Προσφυγή στη Δικαιοσύνη και για την απεργία σε λεωφορεία και τρόλεϊ
Η ΟΣΥ ζητά να να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική η 24ωρη απεργία.
Στα δικαστήρια θα κριθεί και η απεργία που έχουν εξαγγείλει για την Τετάρτη οι εργαζόμενοι σε λεωφορεία και τρόλεϊ, καθώς η διοίκηση της ΟΣΥ ΑΕ προσέφυγε στη Δικαιοσύνη, όπως έκανε και η ΣΤΑ.ΣΥ.
Η διοίκηση της «Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ» ζητά να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική η απεργία που κήρυξαν τα σωματεία εργαζομένων, συμμετέχοντας στην απεργία που εξήγγειλε το Εργατικό Κέντρο Αθήνας.
Διαβάστε ακόμα: Παραδίδονται τέλη Σεπτεμβρίου οι τρεις σταθμοί στον Πειραιά
Όπως αναφέρει η διοίκηση της ΟΣΥ, «τα σωματεία εργαζομένων εξήγγειλαν αιφνιδιαστικά την απεργία και δεν τηρήθηκαν οι νόμιμες προϋποθέσεις κήρυξης της απεργίας» με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εκδικαστεί η προσφυγή της εταιρείας, κάτι που αναμένεται να γίνει το πρωί της Τετάρτης.
«Οι Οδικές Συγκοινωνίες ζητούν συγγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία που αναμένεται να υποστεί αύριο κατά τις μετακινήσεις του στην Αττική» καταλήγει η ανακοίνωση της ΟΣΥ.
Υπενθυμίζεται ότι στην απεργία του ΕΚΑ, την Τετάρτη, θα συμμετάσχουν και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ., κάτι που σημαίνει ότι δεν θα πραγματοποιηθούν δρομολόγια σε μετρό, τραμ και ηλεκτρικό.
Παράλληλα, οι εργαζόμενοι προγραμματίζουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Οικονομικών στις 12 το μεσημέρι.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η απόφαση για την απεργία ελήφθη σε έκτακτη συνεδρίασή του ΕΚΑ, καθώς όπως επισημαίνουν με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών εισάγονται διατάξεις με τις οποίες:
- Κατακρημνίζεται το εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων στις Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς με την εισαγωγή ρυθμίσεων που οδηγούν σε εργαζόμενους δύο ταχυτήτων.
- Ακυρώνονται οι επιχειρησιακές Σ.Σ.Ε. και οι Κανονισμοί Εργασίας για τους νεοπροσλαμβανόμενους.
- Ανοίγει η πόρτα για ενοικιαζόμενους εργαζόμενους και στις Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς.
- Καταργείται ή πλήρης απασχόληση και η απασχόληση αορίστου χρόνου με τη δυνατότητα πρόσληψης εκτάκτων υπαλλήλων και μάλιστα όχι σε υποστηρικτικά συστήματα αλλά και σε βασικές ειδικότητες όπως οδηγοί ή τεχνίτες στις επιχειρήσεις δημοσίων μεταφορών.
- Εκμηδενίζεται ο ρόλος του ΑΣΕΠ στο σύστημα προσλήψεων σε τυπικό έλεγχο λίγων ημερών που δεν θα ολοκληρώνεται ποτέ, δίνοντας τη δυνατότητα σε επιτροπές των ίδιων των εταιρειών να καθορίζουν τον τρόπο επιλογής προσωπικού εισάγοντας πλέον και την έωλη διαδικασία της προσωπικής συνέντευξης.
- Φαλκιδεύεται η δυνατότητα των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ και τις θυγατρικές του να υπάγονται στο σύστημα κινητικότητας του Ν. 4440/2016.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις