Ryanair: Κλείνει τη βάση της στην Αθήνα για τον χειμώνα – Οι λόγοι
Τι υποστηρίζει η εταιρεία
- Βροχή καταγγελιών για μη καταβολή δώρου Χριστουγέννων - Τι λέει η ΠΟΕΕΤ
- «Λουκέτο» σε βαριά παραβατικό ιδιωτικό σχολείο βάζει το ΥΠΑΙΘ, μετά από καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ και γονέων
- Σύσταση καθηγητή του Χάρβαρντ σε Κίεβο: Σταματήστε τις δολοφονίες, δεν σας συμφέρουν
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ανυπομονώ να ξεκινήσω την αποστολή μου ως πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα
Στην απόφαση να κλείσει τη βάση της στην Αθήνα τη χειμερινή σεζόν προχωρά η Ryanair.
Ειδικότερα, από τις 29 Οκτωβρίου έως τα τέλη Μαρτίου, η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία αποδεσμεύει δύο αεροσκάφη της από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», μειώνοντας τα δρομολόγιά της σε 10 από 29 που ήταν προγραμματισμένα. Όπερ σημαίνει ότι θα μειωθεί σχεδόν στο ήμισυ η χωρητικότητα.
Διαβάστε επίσης: Γιατί έχουμε γεμίσει ιδιωτικά τζετ – 25.000 ευρώ για μια πτήση από Παρίσι στη Μύκονο
Η Ryanair θα διατηρήσει 10 δρομολόγια από Αθήνα προς Δουβλίνο, Λονδίνο, Βρυξέλλες, Μιλάνο, Μπολόνια, Ρώμη, Βουδαπέστη, Κατοβίτσε, Βιέννη και Μάλτα, μη σταθμεύοντας πλέον κανένα αεροσκάφος στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Επίσης, η ιρλανδική εταιρεία, που έχει μερίδιο στην ελληνική αγορά περίπου στο 7% (πίσω από την Aegean 38% και τη Sky Express15%), θα διατηρήσει τη βάση της Θεσσαλονίκης και θα διεξάγει δρομολόγια προς τη συμπρωτεύουσα και από τα Χανιά και από και προς τη συμπρωτεύουσα.
Οι λόγοι
Στην απόφαση αυτή οδηγήθηκε, όπως υποστηρίζει η Ryanair, λόγω μη ύπαρξης κινήτρων από τον ελληνικό αερομεταφορέα και τη Fraport Greece, που διαχειρίζεται κι άλλα περιφερειακά αεροδρόμια, ώστε να τονώσει την επιβατική της κίνηση τη χειμερινή περίοδο.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, επιρρίπτει ευθύνες σε κυβέρνηση και «Ελευθέριος Βενιζέλος» για διατήρηση μη ανταγωνιστικών χρεώσεων.
Τι υποστηρίζει η εταιρεία
«Σε μια εποχή που άλλες κυβερνήσεις και αεροδρόμια μειώνουν τις χρεώσεις και εισάγουν προγράμματα ανάκαμψης του τουρισμού, η ελληνική κυβέρνηση συνεχίζει να εφαρμόζει υψηλές χρεώσεις, καθιστώντας τα ελληνικά τέλη πρόσβασης μη ανταγωνιστικά» δηλώνει στο Capital.gr ο CEO της εταιρείας, Eddie Wilson.
«Ενώ φέτος το χειμώνα θα αναπτυχθούμε στην Πορτογαλία 21%, στην Ιταλία 19% και στην Ισπανία 17%, στην Ελλάδα η προσφερόμενη χωρητικότητα θα μειωθεί 40%» σχολίασε ο κ. Wilson, υποστηρίζοντας ότι η Ryanair, εάν και έχει υποβάλει αρκετές προτάσεις στην ελληνική κυβέρνηση, από τον Νοέμβριο του 2021, στις οποίες δεσμεύεται για διπλασιασμό της επιβατικής κίνησης σε διάστημα 5 ετών, στα 10 εκατ. επιβάτες ετησίως, εντούτοις δεν έλαβε καμία απάντηση.
«Η Ελλάδα είναι ένας θαυμάσιος και κορυφαίος ταξιδιωτικός προορισμός, με εξαιρετικές επιδόσεις το καλοκαίρι, με αποτέλεσμα πολλά αεροδρόμια να είναι κορεσμένα και να υπάρχει έλλειψη χρονοθυρίδων. Ωστόσο, για την ανάπτυξη της χειμερινής περιόδου κρίνεται, μεταξύ άλλων, αναγκαία η υιοθέτηση κινήτρων, ώστε η Ελλάδα και η Αθήνα να μην είναι εποχικός προορισμός» σχολίασε ο κ. Wilson.
«Η Ryanair αναπτύσσεται σημαντικά στην Ευρώπη. Με περισσότερες από 150 παραδόσεις νέων αεροσκαφών τα επόμενα 4 χρόνια, είναι σε θέση να προσφέρει ταχεία άνοδο επιβατών, βελτιώνοντας τη συνδεσιμότητα και την προσβασιμότητα που απαιτείται για την τόνωση της ελληνικής τουριστικής αγοράς καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους» συμπλήρωσε ο CEO της εταιρείας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις