Αλλάζει τα δεδομένα ο παραλιακός πεζόδρομος που θα συνδέει την Κόρινθο με το Λουτράκι
Στην τελική ευθεία για την δημοπράτηση του μπαίνει ο παραλιακός πεζόδρομος μήκους 6 χιλιομέτρων που θα συνδέει την Κόρινθο με το Λουτράκι και αλλάζει επίπεδο τις δυο πόλεις.
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
- Μέχρι πότε η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας – Δεν θα δοθεί παράταση, τι ισχύει για τα πρόστιμα
Την επίσημη ένταξη στην δράση «Παρέμβαση σε αστικές περιοχές και στο κτιριακό απόθεμα» έλαβε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας το έργο της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου του Δήμου Κορίνθου και της ενοποίησης του με το παραλιακό μέτωπο του Λουτρακίου.
Πρόκειται για την μεγαλύτερη αστική ανάπλαση με τις αρχές της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας στον νομό Κορινθίας και αποτελεί, με προϋπολογισμό 12 εκ. ευρώ, μια εκ των ιστορικά μεγαλύτερων παρεμβάσεων που έχουν γίνει των δήμων Κορινθίων και Λουτρακίου-Περαχώρας–Αγίων Θεοδώρων.
Μια αστική παρέμβαση που δημιουργεί νέα δεδομένα για τους δυο Δήμους. Συνομιλώντας με τον Δήμαρχο Κορινθίων Βασίλη Νανόπουλο, ένας βασικός του στόχος αποτελούσε από την ανάληψη των καθηκόντων του το 2019, το λανσάρισμα μιας νέας ταυτότητας για τον Δήμο που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής τόσο από την Αθήνα όσο και από άλλες μεγάλες πόλεις.
Η προσέλκυση επισκεπτών στην περιοχή σε συνάρτηση με την αναδιαμόρφωση του αστικού ιστού ως προς την λειτουργική και αισθητική του μορφή, είναι άλλωστε μονόδρομος προκειμένου η Κόρινθος να ενδυναμώσει περαιτέρω την τοπική της επιχειρηματικότητα αλλά και να αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των δημοτών.
Το ιδιαιτέρως απαιτητικό ως προς τον σχεδιασμό του έργο που αφορά την ένωση του παράκτιου μετώπου των 2 πόλεων (Κορίνθου-Λουτρακίου) σε μία ενιαία διαδρομή, επιχειρείται για 1η φορά και το καθιστά μοναδικό σε ολόκληρη τη χώρα.
Επι της ουσίας μιλάμε για τον «μετασχηματισμό», κατόπιν σχετικών παραχωρήσεων στους 2 Δήμους, ενός χώρου που μέχρι σήμερα δεν χρησιμοποιείται (τμήμα σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ) και ενός χώρου που χρησιμοποιείται για στρατιωτικές χρήσεις (τμήμα εν ενεργεία στρατοπέδου), σε «γραμμικό πάρκο» μήκους 6 χιλιομέτρων, καθιστώντας τον χώρο εναλλακτικής ασφαλούς μετακίνησης, περιπάτου, ποδηλασίας και αναψυχής, με την δημιουργία:
- Ποδηλατόδρομου διπλής κατεύθυνσης
- Πεζόδρομου
- Χώρων Πρασίνου
- Χώρων ξεκούρασης & δραστηριοτήτων ελεύθερου χρόνου συμβάλλοντας στην:
- Αισθητική & περιβαλλοντική αναβάθμιση της περιοχής
- Βιοκλιματική βελτίωση
- Σύνδεση χώρων και λειτουργιών των 2 πόλεων
- Βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων
- Ενίσχυση της τοπικής οικονομίας
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις