Μύκονος: «Θέλουν να γίνουν διάσημοι» απαντά ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου με τα «χρυσά» καβουροπόδαρα
«Οι φθηνοί πελάτες καταστρέφουν τη φήμη του σημείου» αναφέρει ο ιδιοκτήτης
Χαμός επικρατεί τις τελευταίες ημέρες με εστιατόριο της Μυκόνου, το οποίο έγινε ευρύτερα γνωστό για… τους λάθος λόγους το φετινό καλοκαίρι. Ο λόγος είναι οι εξωφρενικές τιμές που καλούνται να πληρώσουν οι πελάτες του για… ελάχιστα φαγητά.
Συγκεκριμένα, το εν λόγω μαγαζί είχε αποκτήσει πολύ μεγάλη «διασημότητα» για τα «χρυσά» καβουροπόδαρα, για τα οποία τουρίστριες κλήθηκαν να πληρώσουν… 600 ευρώ.
- Διαβάστε επίσης: Ζευγάρι πλήρωσε 400 ευρώ για 12 στρείδια και δυο ποτά στη Μύκονο
Μάλιστα, δεν σταμάτησαν εκεί, αφού χθες έγινε γνωστό πως στο ίδιο μαγαζί ζευγάρι κλήθηκε να πληρώσει 400 ευρώ για 12 στρείδια και δυο ποτά!
«Θέλουν να γίνουν διάσημοι» λέει ο ιδιοκτήτης
Τη δική του εκδοχή για όλα όσα ακούγονται επιχείρησε να δώσει ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, μετά το σάλο που δημιουργήθηκε με τους νεόνυμφους από τον Καναδά, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «θέλουν να γίνουν διάσημοι».
Ο Δημήτριος Καλαμαράς, ιδιοκτήτης του DK Oyster στη Μύκονο, σύμφωνα με τη New York Post, αντεπιτέθηκε στις κακές κριτικές των τουριστών, υποστηρίζοντας ότι όλοι είναι influencers που προσπαθούν να κερδίσουν ένα δωρεάν γεύμα.
Owner of Greek restaurant that ‘scams’ tourists: Honeymooners ‘trying to get famous’ https://t.co/Abi6UnQS6X pic.twitter.com/yFT4edalhu
— New York Post (@nypost) August 3, 2022
Με τη βαθμολογία του DK Oyster στο Tripadvisor να είναι μόλις 2,5 αστέρια, μετά από τις 1.455 αξιολογήσεις πελατών που έχουν βρεθεί στο εστιατόριο, η σελίδα κατακλύζεται από λογαριασμούς με ένα αστέρι από ανθρώπους που κατηγορούν το εστιατόριο για απαίσια εξυπηρέτηση, επιθετικές τακτικές και ύπουλα εξωφρενικές τιμές.
Και η πιο πρόσφατη ιστορία που έχει να κάνει με το εστιατόριο, και κάνει ήδη το γύρο του κόσμου, αφορά σε ένα ζευγάρι Καναδών, την Lindsay Breen και τον σύζυγό της Alex, και οι δύο 30 ετών, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι τους αρνήθηκαν τα μενού, τους πίεσαν να παραγγείλουν φαγητό και τους εξέπληξαν με έναν σοκαριστικό λογαριασμό.
«Δυστυχώς, όλους εμάς που εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας μας έχουν προσεγγίσει διαβόητοι “influencers”, οι οποίοι, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις για υπέρογκες αμοιβές και δωρεάν γεύματα» δήλωσε ο κύριος Καλαμαράς στο Kennedy News.
«Στο DK Oyster έχουμε διαφημιστεί με τους τρόπους που θεωρούμε κατάλληλους για το εστιατόριό μας και δεν θα υποκύψουμε στους influencers που έχουν προσελκύσει το όμορφο νησί της Μυκόνου» συνέχισε.
Το εστιατόριο βρίσκεται στον Πλατύ Γιαλό στη Μύκονο, καλωσορίζοντας τους τουρίστες που εξερευνούν τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Ο ιδιοκτήτης περιέγραψε το σημείο ως έναν «πολύ δημοφιλή προορισμό» για ανθρώπους με τους οποίους θα ήθελαν να συναναστραφούν ορισμένοι influencers.
@influencedby1 It is such a shame that this is happening on such a beautiful Island 🇬🇷 #travelgreece #mykonostiktok #mykonosgreece #scammers ♬ original sound – Lindsay
Ο κύριος Καλαμαράς, όμως, αρνείται τις κατηγορίες. «Αυτό το άτομο που προσπαθεί να γίνει διάσημο μέσω αναρτήσεων στο Instagram με το όνομα Lindsay Breen ξεκινά με ένα ψέμα» είπε για την Breen, η οποία εργάζεται ως recruiter.
«Ισχυρίζεται ότι “ζήτησε επανειλημμένα ένα μενού κοκτέιλ” και προσθέτει ότι “ο σερβιτόρος δεν φάνηκε να θέλει να το δώσει”. Παρά το γεγονός αυτό, έκανε μια παραγγελία. Μια influencer, ένα έμπειρο πολυταξιδεμένο άτομο που βγάζει τα προς το ζην από τις εμπειρίες του στον κόσμο, έκανε αυτό που οι περισσότεροι ενήλικες με σώας τα φρένας δεν θα έκαναν, παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να της προσφέρει τον κατάλογο», επέμεινε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου.
«Ψευδείς οι κριτικές στο TripAdvisor»
Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, επίσης, αναφέρθηκε και στις πολλές κακές κριτικές στο Tripadvisor που κάνουν ισχυρισμούς παρόμοιους με αυτούς που έκαναν οι Breens, ισχυριζόμενος ότι είναι όλες ψευδείς.
«Σκέφτηκα ότι με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες μας, αν οι κριτικές είχαν πράγματι γραφτεί από πραγματικούς πελάτες, θα είχαν τουλάχιστον μια ιδέα σχετικά με το εύρος των τιμών μας, ώστε να είναι σίγουροι ότι θα ελέγξουν σχολαστικά το μενού πριν παραγγείλουν το οτιδήποτε» είπε.
Το ζευγάρι από τον Καναδά ισχυρίζεται ότι έριξε μια γρήγορη ματιά στον κατάλογο έξω από το DK Oyster και θυμούνται ότι τα στρείδια αναγράφονταν στα 9 ευρώ, αλλά αργότερα έμαθαν ότι το εστιατόριο τιμολογεί το μενού του με βάση τα είδη ανά 100 γραμμάρια.
«Έτσι, λέει ότι τα καλαμαράκια κοστίζουν 29 δολάρια, αλλά στα ψιλά γράμματα θα λέει ότι αυτό είναι για 100 γραμμάρια καλαμαράκια, οπότε ο λογαριασμός σας φτάνει τα 300 ευρώ» τόνισε η εξαπατημένη γυναίκα.
«Οι φθηνοί πελάτες καταστρέφουν τη φήμη του σημείου»
Αλλά ο Καλαμαράς στέκεται στο πλευρό του εστιατορίου και των εργαζομένων του, επιμένοντας ότι οι «φθηνοί» πελάτες καταστρέφουν τη φήμη του σημείου.
«Κάθε φορά που λάμβανα μια τέτοια καταγγελία, πάντα από ανώνυμους χρήστες μέσω του Tripadvisor, συμβουλευόμουν το προσωπικό, υπενθυμίζοντας ότι είναι ζωτικής σημασίας για τη φήμη μας να είμαστε σίγουροι ότι οι διαδικασίες ακολουθούνται προσεκτικά», δήλωσε. «Πάντα με διαβεβαίωναν ότι τηρούν τους κανόνες».
Και γι’ αυτό το λόγο ο κύριος Καλαμαράς προτείνει στους επισκέπτες να περιηγηθούν προσεκτικά στο μενού και τις τιμές πριν παραγγείλουν. «Δεν μπορώ να σταματήσω κάθε άτομο που μπαίνει στις εγκαταστάσεις μας και να εξηγήσω τη σημασία μιας τέτοιας πρακτικής» είπε.
Μάλιστα, ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου προτείνει στους πελάτες που δεν είναι «κακοπροαίρετοι» είτε να αποχωρήσουν είτε να ζητήσουν να μιλήσουν με έναν διευθυντή αν τους αρνηθούν το μενού.
«Ο διευθυντής μπορεί να βοηθήσει πριν παραγγείλουν και καταναλώσουν, όχι τη στιγμή που τους ζητείται να πληρώσουν τα χρεωμένα ποσά» δήλωσε ο κύριος Καλαμαράς, αναφερόμενος στους ισχυρισμούς των Breens ότι ο Alex πιέστηκε να πληρώσει τον πανάκριβο λογαριασμό. «Δυστυχώς, υπάρχουν άνθρωποι στο Tripadvisor, που ενθαρρύνουν ανοιχτά τους επισκέπτες να έρθουν, να φάνε και να πιούν ό,τι θέλουν και μετά να αρνηθούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς».
Και συνέχισε λέγοντας πως «Καταλαβαίνω ότι κάποιοι άνθρωποι μπορεί να βρίσκουν τις τιμές μας πέρα από τον προϋπολογισμό τους και σέβομαι απόλυτα τη γνώμη τους, ακόμη και αν δεν εκτιμούν την αξία των υπηρεσιών, της κουζίνας, του concept και της εμπειρίας μας».
Τέλος, ο κύριος Καλαμαράς δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι απαντά σε κάποια από τα σχόλια του Tripadvisor για να υπερασπιστεί το εστιατόριο και την ποιότητα των υπηρεσιών του.
«Πιστεύουμε ότι η αξία της προσφερόμενης εμπειρίας είναι υψηλή και δεν έχουμε καμία πρόθεση να εξηγήσουμε γιατί χρεώνουμε περισσότερο από ένα σούπερ μάρκετ ή μια παραδοσιακή ταβέρνα, που μπορεί να είναι αρκετά υπέροχη αλλά σίγουρα είναι μια εντελώς διαφορετική ιδέα από τη δική μας».
Παρά την άρνηση του Καλαμαρά για τις καταγγελίες, ωστόσο, στο DK Oyster επιβλήθηκε πρόσφατα πρόστιμο άνω των 30.000 δολαρίων για την εξαπάτηση δύο Αμερικανών τουριστών, όπως αναφέρει το Greek City Times.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις