Ξενοδοχεία: Η εισβολή των διεθνών αλυσίδων άλλαξε τον «χάρτη» της Αθήνας [Πίνακες]
Μέσα σε μία 5ετία άλλαξε ο ξενοδοχειακός χάρτης της πρωτεύουσας καθώς προστέθηκαν δεκάδες νέα ξενοδοχεία, σε όλες της γειτονιές της Αθήνας
Οι εκτιμήσεις για μία Αθήνα που σταδιακά κάνει πιο έντονο το αποτύπωμα της στην διεθνή τουριστική αγορά επιβεβαιώνονται και από τις επενδύσεις που έγιναν τα τελευταία χρόνια στην ανάπτυξη νέων ξενοδοχείων αλλά και την είσοδο στην πρωτεύουσα παγκόσμιων ξενοδοχειακών αλυσίδων.
Μέσα σε μια 5ετία
Μέσα σε μία 5ετία άλλαξε ο ξενοδοχειακός χάρτης της πρωτεύουσας καθώς προστέθηκαν δεκάδες νέα ξενοδοχεία, σε όλες της γειτονιές της Αθήνας (Βόρειος Νότιος, Δυτικός και Κεντρικός τομέας).
Διαβάστε επίσης Τουρισμός: «Άδειασαν» από εργαζομένους τα μεγάλα ξενοδοχεία – Προσλαμβάνουν προσωπικό χωρίς πείρα
Σύμφωνα με σχετική ανάλυση της GBR Consulting την περίοδο 2017 – 2022 άνοιξαν στην Αθήνα 71 νέα ξενοδοχεία με τα περισσότερα από αυτά να βρίσκονται στο κέντρο της πόλης. Τα νέα ξενοδοχεία αντιπροσωπεύουν το 20% όλων των ξενοδοχείων και το 14% όλων των ξενοδοχειακών δωματίων στην Αθήνα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της GBR Consulting, το 83% των νέων ξενοδοχείων βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, ενώ τα περισσότερα ανήκουν στην κατηγορία 4 αστέρων. Στην κατηγορία 5 αστέρων ανήκει το 32%.
Ενα στα πέντε ξενοδοχεία καινιούργιο
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στο κέντρο της πρωτεύουσας, το 22% των ξενοδοχείων και το 14% των δωματίων είναι καινούργια.
Επιπλέον άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία είναι ότι ένα στα πέντε δωμάτια των ξενοδοχείων της Αθήνας ανήκουν σε μια διεθνή επωνυμία. Περίπου το 8% των αθηναϊκών ξενοδοχείων αποτελούν μέρος μιας διεθνούς αλυσίδα ξενοδοχείων, σημειώνοντας μια άνοδο σε σύγκριση με το 2017 όταν το 17% των δωματίων και το 7% των ξενοδοχείων ανήκαν σε διεθνή «μπράντα».
Ενισχυμένες οι διεθνείς πολυτελείς αλυσίδες
Ειδικότερα οκτώ νέα ξενοδοχεία άνοιξαν το διάστημα 2017-2022 ως μέρος μιας διεθνούς επωνυμίας και συγκεκριμένα τα: Academia of Athens (Marriott Autograph Collection), Athens Capital (Accor MGallery), Dave Red (Brown Hotels), Ibis Styles Athens Routes (Accor), Moxy Athens City (Marriott), Perianth (Marriott – Design Hotels) Selina Theatrou Athens kai Wyndham Athens Residences.
Διαβάστε επίσης Τουρισμός: Γιατί οι τιμές των ξενοδοχείων θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν
Επιπλέον άλλα επτά ξενοδοχεία επανσυστήθηκαν στο κοινό ως μέρος μιας διεθνούς αλυσίδας: πρόκειται για τα: Athens Marriott, Brown Acropol, Kubic House και Lighthouse Athens (Brown Hotels), Grand Hyatt Athens και δυο ιδιοκτησίες Convo hotels. Δεν υπολογίζονται σε αυτά τα Four Seasons Astir Palace, Dolce Attica Riviera Ramada Attica Riviera (Wyndham Hotel Group) και Evereden (Vincci Hotels) καθώς είναι σε περιοχές που δεν περιλαμβάνονται στην έρευνα.
Τέλος οκτώ ξενοδοχεία απώλεσαν την διεθνή επωνυμία που έφεραν εκ των οποίων τα επτά ανήκαν στην Best Western, η οποία από οκτώ μονάδες στην Αθήνα διαθέτει τώρα μόλις μία.
Και η «εισβολή» νέων διεθνών πολυτελών αλυσίδων θα συνεχισθεί με ιδιαίτερη ένταση καθώς αναμένονται η Conrad του Ομίλου Hilton στο κτίριο του πρώην Athens Hilton όπως επίσης και η Radisson Individuals και Radisson Red στο Κολωνάκι, η Hilton Curio Collection στο πρώην Πεντελικόν, η NYX (Fattal) στο πρώην Esperia και η One & Only στα πρώην Αστέρια Γλυφάδας, όπως επίσης και άλλα διεθνή brands στο επενδυτικό project του Hellenikon.
Πηγή ΟΤ
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη