Ferrari SF90 Versione Speciale: Χαμηλή πτήση στο Ring
H ιταλική φίρμα εξακολουθεί τις δοκιμές εξέλιξης μιας νέας, βελτιωμένης από κάθε άποψη έκδοσης του plug-in υβριδικού supercar, εφευρίσκοντας νέους τρόπους καμουφλάζ
- Αστυνομικός της Βουλής: «Πρώτη μου σχέση, δέσμιά του για μια ζωή» – Τι απαντάει η 35χρονη για τις κλήσεις
- Φοβάται μη συλληφθεί λόγω του εντάλματος του ΔΠΔ ο Νετανιάχου - Δεν θα παραστεί στις εκδηλώσεις στο Άουσβιτς
- Δύο από τις πιο μολυσμένες πόλεις του κόσμου βρίσκονται στα Βαλκάνια
- Ο γιος της Πάμελα Άντερσον θέλει να καταρρίψει την άποψη της «ξανθιάς βόμβας» για τη μαμά του
Φωτογραφίες: Automedia
H ιταλική φίρμα δοκιμάζει από καιρό μια νέα έκδοση του επιβλητικού της supercar, η φύση της οποίας δεν μπορεί παρά να επιφυλάσσει ακόμα περισσότερη ισχύ, κρίνοντας από τις εκτεταμένες βελτιώσεις σε κάθε πτυχή της SF90.
Εκτός από τις εκτεταμένες αναβαθμίσεις στο σκαρί του ιταλικού supercar, αυτό που προκαλεί εντύπωση στην περίπτωση του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου που εντοπίστηκε στο Nurburgring είναι η επιλογή της Ferrari να καμουφλάρει ένα αυτοκίνητο του είδους με αυτοκόλλητα χορηγών. Μένει να διευκρινιστεί αν αυτός ο τρόπος αποτελεί ένα νέο μέσο παραπλάνησης για την ταυτότητα του αυτοκινήτου, ή για ένα νέο μέσο επιθετικού marketing.
Πάντως τα αυτοκόλλητα και το καμουφλάζ δεν μπορούν να κρύψουν τις σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την μέχρι σήμερα εκδοχή του supercar. Mια πρώτη ματιά αποκαλύπτει το σαφώς μεγαλύτερο μπροστινό splitter το οποίο συνοδεύεται από ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα. Ανασχεδιασμένο είναι και το καπό το οποίο αποκτά ένα υπερυψωμένο τμήμα κοντά στο παρμπρίζ, ιδωμένο ιδανικά σε προφίλ.
Στο πίσω τμήμα κυριαρχεί η επιβλητική πτέρυγα η οποία εμφανίζεται για πρώτη φορά στην SF90 και η οποία αναμένεται να αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού παρά σταθερά σε όλες τις εκδόσεις. Πιο επιθετική δείχνει να είναι και η σχεδίαση του spoiler ενώ στη συγκεκριμένη περίσταση, οι απολήξεις της εξάτμισης υιοθετούν ένα παράδοξο design με βάσεις στήριξης που ωστόσο δείχνει να εξυπηρετεί τους σκοπούς εξέλιξης και δεν έχει «αύρα» μονιμότητας.
Ως υπενθύμιση, σημειώνουμε ότι η τρέχουσα εκδοχή της SF90 εφοδιάζεται με twin-turbo V8 κινητήρα επικουρούμενο από τρία ηλεκτρικά μοτέρ που προσφέρουν συνδυαστική ισχύ 1.000 ίππων, μέγεθος το οποίο κάθε άλλο παρά αποκλείεται να ξεπεραστεί σε αυτή τη νέα έκδοση με την προσωρινή ονομασία Versione Speciale.
Όπως και να έχει, θα μάθουμε περισσότερα σύντομα καθώς η επίμαχη έκδοση αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της ως τα τέλη της χρονιάς. Αναμενόμενα θα κοστίζει περισσότερα από τα 430.000 ευρώ της «σημερινής» SF90 και τα 480.000 ευρώ της ελαφρύτερης Asseto Fiorano.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις