Η «Χαρίκλεια Καβάφη», παράσταση για τη ζωή της μητέρας του ποιητή στον Πολυχώρο Vault
H παράσταση εντάσσεται στο φεστιβάλ με τίτλο «Ο γιος μου», το οποίο είναι αφιερωμένο στη μνήμη της Χρύσας Σπηλιώτη, με την οποία ξεκίνησε η διοργάνωση.
Ο μονόλογος του Κοραή Δαμάτη «Χαρίκλεια Καβάφη», βασισμένος στη ζωή της μητέρας του Κωνσταντίνου Καβάφη, σε σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη, με την Ασπασία Κράλλη στον ομώνυμο ρόλο, επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στον Πολυχώρο VAULT. Από το Σάββατο 1 Οκτωβρίου έως την Κυριακή 20 Νοεμβρίου, κάθε Σάββατο στις 18:00 και Κυριακή στις 21:00, για 16 παραστάσεις.
Διαβάστε επίσης: «Η ζωή της Edith Piaf», σε μια παράσταση show στο Christmas Theater
Η «Χαρίκλεια Καβάφη» είναι μία από τις τρεις παραστάσεις με τις οποίες συνεχίζεται κι αυτή τη σεζόν το θεατρικό project «Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ… ».
Ένα θεατρικό φεστιβάλ μονολόγων, με εμπνευστή και καλλιτεχνικό διευθυντή τον Δημήτρη Καρατζιά, που φέρνει επί σκηνής, μάνες σπουδαίων Ελλήνων ανδρών. Φέτος θα παρουσιάζονται στο VAULT πέρα από την «Χαρίκλεια Καβάφη» και «Η Μάνα Αυτουνού…Έλλη Ζάχου Ταχτσή» (βασισμένη στη ζωή της μητέρας του Κώστα Ταχτσή) της Κική Μαυρίδου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη, με τη Ράνια Σχίζα στο ρόλο της Έλλης Ζάχου Ταχτσή και η «Καραϊσκάκενα, Ο θρύλος» (βασισμένη στη ζωή της μητέρας του Γεώργιου Καραϊσκάκη) της Σοφίας Καψούρου, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά, με τη Σοφία Καψούρου στο ρόλο της Ζωής Διαμάντως Διμισκή
Το φεστιβάλ «Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ… » είναι αφιερωμένο στη μνήμη της αγαπημένη μας συνεργάτιδας Χρύσας Σπηλιώτη, με την οποία ξεκίνησε αυτό το Φεστιβάλ.
Σκηνοθετικό σημέιωμα
Η Χαρίκλεια Φωτιάδη γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 1834. Το 1848 παντρεύεται τον Πέτρο Καβάφη και αποκτά εννέα παιδιά. Δεν έζησαν όλα. Δύο πέθαναν σε βρεφική ηλικία. Η ζωή της ήταν μοιρασμένη σε ταξίδια. Ταξιδεύει και ζει στο Λονδίνο και στο Λίβερπουλ, στην Αλεξάνδρεια, ξανά στην Αγγλία, ύστερα στην Κωνσταντινούπολη και πάλι στην πολυπολιτισμική Αλεξάνδρεια όπου έζησε μέχρι το θάνατό της το 1899.
Αυτά τα ιστορικά γνωρίζουμε για την Χαρίκλεια, ελάχιστες κουβέντες και γράμματα του Ποιητή που μιλάει για την μητέρα του κι ακόμα, έφτασε σε μάς ένας μικρός θησαυρός, ένα τετραδιάκι ντυμένο με μαύρη κόλλα χαρτί με σαράντα Πολίτικες συνταγές μαγειρικής γραμμένες απ’ την ίδια.
Ο θεατρικός μονόλογος που έγραψα για την μητέρα του Ποιητή, στηρίχτηκε στα προαναφερθέντα, αλλά και, ως επί των πλείστον, στην μυθοπλασία.
Και έτσι, αυθαίρετα θα έλεγε κανείς, δημιουργήθηκε μια ισχυρή προσωπικότητα, δυναμική, αρκετά μπροστά απ’ την εποχή της, με «παλαι» γνώση για τη ζωή, το πένθος και τον θάνατο, με ξεκάθαρες σκέψεις και αντιλήψεις για τις όποιες ερωτικές σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων, τρυφερή και με έγνοια μεγάλη για τον άντρα της Πέτρο Καβάφη, για όλα της τα παιδιά, αλλά περισσότερο για τον μικρότερό της, που του είχε και μεγάλη αδυναμία, Κωνσταντίνο Καβάφη…
Συντελεστές
Συγγραφέας – Σκηνοθεσία: Κοραής Δαμάτης
Σκηνικό / Κοστούμι: Παύλος Ιωάννου
Κατασκευή κοστουμιού: Νότα Μπενετάτου
Σχεδιασμός φωτισμών: Κοραής Δαμάτης
Φωτογραφίες παράστασης: Χριστίνα Φυλακτοπούλου
Αφίσα παράστασης : Γιάννης Κεντρωτάς
Trailer / Κινηματογράφηση: ORKI Productions
Πρόγραμμα παράστασης: Εκδόσεις Βακχικόν
Στο ρόλο της Χαρίκλειας Καβάφη η Ασπασία Κράλλη
Πληροφορίες παράστασης
Από το Σάββατο 1 Οκτωβρίου έως την Κυριακή 20 Νοεμβρίου, κάθε Σάββατο στις 18:00 και Κυριακή στις 21:00
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 70′ (χωρίς διάλειμμα)
Τιμές εισιτηρίων
Προπώληση Viva.gr : https://www.viva.gr/tickets/theater/charikleia-kavafi/
Γενική είσοδος: 12 ευρώ
Μειωμένο Εισιτήριο: 10 ευρώ (Φοιτητές / Σπουδαστές / Κάτοχοι Κάρτας Πολυτέκνων / ΑμΕΑ /Άνω των 65 ετών / Κάτοχοι Κάρτας Ανεργίας)
Μελενίκου 26 Γκάζι, Βοτανικός
- «Θρασύτατο ψεύδος» τα περί ανάληψης 2,5 εκατ. ευρώ πριν τη δέσμευση της περιουσία του, τονίζει ο Κων. Πηλαδάκης
- Μαγδεμβούργο: Ανθρώπινη αλυσίδα κατά του μίσους στη Χριστουγεννιάτικη Αγορά
- Το «έχω βαρεθεί τους άντρες», το προφίλ στο dating app και το OnlyFans: Η Λίλι Άλεν αλλάζει σελίδα
- Μαρόκο: Ευρεία αναθεώρηση του Oικογενειακού Δικαίου
- ΕΣΥ: Μια ιστορία ελπίδας σε μια εποχή ζόφου – Οι ήρωες με τις λευκές και πράσινες μπλούζες
- Ίντερ – Κόμο 2-0: Πήρε το τρίποντο και παραμένει στο κυνήγι της Αταλάντα (vids)