Νοθεία καυσίμων: Τι ζημιές προκαλούν στον κινητήρα του αυτοκινήτου, τι μπορούμε να κάνουμε
Οι καταναλωτές με το που θα αντιληφθούν ότι κάτι συμβαίνει στη συμπεριφορά του κινητήρα θα πρέπει να το ακινητοποιούν γιατί όσο κινούνται με νοθευμένο καύσιμο δημιουργούν περαιτέρω προβλήματα
Προβληματισμός προκαλεί το φαινόμενο της νοθείας καυσίμων από ορισμένους πρατηριούχους οι οποίοι αδιαφορούν για τις σοβαρές ζημιές που προκαλούν στα ΙΧ των πελατών τους.
«Τα νοθευμένα καύσιμα έχουν επιπτώσεις και επικαθήσεις στον κινητήρα. Φθίνουν αρκετά μέρη του αυτοκινήτου (τσιμούχες, μπεκ, βαλβίδες, σύστημα τροφοδοσίας κ.ά.) δήλωσε στην ΕΡΤ ο Βασίλης Τόνας, μηχανικός αυτοκινήτων στο Ίλιον Αττικής τονίζοντας ότι «με το πέρασμα του καιρού (το νοθευμένο καύσιμο) φθείρει εσωτερικά τον κινητήρα και διαβρώνει το σύστημα τροφοδοσίας» με το κόστος επιδιόρθωσης να αγγίζει και τα 1.000 ευρώ.
«Η χαμηλή τιμή στα καύσιμα συνήθως δημιουργεί προβλήματα στα αυτοκίνητα και στην τσέπη των ιδιοκτητών, οι οποίοι θα αναγκαστούν να οδηγηθούν στο συνεργείο είτε με την οδική βοήθεια είτε με προβλήματα με το κόστος επισκευής του οχήματος να είναι υπέρογκο» υποστήριξε ο δημοσιογράφος Γιώργος Ανδρής καλώντας τους καταναλωτές να μην κοιτάνε τις χαμηλές τιμές γιατί στο τέλος θα το πληρώσουν ακριβά.
- Διαβάστε επίσης: Καύσιμα: Πάνω από 20% το ποσοστό των λαθραίων ή νοθευμένων καυσίμων στην ελληνική αγορά
Τι κάνουμε αν αντιληφθούμε πρόβλημα στον κινητήρα
«Οι καταναλωτές με το που θα αντιληφθούν ότι κάτι συμβαίνει στη συμπεριφορά του κινητήρα θα πρέπει να το ακινητοποιούν γιατί όσο κινούνται με νοθευμένο καύσιμο δημιουργούν περαιτέρω προβλήματα, κάτι που σημαίνει αυξημένο κόστος επισκευής» πρόσθεσε ο κ. Ανδρής.
«Αν το όχημα είναι πολύ σύγχρονο σε προειδοποιεί το ίδιο το αυτοκίνητο, το οποίο μπαίνει σε safe mode για να μη προκληθεί μεγάλη ζημιά», συμπλήρωσε.
Εκτεταμένη νοθεία στην αγορά
Από την πλευρά του ο Απόστολος Καλαντζόπουλος, γενικός γραμματέας Ένωσης Βενζινοπωλών ν. Αττικής μιλώντας για το φαινόμενο που έχει λάβει τον τελευταίο καιρό τεράστιες διαστάσεις δήλωσε ότι «πρέπει να ξέρουμε που βάζουμε βενζίνη. Να αποφεύγουμε τα πρατήρια που εγκυμονούν κινδύνους». Ο ίδιος, μέσω του θεσμικού του ρόλου, κάλεσε την Πολιτεία να κάνει περισσότερους ελέγχους στη διακίνηση των καυσίμων.
«Οι διαλύτες που αναμειγνύουν σήμερα με τα καύσιμα είναι πάρα πολλοί και ίσως μη ανιχνεύσιμοι σε σχέση με το ποσοστό που αναμειγνύονται» παραδέχτηκε ο κ. Καλατζόπουλος.
Ο ίδιος δήλωσε ότι κλάδος των βενζινοπωλών δεν μπορεί να διώξει τους παραβάτες αλλά αντίθετα το Κράτος πρέπει να κάνει δειγματοληπτικούς ελέγχους και να αυστηροποιήσει τις ποινές.
- ΣΥΡΙΖΑ: Το πρώτο debate υποψηφίων προέδρων – Κάλεσμα συμμετοχής από την Κουμουνδούρου – Στο ίδιο κάδρο αποστάτες – διαπλοκή
- Πληθωρισμός: Από μακριά παρακολουθεί η Ελλάδα την Ευρωζώνη – Θλιβερή πρωτιά στην υποκειμενική φτώχεια
- Γεράσιμος Παπαδόπουλος: Συσσωρευμένη ενέργεια προκαλεί ανησυχία για ισχυρούς σεισμούς
- Η αινιγματική ατάκα του Ντάνιελ Κρεγκ για τον επόμενο Τζέιμς Μποντ
- «Ένας έξυπνος άνθρωπος που λέει βλακείες»: Η Τζ. Κ. Ρόουλινγκ τα χώνει στον Τζον Όλιβερ για τις τρανς αθλήτριες
- Το Μεταναστευτικό, η ακροδεξιά και οι πρακτικές της ΕΕ από τα χρονοντούλαπα της ιστορίας