Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Πώς γεννήθηκε το πιο αγαπημένο Mini αυτοκίνητο

Πώς γεννήθηκε το πιο αγαπημένο Mini αυτοκίνητο

Η διώρυγα του Σουέζ και η χαρτοπετσέτα

Στις 26 Αυγούστου 1959, πριν από 63 χρόνια, γεννήθηκε ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα του 20ου αιώνα, το Mini Cooper

«ΤΑ ΝΕΑ» της 26ης Οκτωβρίου του 1994, πραγματοποιούν αφιέρωμα για τα 35α, τότε, γενέθλια του βρετανικού αυτοκινήτου.

«ΤΑ ΝΕΑ», 26.8.1994, Ιστορικό Αρχείο «ΤΟ ΒΗΜΑ» & «ΤΑ ΝΕΑ»

«Όλα ξεκίνησαν το 1956. Τον λόρδο Λόουμπουρι, το μεγάλο αφεντικό της BMC (British Motor Cooperation), άρχισαν να τον ζώνουν τα φίδια, επειδή λόγω του μπλοκαρίσματος της διώρυγας [του Σουέζ], ο κίνδυνος έλλειψης βενζίνης ήταν πλεόν ορατός και η εταιρεία του δεν διέθετε κάποιο μικρό, οικονομικό μοντέλο.

»Στο μυαλό του άρχισε να ωριμαζει η σκέψη για ένα αυτοκίνητο με μικρές εξωτερικές διαστάσεις, χώρο για τέσσερις επιβάτες και κινητήρα εργοστασιακό. Κατά τα άλλα, απόλυτη ελευθερία για τους σχεδιαστές.

«ΤΑ ΝΕΑ», 26.8.1994, Ιστορικό Αρχείο «ΤΟ ΒΗΜΑ» & «ΤΑ ΝΕΑ»

»Η ιστορία δεν τελειώνει εδώ. Ο “δικός μας” Άλεκ Ισιγόνης, σχεδιαστής κατ’ επάγγελμα, μουτζούρωνε όποια χαρτοπετσέτα έβρισκε εμπρός του στις παμπ που επισκεπτόταν και, όπως όλοι μας ξέρουμε, από αυτά τα σκίτσα γεννήθηκε το Mini.

«ΤΑ ΝΕΑ», 26.8.1994, Ιστορικό Αρχείο «ΤΟ ΒΗΜΑ» & «ΤΑ ΝΕΑ»

»Όχι το οποιοδήποτε μίνι, αλλά TO MINI, με μια σειρά επαναστατικών καινοτομιών, όπως εμπρός και εγκάρσια τοποθετημένος κινητήρας, μπροστινή μετάδοση κίνησης και αδιάντροπα πολύ πολύ χώρο. (…)

«ΤΑ ΝΕΑ», 26.8.1994, Ιστορικό Αρχείο «ΤΟ ΒΗΜΑ» & «ΤΑ ΝΕΑ»

»Αντιμετώπισε μόδες και εκμοντερνισμούς, του κόλλησαν χώρο αποσκευών, έγινε τζι και στέισον βάγκον, καμπριολέ και αυτοκίνητο αγώνων, όμως οι θαυμαστές του τού έμειναν πιστότεροι απ’ ό,τι τα βασιλικά σκυλιά στην Κουίν Ελίζαμπεθ.

«ΤΑ ΝΕΑ», 26.8.1994, Ιστορικό Αρχείο «ΤΟ ΒΗΜΑ» & «ΤΑ ΝΕΑ»

»Παρέμεινε τόσο μικρό, όσο ήταν από την πρώτη στιγμή και αντιστάθηκε σε πεζές έννοιες, όπως παραγωγικότητα, εξέλιξη, ασφάλεια, κόστος χρήσης. (…)

»Το Mini θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αταξικό. Το πλήθος των οπαδών του είναι τόσο “πολύχρωμο”, όπως ένα πακέτο χαρτοπόλεμος. Ζευγάρια συνταξιούχων, νεαροί με τζόκεϊ ανάποδα βαλμένα, σκινς, παιδιά των λουλουδιών, νέοι ερωτευμένοι, εραστές του χρωμίου μέχρι και τέκνο φρικς. (…)

«ΤΑ ΝΕΑ», 26.8.1994, Ιστορικό Αρχείο «ΤΟ ΒΗΜΑ» & «ΤΑ ΝΕΑ»

»Τα 5 εκ. Mini φτάνει η παραγωγή το 1986 και το 1991 γίνεται καθαρό και οικονομικό χάρη στον καταλύτη και το σύστημα ψεκασμού. Από το 1992 όλα τα Mini με κινητήρα 1,3 λίτρου, το 1994 γίνεται 35 ετών και η παραγωγή του ξεπερνά τα 5,3 εκ. κομμάτια.

Must in

Η Generation Rent ασφυκτιά – Το 60% του μισθού για ένα τριάρι

H γενιά των ενοικιαστών ή Generation Rent, αναγκάζεται να πληρώνει ως και το 60% ενός μέσου μισθού για όλο και πιο μικρά διαμερίσματα. Ο ένας στους τέσσερις δυσκολεύεται να πληρώσει το νοίκι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024