Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Apple: Τι αλλάζει στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε το iPhone

Apple: Τι αλλάζει στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε το iPhone

Οι αναλυτές αναφέρουν ότι η Apple βρίσκεται στα πρώτα στάδια της δημιουργίας νέας πλατφόρμας διαφήμισης για κινητά

Η Apple σχεδιάζει να επεκτείνει τις διαφημίσεις της σε περισσότερες εφαρμογές στα iPhone και τα iPad σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδά της, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η εταιρεία έχει ετήσια έσοδα περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια από τις διαφημίσεις της, αλλά θέλει να φθάσει σε «διψήφιο αριθμό», σύμφωνα με σχετική έκθεση.

Μέχρι σήμερα οι διαφημίσεις της Apple προβάλλονται εντός των εφαρμογών News και Stocks, καθώς και στο App Store, σε iPhone, iPad και Mac. Το App Store διαθέτει επίσης διαφημίσεις αναζήτησης όπως η Google. Και πιο πρόσφατα, η Apple έβαλε διαφημίσεις στο TV+ για τη συμφωνία της «Friday Night Baseball» με τη Major League Baseball.

Τι θα αλλάξει

Tο Bloomberg αναφέρει ότι η εταιρεία εξετάζει τρόπους για να προσθέσει διαφημίσεις για παράδειγμα στους Χάρτες της Apple, που μέχρι στιγμής ξεχωρίζουν από τον ανταγωνιστή της, το Google Maps, επειδή δεν εμφανίζει διαφημίσεις. Η έκθεση ανέφερε ότι είναι «πιθανό» ότι η Apple να εισάγει διαφημίσεις και σε Podcast και Books Apps.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι, η Apple κυκλοφόρησε μια ενημέρωση για τα iPhone με ένα νέο αναδυόμενο παράθυρο που ρωτούσε τους χρήστες εάν ήθελαν να επιτρέψουν στις εφαρμογές στα τηλέφωνά τους να εμφανίζονται στοχευμένες διαφημίσεις.

Οι αναλυτές αναφέρουν ότι η Apple βρίσκεται στα πρώτα στάδια της δημιουργίας νέας πλατφόρμας διαφήμισης για κινητά.

Αναλυτές από το Bernstein είπαν ότι η επιχείρηση Υπηρεσιών της Apple, η οποία καθοδηγείται κυρίως από τη διαφήμιση και το App Store, έχει επιβραδύνει τον ρυθμό ανάπτυξής της για τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα, καθώς το App Store έχει υποστεί μια μετατόπιση στις καταναλωτικές δαπάνες.

Ωστόσο, είπαν ότι αναμένουν πως τα διαφημιστικά έσοδα της Apple θα αυξηθούν λόγω των περισσότερων διαφημίσεων στο App Store. «Συνολικά, πιστεύουμε ότι μία ανάπτυξη τουλάχιστον της τάξεως του 20% για το συνολικό τμήμα διαφημίσεων της Apple είναι εφικτή τα επόμενα χρόνια», ανέφεραν.

Must in

Λάκης Λαζόπουλος: Τι σχέση έχουν οι Δέκα Μικροί Μήτσοι με την υπέρταση;

«Τα πάντα» είναι η αυθόρμητη συγκινητική απάντηση που δίνει ο Λάκης Λαζόπουλος όταν ακούει το όνομα Τασούλα. Τα συναισθήματα από την χαρά στη συγκίνηση στο γέλιο και στην χαρμολύπη εναλλάσσονται με ταχύτητα φωτός στο παιχνίδι των γρήγορων ερωτήσεων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024