Έναρξη παραγωγής… εκ Κίνας για το Lotus Eletre
Το πρώτο SUV της βρετανικής φίρμας είναι γεγονός πλέον καθώς πλέον οι πρώτες μονάδες ξεκίνησαν να βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου στην Κίνα που θα κατασκευάζεται το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο
- Συλλαλητήριο των συνταξιούχων στην Αθήνα - Ζητούν «επαρκείς συντάξεις και αξιοπρεπή διαβίωση»
- ΠΑΣΟΚ: Οι άξονες και η τακτική στη μάχη με τη ΝΔ – Τα ονόματα για τον επιπλέον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο
- Κόντρες και ειρωνίες στη Βουλή: «Αραιώσατε εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ…»
- Δεκάδες νεκρά ποντίκια γέμισε το λιμάνι στο Ηράκλειο - Μεγάλη επιχείρηση για την απομάκρυνσή τους
Το Lotus Eletre αναμένεται να μπει σε κανονικούς ρυθμούς παραγωγής από το 2023, ωστόσο αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι τα πρώτα «αντίτυπα» του αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV της Lotus ξεκίνησαν να βγαίνουν από το άρτι κατασκευασθέν εργοστάσιο της φίρμας στην Wuhan της Κίνας, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη βρετανική φίρμα.
Σημειώνεται ότι η προέλευση εκ Κίνας εξηγείται από το γεγονός ότι η Lotus ανήκει ήδη από το 2017 σε ποσοστό 51% στην Geely η οποία και χρηματοδότησε τα projects της Emira αλλά και της επίσης ηλεκτροκίνητης όσο και εξωπραγματικής Evija οι οποίες ωστόσο κατασκευάζονται σε βρετανικό έδαφος.
Σε ό,τι αφορά το πρώτο SUV της Lotus φιλοξενείται σε μια νέα αρχιτεκτονική η οποία έχει σχεδιαστεί με το σκεπτικό της της ηλεκτροκίνησης αλλά και της ευελιξίας καθώς θα αξιοποιηθεί στο μέλλον και για άλλα μοντέλα των Βρετανών.
Εφοδιάζεται με ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ ισχύος 600 ίππων το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρία που ξεπερνά τις 100 kWh και υπόσχεται αυτονομία 600 χλμ. Στην πορεία, όπως έχει ανακοινώσει η Lotus, αναμένεται να υπάρξουν και ισχυρότερες εκδόσεις του Eletre το οποίο θα αποκτήσει έκδοση 900 ίππων η οποία θα επωφελείται και από μεγαλύτερη μπαταρία με χωρητικότητα 120 kWh.
Μετά το Eletre η Lotus σχεδιάζει το λανσάρισμα δύο ακόμα crossover με ηλεκτρική τεχνολογία αλλά και του πρώτου της ηλεκτρικού sportscar, μοντέλα που αναμένεται να εμφανιστούν στο διάστημα μιας πενταετίας με στόχο έως το 2027 οι πωλήσεις της να έχουν φτάσει τις 100.000 μονάδες, ένας στόχος ιδιαίτερα φιλόδοξος με δεδομένο ότι το 2021 η Lotus διέθεσε μόλις 2.000 αυτοκίνητα.
Σε κάθε περίπτωση στην επίτευξη ή έστω στην προσέγγιση του στόχου αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά η διείσδυση της στην αχανή αγορά της Κίνας όπου σχεδιάζει ένα δίκτυο αντιπροσωπειών στις μεγαλύτερες πόλεις της ασιατικής χώρας. Βέβαια δεν θα απεμπολήσει τα ευρωπαϊκά της δικαιώματα σχεδιάζοντας επίσης να επεκτείνει το δίκτυο της σε χώρες όπου τα EV γνωρίζουν ιδιαίτερη δημοτικότητα όπως η Γερμανία, η Νορβηγία και η Ολλανδία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις