Θεσσαλονίκη: Έδεσαν καρέκλες σε στάση λεωφορείου για να μπορούν να κάθονται
Η στάση του λεωφορείου δεν διαθέτει παγκάκι και στο σημείο βρίσκονται καρέκλες, οι οποίες μάλιστα είναι δεμένες μεταξύ τους.
Σε… πατέντα προχώρησαν άγνωστοι οι οποίοι βλέπουν εδώ και μέρες να απουσιάζει το παγκάκι από τη στάση λεωφορείων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στην πλατεία Δημοκρατίας. Τοποθέτησαν στη στάση με το υπόστεγο δύο καρέκλες, τις έδεσαν γράφοντας μάλιστα και ένα μήνυμα: “δωρεά Η.Δ. για υπερήλικες και εργαζόμενους”.
Όπως αναφέρει το grtimes.gr, πρόκειται για μια πολυσύχναστη στάση λεωφορείων, από την οποία αναμένουν καθημερινά χιλιάδες πολίτες το λεωφορείο τους, ωστόσο όχι μόνο δεν έχει αντικατασταθεί το παγκάκι για να κάθονται όσοι το έχουν ανάγκη αλλά οι πολίτες πήραν την πρωτοβουλία να δώσουν λύση στο πρόβλημα.
- Διαβάστε επίσης: Καταγγελία για οδηγό του ΚΤΕΛ Ξάνθης: Ζήτησε από κοπέλα να κατέβει λόγω «προκλητικού ντυσίματος»
Τι ισχύει και δεν έχει τοποθετηθεί παγκάκι
Στις καλένδες τριών διαφορετικών κρατικών υπηρεσιών, είναι… μπλεγμένη η υπόθεση με το παγκάκι που απουσιάζει από τη στάση λεωφορείων στην Πλατεία Δημοκρατίας. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ευθύνη του οποίου είναι οι συγκεκριμένες στάσεις, έχει στην ουσία «δεμένα τα χέρια», προκειμένου να τοποθετήσει παγκάκι.
Όπως εξηγεί ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του Δήμου Θεσσαλονίκης, Μάκης Κυριζίδης, «ο τύπος του στεγάστρου βάσει των Εθνικών Τεχνικών προδιαγραφών και ελάχιστου απαιτητού πλάτους πεζοδρομίου του ΟΑΣΑ για τοποθέτηση στεγάστρου σε συνδυασμό με το άρθρο 2 της ΥΑ 52907/2009 «Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών» και έχει εγκριθεί από τον αρμόδιο φορέα ΟΣΕΘ, καθορίζεται ως Β.».
Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος εξηγεί: «Στη στάση έχει τοποθετηθεί ειδικό στασίδι (δοκός), για να εξασφαλίζεται η ελεύθερη όδευση των πεζών και η απρόσκοπτη κυκλοφορία των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένο ελάχιστο πλάτος πεζοδρομίου για να τοποθετηθεί στεγάστρου τύπου Α, ήτοι στέγαστρο με κάθισμα» και σημειώνει πως «η πίστη τήρηση των συγκεκριμένων τεχνικών χαρακτηριστικών των στεγάστρων αποσκοπεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην ελεύθερη κίνηση των πεζών και την ασφαλή κυκλοφορία ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ελάχιστο απαιτητό πλάτος πεζοδρομίου, για στέγαστρο τύπου Α, ήτοι στέγαστρο με κάθισμα, συμπεριλαμβανομένου του κρασπέδου είναι 3.70 m».
Ο κ. Κυριζίδης κατέστησε σαφές πως «αν αλλάξουν τα ανωτέρω (υπουργική απόφαση, προδιαγραφές ΟΑΣΑ, νομοθετική παρέμβαση) και χορηγηθεί κατ’ εξαίρεση της νομοθεσίας άδεια τοποθέτησης από τον αρμόδιο ΟΣΕΘ, θα τοποθετήσουμε άμεσα το παγκάκι».
- Ινδία: Κατάρρευση τριώροφου κτιρίου στην πολιτεία Παντζάμπ σε πρόσφατα «εξευγενισμένη» περιοχή
- Ρωσία: Ο Πεσκόφ επεξηγεί την πρόκληση Πούτιν στην Δύση για «τεχνολογική μονομαχία» με Ορέσνικ
- ΗΠΑ: Η Αμερικανική Αεροπορία βομβάρδισε θέσεις των Χούθι στην Υεμένη
- Σε επίπεδο ρεκόρ και το 2024 η κατανάλωση άνθρακα
- TikTok: Ενα δισεκατομμύριο χρήστες αλλά και συσσωρευμένες αντιπαραθέσεις
- Γάζα: Πέντε νεκροί από ισραηλινό βομβαρδισμό σε σπίτι στη Νουσεϊράτ – Ανάμεσά τους δύο παιδιά