VW ID. Xtreme Concept: Το ID.4 σε off-road διάθεση
Η VW δημιούργησε μια πρωτότυπη πιο περιπετειώδη εκδοχή του ID.4 με σαφείς προοπτικές παραγωγής
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα SUV δεν αποτελούν συνήθως προτεραιότητα για εκείνους που δίνουν περισσότερη έμφαση σττις off-road εξορμήσεις έναντι των «συμβατικών μετακινήσεων. Η VW δείχνει να επιθυμεί να ανατρέψει αυτήν την αντίληψη με όχημα μια πρωτότυπη παραλλαγή του ID.4 η οποία έχει αυξημένες πιθανότητες παραγωγής.
Ο λόγος για το ID.Extreme Concept το οποίο παρουσιάστηκε σε εκδήλωση της γερμανικής φίρμας στην Ελβετία προκειμένου να βολιδοσκοπήσει τις αντιδράσεις του κοινού για το ενδεχόμενο κατασκευής μιας off-road έμπνευσης παραλλαγής του ID.4.
«Το ID.Xtreme έχει κατασκευαστεί από λάτρεις της VW για λάτρεις της VW εδώ στο Λοκάρνο. Επιθυμούμε να βολιδοσκοπήσουμε τις αντιδράσεις του κοινού. Με βάση αυτές θα αποφασίσουμε και το πώς θα προχωρήσουμε με το συγκεκριμένο concept», δήλωσε ο Silke Bagschik, υπεύθυνος για το προϊοντικό portfolio των ID.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της πρωτότυπης έκδοσης διαθέτει έναν νέου σχεδιασμου ενισχυμένο με μέταλλο προφυλακτήρα και προστατευτικές ποδιές από αλουμίνιο, ένα υλικό που επενδύει το κάτω μέρος του αμαξώματος, λειτουργώντας προστατευτικά για την μπαταρία. Την εικόνα συμπληρώνουν οι διογκωμένοι θόλοι οι οποίοι φιλοξενούν τροχούς διαμετρήματος 18 ιντσών, μια σειρά LED στην οροφή η οποία επιπλέον διαθέτει ράγες.
Το ID.Xtreme αξιοποιεί την μπαταρία των 82 KWh που εφοδιάζει και την έκδοση GTX. Ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση αυτή αναλαμβάνει να τροφοδοτεί με ενέργεια δύο μοτέρ με αυξημένη συνδυαστική ισχύ. Όπως σημειώνει η γερμανική φίρμα χάρη στην αναβάθμιση του μοτέρ που τοποθετείται στον πίσω άξονα και του σχετικού λογισμικού, η συνδυαστική ισχύς αυξάνεται στους 388 ίππους έναντι των 299 της GTX από όπου και δανείζεται την πλειονότητα των χαρακτηριστικών της η συγκεκριμένη έκδοση.
Προς το παρόν η γερμανική φίρμα δεν δίνει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες που να αφορούν την αυτονομία, με δεδομένη όμως την επιπλέον ισχύ, το αντίστοιχο μέγεθος αναμένεται να υπολείπεται σε σχέση με τα 482 χλμ. της έκδοσης GTX.
Παράλληλα με τα παραπάνω το ID.Xtreme υπόσχεται και ένα νέο ήχο χάρη σε μια καινοτόμο προσέγγιση τοποθέτησης του μέσου παραγωγής του στο εσωτερικό των τροχών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις