Οίκος Gucci: H νέα καμπάνια του είναι ένας φόρος τιμής στις ταινίες του Στάνλεϊ Κιούμπρικ
Οι ήρωες του οίκου εμφανίζονται στις ταινίες «2001: Οδύσσεια του Διαστήματος», «Η Λάμψη» και «Eyes Wide Shut».
- «Πνίγηκαν» από Τούρκους ταξιδιώτες τα ελληνικά νησιά - Τι δηλώνουν παράγοντες της αγοράς
- Απίστευτο περιστατικό σε μαιευτήριο - Μπέρδεψαν τα μωρά και το κατάλαβαν μετά από 55 χρόνια
- Πως ξέφυγα από τον serial killer του «Ραντεβού στα Τυφλά»
- Πώς παχαίνουμε εισπνέοντας μολυσμένους ρύπους - Τι δείχνουν μελέτες
Ο οίκος Gucci παρουσίασε την τελευταία καμπάνια που προβάλλει τη συλλογή «Exquisite», η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην πασαρέλα στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022 σε συνεργασία με την adidas. Το οπτικό υλικό δοξάζει τα εμβληματικά έργα του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, με τα μοντέλα να στέκονται σε αναγνωρίσιμες σκηνές από ταινίες όπως «2001: A Space Odyssey», «The Shining», «Eyes Wide Shut» και πολλές άλλες.
«Η καμπάνια “Exquisite” είναι ο φόρος τιμής μου στον κινηματογράφο και σε έναν από τους λαμπρότερους μαέστρους του, τον Στάνλεϊ Κιούμπρικ. Έναν φιλοσοφημένο κινηματογραφιστή που, καλύτερα από άλλους, εξέπεμπε τη μαγεία αυτού του αξεδιάλυτου κόμβου μέσω του οποίου ο κινηματογράφος αποπνέει ζωή και τη μεγεθύνει», εξήγησε ο creative director του οίκου Αλεσάντρο Μισέλ σε δελτίο Τύπου.
«Στις επιλεγμένες ακολουθίες του τα πάντα γίνονται μια ενιαία εικόνα, συμβολικά εκλεπτυσμένη αλλά ικανή να κατατεθεί σε μια σαφώς λαϊκή κουλτούρα. Τελικά, επέλεξα τον Κιούμπρικ και γι’ αυτόν τον λόγο. Αυτό που παρήγαγε είναι μέρος της συλλογικής φαντασίας. Το γεγονός ότι ήταν ένας μάντης του οράματος έκανε τα έργα του τόσο αναγνωρίσιμα όσο η Καπέλα Σιξτίνα ή οι Simpsons».
Στη συνέχεια ο Αλεσάντρο Μισέλ εξηγεί πόσο πολύ τον γοήτευε πάντα ο κόσμος του κινηματογράφου, χάρη στην ικανότητά του να αφηγείται ιστορίες ικανές να διερευνήσουν διεξοδικά την πραγματικότητα, την περιπέτεια της ανθρώπινης ζωής και τις περιπλανήσεις της.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
«Όταν σκέφτομαι ένα φόρεμα, δεν το φαντάζομαι ποτέ χωριστά από την ιστορία και τη ζωή του χρήστη. Ένα φόρεμα, για μένα, δεν είναι ποτέ απλώς ένα κομμάτι ύφασμα, αλλά μάλλον το όργανο μέσω του οποίου είμαστε σε θέση να αφηγηθούμε ποιοι αποφασίζουμε να είμαστε, να δώσουμε μορφή στις επιθυμίες μας και στο απώτερο νόημα της ύπαρξής μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πάντα θεωρούσα τις συλλογές μου ως ταινίες ικανές να αποδώσουν μια κινηματογραφία του παρόντος: μια παρτιτούρα ιστοριών, εκλεκτική και παράφωνη, ικανή να αγιοποιήσει τον άνθρωπο και τη μεταμορφωτική του ικανότητα».
Δείτε την καμπάνια
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις