Caterham Super Seven 600 και 2000: Retrolicious…
Η βρετανική φίρμα θα συμπληρώσει το 2023 μισό αιώνα ζωής και τιμά την επέτειο με δύο νέες εκδόσεις του εμβληματικού Super Seven
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Έντονος καβγάς Γιαννούλη – Γεωργιάδη: «Πέθανε καρκινοπαθής λόγω καθυστερημένου χειρουργείου» – «Ντροπή, ο ασθενής ζει»
H Caterham είναι ίσως από τους ελάχιστους κατασκευαστές με δεδομένη και την μεταβατική εποχή που διανύουμε, τα προϊόντα του οποίου αποπνέουν τόση ομοιότητα με το παρελθόν της φίρμας όσο και υπό μια ευρύτερη έννοια.
Όπως και να έχει η Caterham, με αφορμή τα επικείμενα 50ά γενέθλια της δημιούργησε δύο ακόμα εκδόσεις του Super Seven οι οποίες, σύμφωνα με τις συστάσεις αντλούν ορισμένα στοιχεία τους, από τις πρώτες απόπειρες της φίρμας χωρίς να έχει αλλάξει κάτι ριζικά από τότε σε σχεδιαστικό επίπεδο.
Ο λόγος για τις εκδόσεις Super Seven 600 και Super Seven 2000 που διατηρούν ανέπαφη την γνώριμη σιλουέτα τους η οποία χαρακτηρίζεται από το μακρύ καπό, το κοντό πίσω τμήμα και την σπαρτιατική όσο και αυθεντικά σπορ αν και με έναν αέρα αθωότητας, λογική τους.
Έτσι, στις αλλαγές μπορεί να σημειώσει κανείς τα μεγαλύτερα φτερά και τους νέους τροχούς των 14 ιντσών που στην περίπτωση του 600 υιοθετούν το μοτίβο Juno ενώ σε αυτή του 2000 τον σχεδιασμό Classic.
Στις λεπτομέρειες εντοπίζει κανείς την τάπα ανεφοδιασμού από χρώμιο το δερμάτινο τιμόνι Moto-Lita, το νέο κάλυμμα στο πίσω τμήμα καθώς φώτα τεχνολογίας LED στο πίσω τμήμα.
Ο επιπλέον εξοπλισμός των ειδικών εκδόσεων δεν είναι άφθονος με δεδομένη την λογική της Caterham να διατηρεί το βάρος χαμηλά, ωστόσο περιλαμβάνει τη δυνατότητα επιλογής δερμάτινων επενδύσεων για τα καθίσματα και για στοιχεία του εσωτερικού όπως ο επιλογέας και το χειρόφρενο καθώς και νέες αποχρώσεις.
Αλλαγές δεν έχουν γίνει στους κινητήρες με το Super Seven 600 να επωφελείται να εφοδιάζεται με τον turbo κινητήρα των 660 κ.εκ. δια χειρός Suzuki με απόδοση 85 ίππων, απαιτώντας 6,9 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία επιτάχυνσης από 0-96 χλμ./ώρα.
Αντιστοίχως το Super Seven 2000 εφοδιάζεται από δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα της Ford από τον με απόδοσης 182 ίππους, επιταχύνοντας από 0-96 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα. Η έκδοση προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μιας πιο σφικτής και σπορ ανάρτησης καθώς και συστήματος πέδησης με αεριζόμενα δισκόφρενα και τετραπίστονες δαγκάνες.
Όπως επιβάλλουν οι παραδόσεις της Caterham, όσοι επιδιώξουν την απόκτηση των συγκεκριμένων εκδόσεων θα έχουν την επιλογή να πραγματοποιήσουν μόνοι τους τη συναρμολόγηση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις