O ΟΤ στη ΔΕΘ – Ελένη Παπία (ΕΞΘ): Η Θεσσαλονίκη δεν έχει μπει ακόμη στον τουριστικό χάρτη
Στις τουριστικές προοπτικές της Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε η Ελένη Παπία, μέλος του ΔΣ της Ενωσης Ξενοδόχων, τονίζοντας πως χρειάζεται μεγαλύτερη συνεργασία μεταξύ των Φορέων για την ανάδειξη της πόλης.
- «Τραμπ, ζώο, κάτω τα χέρια από τη Διώρυγα» του Παναμά
- Νέα επείγουσα έκκληση του ΟΗΕ για βοήθεια σε νοσοκομεία στη βόρεια Γάζα - Επιδεινώθηκε η κατάσταση
- «Εξωφρενικό επεισόδιο» στο Χριστουγεννιάτικο Χαλάνδρι με πρωταγωνιστή αστυνομικό καταγγέλλει ο δήμαρχος
- Άκρως Ζωδιακό: Τα do’s και don’ts στα ζώδια σήμερα
Στις τουριστικές προοπτικές της Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε η Ελένη Παπία, μέλος του ΔΣ της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ), τονίζοντας πως χρειάζεται μεγαλύτερη συνεργασία μεταξύ των Φορέων για την ανάδειξη της πόλης και την επέκταση της τουριστικής περιόδου στην περιοχή.
Μιλώντας στο OT FORUM που διεξάγεται στην Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της 86ης ΔΕΘ, η κ. Παπία επεσήμανε πως η πόλη έχει ένα πολύ ωραίο αεροδρόμιο, ωστόσο -όπως ανέφερε- ήταν ένα από τα τρία που παρουσίασαν μείωση 14% σε σύγκριση με το 2019. Η ίδια σημείωσε ότι η απώλεια της ρωσικής αγοράς έπαιξε μεγάλο ρόλο, ενώ πρόσθεσε ότι έφυγαν πολλές πτήσεις από το αεροδρόμιο «Μακεδονία», με την πανδημία να ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό.
Πρέπει να γίνουν πολλά πράγματα στη Θεσσαλονίκη
Αναφερόμενη στον τουρισμό πόλεων (city break), η εκπρόσωπος της ΕΞΘ σημείωσε χαρακτηριστικά πως πρέπει να γίνουν πολλά πράγματα στη Θεσσαλονίκη, ενώ υπογράμμισε ότι «δυστυχώς η πόλη δεν έχει μπει ακόμη στον τουριστικό χάρτη, παρόλο που έχει μια ιστορία 2.300 χρόνων».
Ερωτηθείσα για το τι πρέπει να γίνει, η κ. Παπία ανέφερε ότι οι φορείς δεν έχουν συνεργαστεί όπως θα έπρεπε. «Εμείς προετοιμάζουμε στρατηγικό πλάνο προώθηση της πόλης, κάνουμε ότι μπορούμε. Η σεζόν πρέπει να είναι 12μηνη, θα πρέπει να διαφημιστούν τα αξιοθέατα. Έχουμε τη ροτόντα, μνημεία και βυζαντινές εκκλησίες, υπάρχουν πράγματα που πρέπει να διαφημιστούν. Είμαστε μόλις 1 ώρα από τη Βεργίνα», πρόσθεσε
Η Αθήνα έχει καταφέρει το city break
Κάνοντας μια σύγκριση με την Αθήνα, η ίδια αναφέρθηκε στο trademark -όπως χαρακτήρισε- την Ακρόπολη, σε ένα τεράστιο αεροδρόμιο κ.α. «Η Αθήνα έχει καταφέρει το city break. Έχουν καταφέρει να αυξήσουν τις τιμές, παρά το Airbnb, το οποίο με πληγώνει απίστευτα», δήλωσε. Παράλληλα, πρόσθεσε ότι στη Θεσσαλονίκη κυριαρχεί ο οδικός τουρισμός με επισκέπτες χαμηλού μπάτζετ και πολύ χαμηλές τιμές ξενοδοχείων. «Με αυτή την τιμή δεν μπορείς να βελτιώσεις τον τουρισμό. Πώς θα αναβαθμίσεις την υπηρεσία», διερωτήθηκε.
Απαντώντας σε ερώτηση για το προσωπικό, η κ. Παπία τόνισε ότι «δύσκολα βρίσκουμε προσωπικό, ειδικά εποχικό, αλλά και για 12μηνο. Πολλοί έχουν φύγει από τον κλάδο, αλλάξαν επάγγελμα. Βέβαια, έχει μάθει και ο κόσμος να βολεύεται με τα επιδόματα», πρόσθεσε και ανέφερε ότι «ως κλάδος έχουμε υπογράψει από τις καλύτερες κλαδικές συμβάσεις».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις