Απαράδεκτα σχόλια για φωτογραφία παχύσαρκης κοπέλας με ρούχα γνωστής εταιρείας
Η εικόνα της καταναλώτριας που αναρτήθηκε αρχικά στον επίσημο λογαριασμό της εταιρείας στο Instagram έγινε viral κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Φωτογραφία εταιρείας ρούχων πυροδότησε απαράδεκτες αντιδράσεις και συγκέντρωσε επικριτικά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μια εικόνα με ρούχα της Αbercrombie & Fitch που δείχνει παχύσαρκη κοπέλα να φοράει δημιουργίες της εταιρείας ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων και κακεντρεχή σχόλια ξεκινώντας μια νέα διαμάχη μεταξύ των χρηστών.
Η εικόνα της καταναλώτριας που αναρτήθηκε αρχικά την περασμένη εβδομάδα στον επίσημο λογαριασμό της εταιρείας στο Instagram έγινε viral κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, με τους χρήστες του Twitter να τη σχολιάζουν αρκετά.
Ένα από τα πιο επικριτικά σχόλιά έλεγε: «Η νέα διαφήμιση της Abercrombie & Fitch μόλις βγήκε…. Αυτή τη σεζόν παρουσιάζουν διαβήτη και καρδιακές προσβολές».
Η συγκεκριμένη ανάρτηση Twitter «ανάγκασε» την εταιρεία να απαντήσει ότι η συγκεκριμένη εικόνα δεν αφορούσε διαφήμιση αλλά φωτογραφία καταναλώτριας.
«Η Abercrombie χαρακτηρίζεται συχνά από τους πελάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μας αρέσει να τους το ανταποδίδουμε αναδημοσιεύοντας τις εικόνες τους στους λογαριασμούς μας», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στη The Post τη Δευτέρα.
Στον αντίποδα των απαράδεκτων σχολίων ευτυχώς υπήρχαν και χρήστες που υπερασπίστηκαν την κοπέλα σχολιάζοντας: «Το να φτιάχνεις ρούχα για ανθρώπους που είναι παχύσαρκοι είναι κακό πράγμα τώρα;»
Την ώρα που εταιρείες που παράγουν ρούχα προσπαθούν να φτιάχνουν δημιουργίες για όλες τις γυναίκες, που να απευθύνονται σε ένα μαζικό κοινό, υπάρχουν ακόμα περιπτώσεις χρηστών που δεν αντιλαμβάνονται την ανάγκη όλων των ανθρώπων να νιώθουν ωραία με το σώμα τους.
Μετά από χρόνια διαμαρτυριών για πολύ αδύνατα μοντέλα και σχεδιαστές που προωθούν ρούχα σε εξωπραγματικά μικρά νούμερα ήρθε η ώρα να πάρει και η μόδα θέση στο δικαίωμα όλων των γυναικών να ντύνονται όπως θέλουν ανεξάρτητα από το νούμερο που φοράνε.
«Ένοχο» παρελθόν
Το 2003, η Abercrombie μηνύθηκε από 250.000 υπαλλήλους που ισχυρίζονται ότι υπέστησαν διακρίσεις, καθώς αναγκάστηκαν να εργάζονται σε αποθήκες μακριά από το κοινό, ενώ οι θέσεις εργασίας στις πωλήσεις πήγαιναν σε εκείνες που είχαν το «λουκ» που εκτιμούσε η εταιρεία.
Η εταιρεία, η οποία παραδοσιακά απευθυνόταν κυρίως σε λευκά παιδιά κολεγιακής ηλικίας, συμφώνησε να καταβάλει 40 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει την ομαδική αγωγή.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις