Κίνα: Πώς ο πληθωρισμός άλλαξε το μενού της KFC
Τι συμβαίνει με τις φτερούγες;
- Συγκλονίζει ο 95χρονος γιατρός του Πολυτεχνείου: Καμιά αμφιβολία για τους νεκρούς – Πολλοί τραυματίστηκαν από σφαίρες
- Πώς υποδέχτηκαν την επικοινωνία Σολτς - Πούτιν σε Λονδίνο και Παρίσι - Κινήσεις τακτικής στην σκακιέρα
- «Δεν θα καλύπτω εγώ τους πάντες, θα πω τα πράγματα με το όνομά τους» λέει η Ειρήνη
- Παρέλαση μασκοφόρων ενόπλων νεοναζί στο Οχάιο
Για χρόνια, οι πελάτες του KFC στην Κίνα αναρωτιόντουσαν, γιατί η αλυσίδα δεν πουλούσε μπούτια κοτόπουλου και μάλιστα δεν είναι λίγοι εκείνοι που είχαν εκφράσει έντονες διαμαρτυρίες ζητώντας από την εταιρεία να επαναξετάσει τη στάση της.
«Τώρα μπορώ να αναφέρω ότι για φέτος, για το 2022, πουλάμε επιτέλους μπούτια κοτόπουλου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Yum China ( YUMC ) Joey Wat στο CNN Business σε συνέντευξή του τη Δευτέρα.
Ο λόγος για την αλλαγή είναι κάτι που ίσως δεν περίμεναν οι πελάτες: οι υψηλές τιμές του πετρελαίου.
Ο Wat είπε ότι η προσθήκη ήταν μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της αλυσίδας να αυξήσει την αποτελεσματικότητα και να χρησιμοποιήσει περισσότερα από τα συστατικά της.
Πλήγμα στις επιχειρήσεις
Οι αυξανόμενες τιμές του πετρελαίου και των τροφίμων έχουν αυξήσει σημαντικά το κόστος για τις επιχειρήσεις.
«Προσπαθούμε να απορροφήσουμε αυτήν την αύξηση της τιμής των εμπορευμάτων, με… πλήρη αξιοποίηση του κοτόπουλου», είπε γελώντας ο Wat. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούμε κάθε μέρος του κοτόπουλου.
Η Yum China διαχειρίζεται τα εμπορικά σήματα fast food, KFC και Pizza Hut, στην Κίνα, και είναι o μεγαλύτερος μέτοχος σε κοινοπραξία με την ιταλική εταιρεία καφέ Lavazza, η οποία προέβη στο άνοιγμα διάφορων καφετεριών στην Κίνα, κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους.
Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, η Yum China είπε ότι οι πωλήσεις σε τοποθεσίες ανοιχτές για τουλάχιστον ένα χρόνο μειώθηκαν κατά 16% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Σε αντίθεση με άλλες αλυσίδες εστιατορίων , η εταιρεία απέφυγε να αυξήσει τις τιμές στα γεύματα. Αντίθετα, αποφασίστηκε να ακολουθήσει την άλλη κατεύθυνση: να προσπαθήσει να προσελκύσει περισσότερους πελάτες με καλύτερες προσφορές.
Στο Pizza Hut, για παράδειγμα, πρόσφατα επανέφερε τον μπουφέ, καθώς και μια προσφορά που προσφέρει εκπτώσεις για μεγαλύτερες αγορές. «Η σχέση ποιότητας-τιμής έχει καλή απήχηση στους πελάτες υπό τις τρέχουσες συνθήκες», είπε ο Wat σε αναλυτές την περασμένη Παρασκευή.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις