TikTok: Οι αδερφές που μέσα σε τρία μόλις χρόνια έβγαλαν δισεκατομμύρια… χορεύοντας
Δείτε πως οι αδερφές D’amelio μετέτρεψαν την δημοφιλία τους στο TikTok σε brand αξίας δισεκατομμυρίων, βασισμένο στην προσωπική τους ζωή
- Ηνωμένο Βασίλειο: Ο δολοφόνος και βιαστής της Louisa Dunne συνελήφθη 57 χρόνια μετά
- Πότε θα καταβληθεί το έκτακτο επίδομα Χριστουγέννων και τα ποσά που θα λάβουν οι δικαιούχοι
- Προειδοποιήσεις ΕΚΤ για νέα κρίση χρέους στην ευρωζώνη αν δεν ληφθούν μέτρα τόνωσης της ανάπτυξης
- Economist: Το 2025 τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα
Τις γνωρίσαμε ως έφηβες που χόρευαν στο TikTok. Δεν το έκαναν όμως για… την ψυχή της μητέρας τους, αφού κάνοντάς το έβγαζαν μια περιουσία. Πώς; Διαφημίζοντας προϊόντα στους εκατομμύρια θαυμαστές στους.
Τώρα, οι δυο… ζωντανές μηχανές του μάρκετινγκ Charli και Dixie D’amelio, εξαργυρώνουν την ψηφιακή τους φήμη πριν αλλάξουν τα άστατα γούστα του κοινού και η πίεση της διαρκούς ζωής στο διαδίκτυο γίνει ανυπόφορη και αναγκαστούν να τα παρατήσουν.
- Διαβάστε επίσης: Πώς θα αποφύγετε το κόστος των αποσκευών στα αεροπλάνα
Πόσο κοστολογείται η φήμη;
Το 2019, έγιναν viral στο Tik Tok από τη μια μέρα στην άλλη δημοσιεύοντας βίντεο χαμηλής παραγωγής από τα ακατάστατα υπνοδωμάτια τους στο Κονέκτικατ. Δυο χρόνια μετά, το 2021 η Charli κέρδισε 17,5 εκατομμύρια δολάρια από εμπορικές συμφωνίες με επωνυμίες όπως Amazon, Prada, Hollister και Dunkin, γεγονός που με βάση τις εκτιμήσεις του Forbes την καθιστά την πιο ακριβοπληρωμένη σταρ του TikTok παγκοσμίως.
Την ίδια στιγμή η κατά τρία χρόνια μεγαλύτερη αδερφή της Dixie έβγαλε 10 εκατομμύρια δολάρια, κερδίζοντας περίπου 250.000 δολάρια ανά δημοσίευση και επεκτείνοντας την καριέρα της στη μουσική βιομηχανία.
@charlidamelio @dixie ♬ оригинальный звук – 𝘒𝘺𝘭𝘪𝘦 𝘑𝘦𝘯𝘯𝘦𝘳🖤🕷️
Επιχειρηματικό playbook για influencers
Οι αδελφές D’Amelio ανταλλάσσουν την επιρροή τους με μετοχές, αποκτώντας μερίδια ιδιοκτησίας σε εταιρίες με μεγάλη ζήτηση, συμπεριλαμβανομένης της Lightricks, αξίας 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Πρωταγωνιστούν και είναι παραγωγοί της ριάλιτι σειράς The D’Amelio Show, στο Hulu. Ποντάρουν επίσης σε νέες εταιρείες μέσω του ταμείου VC αρχικών σταδίων 444 Capital, το οποίο διαθέτει 25 εκατομμύρια δολάρια.
H οικογένεια εγκαινιάζει την D’Amelio Brands για να πουλήσει προϊόντα και να εξαργυρώσει τα δικαιώματα εικόνας και ομοιότητας σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την Charli και τη Dixie. Για το μόλις 8 λεπτά show τους στο Snapchat, η καθεμία βγάζει μέχρι και 100.000 δολάρια για κάθε επεισόδιο.
Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές διασημότητες με πρωταγωνιστικούς ρόλους, επιτυχημένα άλμπουμ και αθλητικούς θριάμβους, η νέα γενιά δημιουργών θολώνει τα όρια μεταξύ πώλησης και ύπαρξης – μετατρέποντας τη ζωή τους σε μια ατελείωτη ψηφιακή διαφήμιση. Η Charli και η Dixie (που βρίσκονται στη θέση #2 και #21 στη λίστα με τους κορυφαίους δημιουργούς αντίστοιχα) αποτελούν την επιτομή μιας γενιάς επιχειρηματιών που έχουν αξιοποιήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να γίνουν η πλατφόρμα, οι άνθρωποι της πίστας και το προϊόν.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η ιδανική οικογένεια του αμερικανικού ονείρου
Πετυχημένες και ελκυστικές, η 18χρονη Charli και η 21χρονη Dixie μαζί με τους γονείς τους Marc και Heidi έχουν γίνει η εκδοχή της ειδυλλιακής αμερικανικής οικογένειας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που έπεσαν τυχαία πάνω στη φήμη. Το 2019, η Charli, άρχισε να δημοσιεύει βίντεο χορεύοντας στο νεοσύστατο TikTok. Εκείνη τη χρονιά, ένα ανεξάρτητο μουσικό στέλεχος προσέφερε στην Charli την πρώτη της συμφωνία – 75 δολάρια για να χορέψει στο τραγούδι αλλά πρώτα, έπρεπε να ρωτήσει τη μαμά της, η οποία αποκρίθηκε: «Charli, κανείς δεν θα σε πληρώσει για να χορέψεις ένα τραγούδι».
Τελικά κατέληξε να είναι το νούμερο ένα TikTok με τις περισσότερες προβολές σε εκείνο τον ήχο. Με την πανδημία του covid και εκατομμύρια χρήστες κολλημένους στα τηλέφωνα τους η Charli κέρδιζε καθημερινά 500.000 ακόλουθους. «Δεν ήμασταν πάντα σύμφωνοι με τη συμμετοχή των παιδιών μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ο τύπος γονέων που δίνουν στα παιδιά τους τηλέφωνα σε νεαρή ηλικία», λέει ο Marc D’Amelio.
«Προσπαθούμε να τα προστατεύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά τους δίνουμε και τα εργαλεία για να κάνουν ό,τι θέλουν». Καθώς τα κρούσματα Covid-19 αυξήθηκαν τον Νοέμβριο του 2020, η Charli έγινε η πρώτη χρήστης του TikTok που έφτασε τους 100 εκατομμύρια ακόλουθους. Για τους νέους, η Charli και η Dixie είναι τα κορίτσια που όλοι θέλουν να κάνουν παρέα, κάτι σαν τα δημοφιλή παιδιά στο σχολείο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις