ενεργοποιημένοι όταν ο Τζακ Φέντον και οι φίλοι του αποβιβάστηκαν από αυτό τη Δευτέρα.
Τι ισχύει μέχρι στιγμής
«Αυτή ήταν η ερώτηση που έκανα στον πιλότο και στους μηχανικούς εδάφους: γιατί οι κινητήρες λειτουργούσαν ακόμα;» δήλωσε ο Ιωάννης Κονδύλης, επικεφαλής του Συμβουλίου Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και Αεροπορικής Ασφάλειας της χώρας. «Και απάντησαν ότι έχουν δύο διαδικασίες, και οι δύο εγκεκριμένες από την πολιτική αεροπορία».
Το πρώτο, είπε, επέτρεπε στους επιβάτες να αποβιβαστούν όταν οι έλικες του αεροσκάφους ήταν ακόμη σε κίνηση, εάν οι πόρτες άνοιγαν από το εξωτερικό και το προσωπικό εδάφους τους συνόδευε στον τερματικό σταθμό. Το δεύτερο απαιτούσε να σβήσουν οι κινητήρες.
«Νομίζω ότι προληπτικά, για προφανείς λόγους ασφαλείας, θα προτείνουμε να αλλάξει η διαδικασία και να σβήσουν οι κινητήρες», πρόσθεσε, λέγοντας ότι ο κρατικός οργανισμός θα στείλει τα αποτελέσματα της δικής του έρευνας όχι μόνο στο Ελληνική κυβέρνηση αλλά και προς την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ο Φέντον, 22 ετών, σκοτώθηκε ακαριαία όταν χτυπήθηκε από το στροφείο ενός ελικοπτέρου Bell 407 που μετέφερε τον ίδιο και μια ομάδα φίλων από τη Μύκονο. Το ιδιωτικά ναυλωμένο αεροσκάφος, μέρος στόλου που εκμεταλλεύεται η εταιρεία Superior Air με έδρα τα Μέγαρα, είχε προσγειωθεί μόλις λίγα λεπτά νωρίτερα στο ελικοδρόμιο του Λώλου κοντά στο διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας.
Περιστρέφοντας με έως και 500 περιστροφές το δευτερόλεπτο, ο έλικας θα ήταν ουσιαστικά αόρατη, λένε οι ειδικοί.
Υπάρχουν αποδείξεις;
Ο Κονδύλης παραδέχθηκε ότι οι συνεχιζόμενες έρευνες θα εξαρτηθούν τελικά από καταθέσεις μαρτύρων και οποιαδήποτε άλλη τεκμηριωμένη πληροφορία, επειδή, σε αντίθεση με τα αεροπλάνα, τα ελικόπτερα δεν είχαν δεδομένα πτήσης και καταγραφείς φωνής στο πιλοτήριο.
«Δεν μπορούμε απλώς να δεχτούμε αυτά που λένε», είπε, αναφερόμενος στην Superior Air. «Πρέπει να υπάρχουν αποδείξεις. Περιμένουμε στοιχεία για τις γραπτές διαδικασίες τους και το εγχειρίδιο των αεραγωγών τους. Έμαθα ότι υπήρχαν άλλοι πέντε επιβάτες που περίμεναν στον τερματικό σταθμό [του αεροδιάδρομου] [για να επιβιβαστούν σε ελικόπτερα] και θα έχουν δει τι συνέβη. Τα στοιχεία τους θα είναι πολύ σημαντικά. Ίσως ένας από αυτούς τράβηξε ένα βίντεο, πραγματικές πληροφορίες που δεν μπορούν να αρνηθούν».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις