Ινκόγκνιτο εμφάνιση της Rolls-Royce Spectre στην Κυανή Ακτή
Δοκιμών εξέλιξης συνέχεια για την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη Rolls-Royce με φόντο τη γαλλική ριβιέρα όπου οι μηχανικοί της βρετανικής φίρμας τελειοποιούν την σοφιστικέ ανάρτηση από την οποία επωφελείται το ηλεκτρικό coupe
- «Τραμπ, ζώο, κάτω τα χέρια από τη Διώρυγα» του Παναμά
- Νέα επείγουσα έκκληση του ΟΗΕ για βοήθεια σε νοσοκομεία στη βόρεια Γάζα - Επιδεινώθηκε η κατάσταση
- «Εξωφρενικό επεισόδιο» στο Χριστουγεννιάτικο Χαλάνδρι με πρωταγωνιστή αστυνομικό καταγγέλλει ο δήμαρχος
- Άκρως Ζωδιακό: Τα do’s και don’ts στα ζώδια σήμερα
H βρετανική φίρμα έχει ανακοινώσει εξαρχής ότι η διαδικασία εξέλιξης της Spectre περιλαμβάνει ένα «κύκλο» 2,6 εκατομμυρίων χλμ. σε διάφορα σημεία του πλανήτη προκειμένου το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Rolls-Royce το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί προς τα τέλη της χρονιάς, να υπακούει στις υψηλές προδιαγραφές που είναι συνυφασμένες με τη βρετανική φίρμα.
Αφού λοιπόν, το βρετανικό coupe ολοκλήρωσε τον κύκλο δοκιμών σε συνθήκες ψύχους στον Αρκτικό Κύκλο, πλέον «μεταναστεύει» σε πιο θερμά κλίματα και συγκεκριμένα στην ομολογουμένως ταιριαστή για το είδος, γαλλική ριβιέρα όπου αναμένεται να διανύσει 625.000 χλμ. προκειμένου οι μηχανικοί να διαμορφώσουν το ιδανικό set-up στην ανάρτηση και τα συστήματα ελέγχου της.
Να σημειωθεί ότι η Spectre θα διαθέτει ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους οι οποίες θα απεμπλέκονται στις ευθείες και θα επανασυμπλέκονται όταν έπεται στροφή χάρη σε ένα περίτεχνο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου το οποίο συνεργάζεται με το σύστημα πλοήγησης όσο και με τα συστήματα επιτήρησης του αυτοκινήτου. Ο στόχος είναι φυσικά η διάσημη άνεση και ποιότητα μετακίνησης με την οποία είναι συνυφασμένη η βρετανική φίρμα.
Σε ό,τι αφορά το ποσοστό ολοκλήρωσης του μοντέλου, διαμορφώνεται στο 40% κάτι που σημαίνει ότι πολλά πράγματα ακόμα μπορεί να αλλάξουν σε σχέση με το συγκεκριμένο πρωτότυπο που δοκιμάζεται στη γαλλική ριβιέρα. Ήδη οι αεροδυναμιστές της Rolls-Royce μετέβαλαν σε σχέση με τα πρώτα πρωτότυπα πολλά στοιχεία καταφέρνοντας να μειώσουν το αντίστοιχο μέγεθος από 0.26 σε 0.25, μέγεθος που καθιστά το συγκεκριμένο μοντέλο την πιο αεροδυναμική Rolls-Royce, διαχρονικά.
Στην αθέατη πλευρά του μοντέλου θα βρεθεί μια ηλεκτροκίνητη παραλλαγή της Architecture of Luxury όπου βασίζονται ήδη οι Cullinan και Phantom. Σύμφωνα με τις συστάσεις οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει στο πλαίσιο υπόσχονται επίσης περισσότερη στρεπτική ακαμψία από ποτέ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ένα ακόμα ρεκόρ για την Spectre θα αποτελέσουν οι πόρτες της μιας και θα έχουν μήκος 1,5 μέτρο, αποτελώντας τις μεγαλύτερες που έχει κατασκευάσει και τοποθετήσει ποτέ η Rolls-Royce σε μοντέλο της.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις