Sono Sion: Hλιακή… ηλεκτροκίνηση
Η γερμανική startup Sono παρουσιάζει την έκδοση παραγωγής ενός αυτοκινήτου που επενδύεται εξολοκλήρου από φωτοβολταϊκά στοιχεία, δίνοντας μια διαφορετική διάσταση στην έννοια της επαναφόρτισης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Το 2017 η Sono παρουσίασε ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό μοντέλο ονόματι Sion με δυνατότητες… αυτοφόρτισης χάρη στην εξολοκλήρου επένδυση της συνολικής επιφάνειας του αμαξώματός του με φωτοβολταϊκά στοιχεία. Όσο υπερβατικό ή εξωπραγματικό και αν ακούγεται αυτό, το Sion αποτελεί πλέον έκδοση παραγωγής με τις πρώτες παραδόσεις να πραγματοποιούνται, σύμφωνα με τις συστάσεις, το 2023.
Αν ήδη θεωρείτε ότι δύσκολα θα υπάρξει ενδιαφέρον για ένα μάλλον άσχημο MPV καλυμμένο με φωτοβολταϊκά, το Sion έχει ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον 19.000 οδηγών που έχουν καταθέσει προκαταβολή περίπου 2.200 για την απόκτησή του.
Σε ό,τι αφορά τα κρίσιμα μεγέθη τα 456 φωτοβολταϊκά στοιχεία μπορούν να συνεισφέρουν, μπορούν να παράξουν ενέργεια που αντιστοιχεί με 110 χλμ. διαδρομών σε εβδομαδιαία βάση. Η χωρητικότητα της μπαταρίας με την οποία εφοδιάζεται το Sion ανέρχεται σε 54 KWh εξασφαλίζοντας συνολική αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χλμ., ενώ η πλήρης επαναφόρτισή της μέσω του συμβατικού τρόπου δηλαδή πρίζας μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως και 75KW. Να σημειωθεί ότι το Sion προσφέρει θύρα φόρτισης για άλλες συσκευές ή ακόμα και αυτοκινήτων ισχύος 11 kW.
Εκτός από το Sono το οποίο θα κατασκευάζεται στην Φινλανδία, η γερμανική φίρμα παράγει και άλλες φωτοβολταϊκές λύσεις για τέσσερις ή περισσότερους τροχούς, διαθέτοντας ήδη ένα ολοκληρωμένο σύστημα φωτοβολταϊκών το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί στην οροφή λεωφορείων ως aftermarket, καλύπτοντας τις ενεργειακές ανάγκες των ηλεκτρικών συστημάτων τους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις